Aradan bir hafta geçmişti ve Emir in artık bana çıkma teklifi etmesini bekliyordum.Aslında ben de çıkma teklifi edebilirdim ama yinede adet yerini bulsun.Bu ara Balım bizim aramızdaki elektriği anlamaya başlıyordu.
Saat 21:49
"Balım çekirdek ve kolaları alırsan sana on lira veririm."
"Abi zaten hepsine on lira gider ya."
"Tamam yirmi lira vereyim kendine bir şeyler alırsın."
"Anlaştık."
Balım uzaklaştıktan sonra Emir ile konuşmaya başladım.
"Emir ben artık seninle sevgili olmak istiyorum."
"Bu bir çıkma teklifi mi?"
"Hayır okeye dördüncü el arıyorum."
"Nisan biraz sabret güzelim ya bak çok güzel olacak o gün."
"Dört gözle bekliyorum."
Karşı apartmanlaraa doğru bakarken aklıma Emir in bana ilk hediyesi olan ayıcığı balkondan aşağıya fırlattığım aklıma geldi ve salak Nisan diye içimden söylendim.
"Nisan benim sana verdiğim ayı nerede çünkü geçen hafta odanda göremedim?"
Ay bu çocuk benim iç sesimi mi okuyor ya
"Şey o artık yok."
"Çünkü benim odamda"
"Nasıl?"
"O gün balkondan attığını gördüm ve hemen ayıcığı eve getirdim."
"Özür dilerim."
"Nisan özür dilemene gerek yok."
"Pekii."
"Nisan telefonunda ne diye ekliyim?"
"Imm Egoist Şebek diye ekliydin ama daha sonra telefonum parçalara ayrıldığı için ve babamın telefonu benim olunca sadece düm düz Emir diye kaydettim."
"Egoist Şebek mi Nisan ya insan sevdiğini böyle mi kaydeder şimdi de Emir diye kaydetmişsin."
"Napıyım belki ben böyle seviyorum şimdi rehberime daha yaratıcı bir şekilde seni kaydedicem."
Telefonumu açtım ve rehbere girdim Emir i silip Ayıcığım diye kaydettim.
"Ayıcığım mı? ya Nisan nerem ayı benim."
"Sen benim ayıcığımsın işte."
"Of iyi tamam."
"Ee sen beni ne diye kaydettin?"
"Nisoş."
"Ya Emir saçmalama."
"Şaka yaptım zaten Civcivim diye kaydettim"
"Civciv mi?"
"Evet küçük civcivim güzel kızım dünyam benim."
Emir şarkı sözlerini söylerken gülümsedim ve Balım aramıza katıldı.
"Abi istediklerini getirdim bir de Nisan ile kendime çikolatalı gofret aldım."
"Hani bana almadın mı?"
"Ay ne bileyim yiyeceğini."
"Ben seninle gofretimi paylaşırım."
"Teşekkür ederim Nisancığım bak Balım sen bile bana teklif etmedin abi gofreti paylaşalım mı diye."
"Üzgünüm ama gofret daha önemli."
"Nankör."
Altımızdaki örtüyü aldık ve çimenlere serdik kola içip çekirdek çitliyorduk sonra Emir örtünün üstüne yattı ve ben küçükken yıldızları izlemeye beyılırdım dedi.Ben de bayılırım dedim ve Balım ile Emir e eşlik ettik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BU KIZ BENİ SEVER/TAMAMLANDI
Humor"Seni sevmiyorum Emir." "Asıl ben seni sevmiyorum Nisan."