Bugün dünyaları bana verseler bu kadar mutlu olmazdım olamazdım küçükken kuzenler arası osuruk yarışında hep birinci olan,beraber balkondan insanlara tükürük atıp kaçan,türlü delilikler yapıp asla birbirimize ele vermeyen biricik osuruk böceğim Meriç takrardan aramıza dönüyordu çünkü üniversite kaydını buraya aldırmıştı...
Pandalı pijamalarım ile birlikte Emirlerin dairesinin kapısının önünde buldum kendimi.Kapıya iki kere vurduktan sonra Leyla teyze karşıma çıktı.
"Ooo güzellik nasılsın?"
"İyim Leyla teyze sen nasılsın?"
"Ben de iyiyim gel içeriye biz de çocuklarla kahvaltı yapıyorduk Mehmet amcan işte çekinme."
İçimden ayol çekinirmiyim hiç müstakbal kayınbabam olur diye geçirdim ve bi an içime Emir kaçtı sandım gün geçtikçe bu çocuğa benzemeye başlamıştım...
İçeriye girdim ve Emir hoşgeldin pandam dedi Leyla teyze ben ve Balım birbirimize anlamsız bakışlar attıktan sonra masaya oturdum.
"Bugün Meriç geliyor hatta temelli geliyor."
Balım heyecanlı bir şekilde "Ne nasıl yani gerçekten mi?"dedi
Ben de kafamı onaylar bir biçimde salladım Balım ufak bir çığlık atıp bana sarıldı ve Emir ile Leyla teyze ne oluyo aq der gibi Balım a bakmışlardı.
"Vay demek Meriç kardom gelecek."
"Evet ve bu arada artık yaz tatilinin süresi dolmak üzere bir ay kaldı Meriç üçümüzüde universiteye hazırlayacamış."
"Vayy akıllı çocuklarım benim ben de işe gidiyorum artık kendinize iyi bakın Nisan sen de annene selam söyle kızım."
Leyla teyze gittikten sonra sofrayı kaldırdık ve koltuklara yerleştik ben kafamı Emir in göğsüne yaslarken Balım da elindeki oyuncak koalaya sarılıyordu.
"Baloş o koalayı ne zaman aldın?"
"Yaa Nisoş derim ben de sana ama."
"Tamam tamam ee bu koala nereden çıktı?"
"Meriç almıştı gitmeden önce lunaparkta."
"Bizim kerataya bak sen ya."
"Balım siz sevgili olursanız nasıl kabullenirim ben ya?"
"Abicim abartma relax ol hem bak seninde sevgilin var."
"Evet Emir kızı kısıtlama hem yabancıya kız vermiş olmuyosun."dedim gülerek.
Balım ile ben sırıtırken telefonum çaldı ve Meriç in aradığını gördüm.
"Alooo osuruk böceğim."
"Alooo martı kaşlım."
"Lan manyak artık kaşlarım öyle değil."
"Kızım ben de artık osurmuyorum."
"Hahaha ee neredesin sen?"
"Kapının önündeyim."
"Gerçekten mi?"
"Gerçekten."
"Evde kimse yok ya Balımların oradayız."
"Fark ettim evde olmadığınızı beybisu."
Telefonu kapattım ve Emir,Balım ve ben Meriçi kapıda karşıladık.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡
20 dakika sonra
Evde karaoke yapmaya karar verdik ve sırayla şarkı söyledik ilk Balım söylemeye başlamıştı
"Seni sildim telefon rehberinden adının üstünü hep karaladım yüzünü görmekten çok sıkıldım nereye gitsem peşimdesin sen..."
Balım şarkısını bitirdikten sonra alkışladık ve sıra bendeydi hayatımda hiç başkasının yanında şarkı söylemediğim için kendimi kötü hissediyordum ama yinde bunu yapbilirdim kendime gaz verdim ve şarkı söylemeye başladım.
"Gözümde bir yerdesin ordan çok zor inişin adını koyalım mı artık bu gidişin
Söyler misin nerdesin ordan yok mu dönüşün sonu yok mu ne olur bunca kavga dövüşün...Şarkımı bitirdikten sonra herkes bana baktı ve Emir yanıma gelip Nisan harikaydın diyerek bana sarıldı.Biraz utanmıştım doğrusu çünkü ilk defa birilerinin yanında şarkı söylemiştim.
Meriç televizyonun karşısına geçti ve bir sarkı açtı."Bugün çok yorulmuşsan her yerde arayıp yinede bulamamışsan o seni unutmuş sen unutamamışsan kalbinin kuşu uçmuş sen tutamamışsan...
Meriçte şarkıyı söyledikten sonra alkışladık ve reisimiz Emir de sıraydı
"Tek kurtuluş yolu günbatımına doğru
Yok elinden tutan, yardımına koşan
Kendinden başka kimseyi düşünmeyen insanlardan
Kurtulsak yeter, nere ne farkeder?"Emir şarkısını bitirdikten sonra ona hayran hayran bakıyordum sesi o kadar güzeldiki anlatamam...
Saat 16:39
Sinemaya gitmiştik ama hayır romantik komedi değil psikopat Meriç in zoruyla korku filmine gitmiştik dörtlü koltuklara oturmuştuk ben Emir in yanındaydım Emir in yanında Meriç vardı Meriçin yanında ise Balım.
İki tane patlamış mısır almıştık her çiftte bir tane.Korku filmi başlayalı yarım saat olmuştu aşırı bir korkunç sahne çıkmıştı ve Emir ile Meriç birbirlerine sarıldılar Balım ile ben şaşkın gözlerle bizimkilere bakıyorduk.Aradan on saniye falan geçtikten sonra Emir ve Meriç birbirlerine sarıldıklarını fark edip çığlık attılar biz de Balım ile birlikte kahkaha atıyorduk etraftaki herkes kafayı sıyırmışız gibi bakıyorlardı.
Sinemadan çıktığımızda markete uğrayıp abur cubur aldık ve sitedeki çimenlere oturduk.
"Aşkısı şunu uzatsana."
"Aşkısı mı?"
"E sen bana aşko diyosun Nisan."
"Ama ben dalga amaçlı söylüyorum."
"Ama bende dalga amaçlı demiştim aşkoo"
"Of Emir sinirsin."
"Biliyorum."
Bölüm sonuuu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BU KIZ BENİ SEVER/TAMAMLANDI
Humor"Seni sevmiyorum Emir." "Asıl ben seni sevmiyorum Nisan."