Bugün Meriç,Rize ye gidiyordu ve unutulmaz bir anımız olması için lunaparka gitmeyi planlamıştık.
Şu an lunaparktayız ve neye bineceğimiz hakkında düşünüyoruz."Gondol a binelim mi abi?"
"Hayır saçmalama."
"Neden yaa?"
"Miden bulanır senin."
"Yoo asıl senin miden bu.."
Balım cümlesini bitiremeden Emir,Balım ın ağzını eliyle kapattı.
Emir hfifçe sırıtarak "Çarpışan arabaya mı binsek ya?"Dedi ve çarpışan arabaların yanına gitti.
"Sarsılmaya hazır mısınız?"
"Nisan korkutma beni."
"Korkma Balım acımayacak."
Çarpışan arabalara bindik ve sürekli bizimkilerin arabasına çarpıyordum.
En son Emir in arabasına çarptığımda Emir kafası direksiyona çarpmıştı ve arabalardan inmiştik.
Dönme dolaplara binmeye karar vermiştik ama Emir in yükseklik korkusu vardı.Emir e sürekli bana güven bir şey olmaz diyerek korkusunu yatıştırmaya çalıştım ve sonunda ikna etmiştim.
Dönme dolaba bindik ve yükseğe doğru çıktıkça Emir gözlerini kapatıyordu.En yüksek yere çıktığımızda Emir gözlerini açmıştı ve korkudan ellerimi tutmuştu.
Dönme dolaptan indiğimiz halde elimi hala tutuyordu.Meriç ve Balım görmeden Emir in ellerini ittirdim.
Hep birlikte pamuk şekerler alıp yedikten sonra Emir i zorla gondola bindirmiştik.Emir titreyen sesle konuştu ve "Bakın eğer ölürsem sizden tazminat alırım"
Dedi.
Meriçte geçiştirmeye çalışarak"Alırsın alırsın"dedi."Nisan ölmek için çok gencim."
"Ya ölmezsin saçmalama yanında ben olucam bak şimdi sallanmaya başlarız sakin ol."
"Allah ım yardım et."
Gondol sallanmaya başlayınca Emir kollarımdan tuttu ve beni kendine doğru çekti.Şu an Emir i korkak bir küçük çocuk olarak görüyorum.
Gondol git gide hızlanmaya başladı ve Emir bağırıp küfür ediyordu."Allah ım sana geliyorum!"
>:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:)
Gondoldan indiğimizde Emir direk çöpe kustu ve başı döndüğü için lunapark ile yan yana olan cafe ye girdik.Birer soğuk içecek aldık ve konuşmaya başladık.
Balım meraklı gözlerle "Okuyor musunuz?"diye sordu"Evet."
"Ne okuyosun Meriç."
"Gerçi bu konuları hiç konuşmadık ben üniversiteye gidiyorum Hukuk okuyorum."
"Nee hukuk mu okuyorsun?"
"Evet ne oldu ?"
"Ya ben de hukuk istiyorum on ikinci sınıfa geçiyorum artık yaz tatili bitince."
"Kazanırsın ya sen de o ışık var."
"Teşekkürler ee Nisan sen okuyo musun?"
"Ben okumuyorum daha doğrusu mezuna kaldım."
"Hımm ne istiyosun peki?"
"Pilot olmak istiyorum"
Emir ve Balım bana hayretler içinde bakakalmışlardı.
"Pilot mu?"
"Evet Emir beklemezdin di mi benden?"
"Ya şaşırdım."
"Bakın ben gökyüzünü çok seviyorum hep bulutlar yıldızlar dikkatimi çekmiştir küçüklüğümden beri pilot olmak istiyorum hep kuşlara özenirdim onlar gibi uçmak."
Balım bana hayran hayran bakarken "Hayalinin peşinden gitmek çok güzel bence." bu sözleri söyledi.
"Hayallerimi gerçekleştirmek için çok çalıştım ama üniversite sınavında midem bulandı başım ağrıdı yapabileceğim şeyleri yapamadım."
"Yaa bu sene birlikte çalışırız her şeyin üstünden geliriz hem abim de mezuna kalmıştı."
"Evet Nisan üstesinden geliriz her şeyin gerçi ben hiç çalışmadan girdim sınava."
"Evet çünkü abim kızların peşin.."
Balım cümlesini bitirmeden Emir ,Balım ın ağzını kapattı."Emir kızı rahat bırak anlatsın işte."
"Gereksiz şeyler boşver."
"Ee sen ne olmak istiyosun Emir?"
"Aslında benim bir hedefim yok."
"Nasıl yok hiç hayalinde mi yok?"
"Yok."
"İlla vardır ya düşün biraz."
"Aslında konservatuar olabilir."
"Kararsızsın galiba."
"Aynen."
"Olsun sen çalış sınavına sonra düşünürsün."
Meriç elini çenesine koydu ve "Muhabbet baymadı mı?"dedi.
Balım "Evet ya hadi selfie çekiyim" dedi.
Ve kendimizi selfie çekilirken bulduk bir tanesini instagrama koydum benimkileri etiketleyip altına da Sizleri seviyorum yazdım.
Zaman çok hızlı geçmişti ve Meriç ile havaalanına gitmiştik.Meriç e sımsıkı sarıldım ve gözlerim dolmuştu.
"Yengeme selamlarımı ilet seni çok özliycem."
"Tabi,ben de seni çok özliycem kendine iyi bak."
Balımla da sarıldılar ve Balım ağlıyordu.Balım ve Meriç in arasında bir şeyler olduğunu iyice anlamıştım.
Emir ve Meriç te sarıldılar ve Meriç uçağa bindi...Odama girdim ve ağlamaya başladım Meriç i erkek kardeşim gibi görüyordum çocukluğumdaki en yakın arkadımdı her şeyimdi ve sadece senede bir iki kez bir araya gelebiliyorduk.
Ben ağlarken telefonuma bir mesaj geldi ve hemen mesajı okumaya başladım.EgoistŞebek:Nisannn güzelim nasılsın?
Evet Emir i Egoist şebek olarak kaydettim daha bundan haberi yok.
Nisan:İyi olmaya çalışıyorum.
EgoistŞebek:Parka gelsene moralini düzeltiyim.
Nisan:Ne yapacaksın?
EgoistŞebek:Sana şarkılar söylerim.
Nisan:Bekle.
Yatağımdan çıktım ve annemin yanına gittim."Anne dışarıya çıkabilir miyim?"
"Saat geç olmadı mı?"
"Anne parka gidicem ya Balım ile."
"İyi git bakalım kıvırcık kuzum."
:-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( =-O :-( :-(
Beş yaşındaki çocuklar gibi sallanarak parka doğru gidiyordum ve Emir in yanında bir kız gördüm.Hemen ağacın arkasına geçtim ve olanları izliyordum kızın kim olduğunu anlayamadım ama fazlasıyla tanıdık geliyordu kız birden Emir i öptü.
Başımdan kaynar sular inmişti.Normalde hem Emir in hem de o kızın ağzını burnunu yırtardım ama o an sadece ağlayarak eve gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BU KIZ BENİ SEVER/TAMAMLANDI
Humor"Seni sevmiyorum Emir." "Asıl ben seni sevmiyorum Nisan."