Multimedia:Balım Ergül
"Ne yapıcaz ?"dedim Emir e bakarak.
Emir elimden tutup beni duşa kabinin içine soktu ve kendiside içine girdi.Hemen duşa kabinin perdesini çekti ve ben napıyosun demek için ağzımı açınca eliyle ağzımı kapattı.bir kaç saniye bakıştıktan sonra babam içeriye girdi işte o an kalbim deli gibi atmaya başladı.Babam ellerini yıkadıktan sonra tuvaletini yapmaya başlamıştı tuvaletini yaptıktan sonra ellerini yıkadı ve kapıdan çıktı.
Derin bir oh çektikten sonra hemen duşa kabinden çıktım ve kapıyı açıp çıktım kalbim hala deli gibi atıyordu korkudan ve heyecandan çişimi bile unutmuştum.Koridorda bir kaç dakika kalbimin yavaşlamasını beklemiştim kalbim bir nebzede olsa yavaşladıktan sonra odaya girdim.
Annem yüzüme baktı ve ateşin mi var senin dedi ben de yoo ne oldu diye sordum annem yüzün kıpkırmızı olmuş dedi ve elini alnıma koydu."Kızım ateşin var galiba eve gidelim mi?balkona falan çıkarsın hava al biraz."
"Olur anne."
Balım ile sarıldım ve yarın görüşürüz diyerek evden çıktım hızlı adımlarla dairemizin önüne geldim ve kapıyı açtım.
Hemen odama girdim ve odamın balkonuna çıktım bu olanları atlatmam gerekiyordu daha önce hiç böyle bir durum ile karşılaşmadığım için ne yapacağımı bilmiyordum.
Biraz gökyüzüne yani yıldızlara ve bütün manzarayı bozan karşı apartmana bakıyordum.
Karşı apartmanda oturan çocuk balkondan bana el salladı ilk bana mı el salladı diye etrafıma bakındım evet bana el sallıyormuş.Kaş göz işareti yaptım ve ellerimi ne oldu der gibi yaptım.Çocuk gülümseyerek sadece selam vermek istedim dedi.Ben de aleykümselam dedim ve somurttum "umarım konu açmaz"diye düşünüyordum.İç sesim ise "kesinlikle konu açar" demişti."Yeni mi taşındınız?"
"Evet yeni taşındık."
"Hoş geldin o zaman."
"Hoş bulmadım."
"Anlamadım."
"Yok bir şey."
"İsmin ne ?"
"Nisan."
"Instagram ın var mı?"
"Evet var."
"Verir misin."
"Az yavaş be ,bu ne hız" diye kendi kendime söylendim.
"Hayır."
"Ama çok iyi anlaşırız biz."
"Sanmıyorum."
"Yarın konuşuruz."Dedi ve balkondan çıktı.Aman be ne şans varmış bende de eşek şansı karşı komşum yavşak çıkar yan komşum baklavalı çıkar hayır ne baklavası gıcık o, Nisan o görüntüyü beyninden sil hemen.Kendi kendime konuşurken telefonuma bir bildirim geldi.
Instagram dan birisi bana arkadaşlık isteği göndermişti.İsmi ise şöyleydiCan.Aydınnn
"Bu kim ya tanımıyorum bile"
Hemen profiline girdim ve gözlerimi kısarak fotoğraflarına bakmaya başladım çok tanıdık bir yüzü vardı.Sonradan kafama dank etmişti az önceki çocuktu bu.Beni nasıl bulduğu hakkında bir fikrim bile yoktu ama tek yapacağım bir şey vardı o da bu çocuğu engellemekti.
Hemen engeli bastım ve bir oh çektim hazır Instagram a girmişken Balım ın hesabına da baktım.
Balım Ergül diye arattım ve direk bulmuştum baya da takipçisi vardı 40k falan hemen takip ettim ve bir kaç dakika sonra o da bana takip isteği gönderdi isteği kabul ettim.Biraz Balımı stalkladım ve abisi ile çekindiği fotoğraf buldum abisini de etiketlemişti.Etiketin üstüne bastım ve EmirErgül hesabının profiline girdim sadece düşmanımı yakından tanımak için stalk yapıyordum."Eminim öyledir" dedi iç sesim.
Toplamda on tane fotoğrafı vardı ve doğruyu söylemek gerekiyosa telefonu iyi fotoğraf çekiyordu.İç sesim yine konuşmaya başlamıştı
"Çocuk yakışıklıymış diye miyorsun değil mi Nisan." Bak iç sesim sus yoksa seni döverim.
Emir i biraz stalkladıktan sonra misafir odasına girdim ve koltuğa çarşaf serdim yastık ve battaniyemi de serdikten sonra koltuğa uzandım umarım yatağım yarın gelir diye düşündüm ve telefonumdan bir şarkı açtım."Can Bonomo,Tastamam"
Hayaller kurarak uyuya kaldım ve uyandığımda saat 13.45 ti telefonumda İsmail Yk -Allah belanı versin çalıyordu.Sanırım ilahi bir güç bana mesaj vermeye çalışıyordu şarkıyı hemen kapattım ve telefonumu şarja taktım.
Elimi yüzümü yıkadım dişlerimi fırçaladım ve mutfağa girdim.
Annem mutfakta ekmek kızartması yapıyordu.
"En sevdiğim annem sensin"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BU KIZ BENİ SEVER/TAMAMLANDI
Humor"Seni sevmiyorum Emir." "Asıl ben seni sevmiyorum Nisan."