Balkona çıktım ve yavaş yavaş nefes alıp verdim.Karşı komşum Can yine balkondaydı bana bakarak el salladı ben de orta parmağımı gösterdim ve odama girdim o salakla uğraşacak halim bile yoktu.Aynanın karşısına geçtim ve saçıma dağınık bir ev topuzu yaptım."Yıkıksın Nisan" evet iç sesim yıkığım.
Kapı zili çaldı ve annem kapıyı aç Nisan diye bağırdı çalar çalar gider diyerekten kapıyı açmadım bile bir kaç dakika sonra annem odama girdi ve kimmiş diye sordu ben de çocuklar zile basıp kaçtılar dedim annem kaşlarını çatarak eşek sıpaları dedi ve odamdan çıktı.Bilgisayarımın başına geçtim ve sims4 oyununu açtım yeni bir sim yapıyordum ismini Yıkık yapmıştım Yıkık isimli simimi oynar oynamaz üstüne şimşek çakmıştı yaptığım sim bile şansız diyerek ağzımdan bir küfür kaçtı ve oyunu kapattım.YouTube açtım ve şarkı dinlemeye başladım ben şarkı dinlerken annem odaya girdi ve önüme salata koydu."Sana salata yaptım bari salata falan ye."
"Teşekkürler anne."
"Sende bir haller var ama neyse."
"Günümde değilim."
"İyi öyle olsun."
Annem kendi kendine söylenirken şarkıyı kapattım ve bir YouTuberın bir saatlik vlogunu izlemeye başladım.Günüm tam anlamıyla bok gibi geçiyordu vloguda izledikten sonra bilgisayarımı kapattım ve kitaplığımdan bir kitap alıp okumaya başladım kitabın başından hiç ayrılmadan yüz yirmi sayfa okudum ve biraz acıktığımı fark edip annemin getirdiği salatadan yedim.
Saate baktığımda dördü on geçiyordu zaman ne çabuk geçti diye düşündüm ve kapı zili yine çalmaya başladı."Nisan aç kapıyı."Dedi annem ve
Kapıya doğru gittim ve kapıda Emir vardı ve ben bugün aşırı iğrenç görünüyordum."Neden geldin?"
"Balım seni parkta bekliyo."
"Niye aramadı o zaman?"
"Çünkü telefonun meşgul."
O anda telefonumu uçak moduna aldığım hatırladım ve yere bakarak konuşmaya başladım.
"Hastayım gelemem."
"Değilsin Nisan."
"Doktor musun sen?"
"Hayır ama hasta olmadığına eminim."
"Pijamalarımla çıksam."
"Hayır git bir şeyler giy."
"Giyecek halim yok."
"Ben mi giydireyim napıyım?"
"Sapık mısın Emir?"
"Yoo değilim."
"İyi bekle beni."
Kapıyı Emir in suratına kapattım ve odama girip üstümü değiştirdim.Kapıyı açtığımda Emir gerçekten beni bekliyordu.
"Gitmedin mi?"
"Bekle dedin."
"Afferim adam ol böyle."
"Anlamadım?"
"Yok bir şey."
Asansöre bindik ve aynı anda tuşa bastık hemen elimi çektim ve geri adım attım.
"Nisan neden soğuk davranıyosun bana?"
"Soğuk mu davranıyorum farkında bile değilim."Dedim ve yere bakmaya başladım
"Nisan gözlerime bak."
"Hayır."
"Nisan gözlerime bak dedim."Emir kolunu duvara koydu ve beni köşeye sıkıştırmıştı.Asansörün kapısı açılır açılmaz aradan sıyrılıp kapıdan çıktım ve parka doğru ilerledim.Balım bana bakıyordu:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BU KIZ BENİ SEVER/TAMAMLANDI
Humor"Seni sevmiyorum Emir." "Asıl ben seni sevmiyorum Nisan."