Evden bir hafta boyunca dışarı çıkmamıştım.Bir hafta boyunca olanları düşündüm Emir in yüzünü bile görmek istemiyordum zaten benden özür bile dilemedi egoist.Olanları düşünürken annem koridordan bana seslendi.
"Nisan."
"Efendim anne."
"Bulaşıkları yıka."
Yirmi birinci yüz yılda yaşıyoruz ve hala bulaşık makinemiz yoktu.Neden mi yoktu? Çünkü evde üç kişiyiz annem masraf olur diye almadı.
"Off ya."
"Oflama Nisan iki üç tabak var zaten.Bak bulaşıkları yıkarsan sana istediğin meyveyi alırım pazardan.
Bu teklifi kaçıramazdım çünkü meyveleri çok seviyorum.
"Çilek,erik,kiraz ve karpuz.""Kızım manav mıyım ben."
"Kiraz ve erik o zaman."
"Tamam hadi gidiyorum ben."Dedi ve kapıyı kapatıp çıktı.
Odamda uzanıyordum ve içeriye gidip televizyon izlemeye karar verdim.
Evde tek ben vardım babam işe gitmişti.Bütün kanalları gezmeme rağmen izleyeceğim bir şey bulamamıştım.Yine odama geçmiştim biraz bilgisayar oynadım daha sonra odamdaki balkona geçtim ve sapık Can ile karşılaştım."Selam Nisan."
Can ın suratına bile bakmadan mutfağa geçtim onunla uğraşamazdım.Biraz su içtikten sonra bulaşıkları yıkamaya başladım bulaşıkları yıkadıktan sonra evdeki bitkileri suladım ve oturma odasına geçip uzandım bir kaç dakika gözlerimi kapatmıştım ama uyuya kalmıştım kapı zili çaldığında yerimden zıpladım ve yavaş yavaş ayağa kalktım gözlerim yarı açık halde kapıya doğru ilerledim.Kim o diye sormaya bile tenezzül etmedim nasıl olsa annemdir diye.Kapıyı açtığımda yerde kocaman bir ayı vardı.Gözlerimi kocaman açtım ve bunu kimin buraya koyduğu hakkında bir fikrim yoktu belki bizim öküz Emir özür amaçlı bu ayıyı bana hediye etmiş olabilirdi.Hemen Balım ı aradım.
"Alo Balım."
"Efendim aşko."
"Kapımda bir ayı var biliyo musun kimin koyduğunu?"
"Vayy gerçekten mi?bilgim yok."
"Tamam teşekkürler."
"Not falan bırakmamış mı?"
"Hayır."
"Seni seven bir anonim var galiba."
"Daha taşınalı kaç hafta oldu bana kim aşık olur? baksana saçlarıma marul gibi kıyafetlerim erkek çocuğu gibi."
"Nisan lütfen o salak abimin sözlerine alınma bence sen çok özel bir kızsın kendi giyim tarzın saçların hepsi sana özgü."
"Teşekkür ederim neyse ben kapatıyorum biraz düşünmem gerekiyo kim bu anonim diye."
"Görüşürüz aşkoo."
"Görüşürüz kankaa."
Telefonu kapatır kapatmaz ayıcığı odama getirdim ve düşünmeye başladım bana bunu kim vermiş olabilir.Bu oyuncak ayıya bir isim de bulmam gerekiyo fazla düşünmeme gerek yok evet bu oyuncak ayının ismi Emir olacak ayı Emir.Ayıyı kucağıma alıp odankn bir köşesine koydum.Gardıropumu açtım ve Gri tişörtümü,lacivert kot pantolonumu elime aldım ve giydim.Biraz dışarıya çıkıp etrafımdaki insanları gözlemliycektim.
Parka çıktım ve bir salıncağa oturup etrafı izledim şansıma bütün site bugün dışarıdaydı.
"Selam."
Arkamda birisi vardı ve bana selam demişti sesini tanımadığım birisiydi.Ayağa kalktım ve arkamı döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BU KIZ BENİ SEVER/TAMAMLANDI
Humor"Seni sevmiyorum Emir." "Asıl ben seni sevmiyorum Nisan."