𝕟𝕚𝕖𝕤𝕡𝕠𝕕𝕫𝕚𝕒𝕟𝕜𝕒 !!!!!!!!!!( ˘ ³˘)♥︎
Rozglądałam się po pomieszczeniu w poszukiwaniu mojego syna, w ręku trzymałam jego pieluchę, którą zdjął . Gdy dostrzegłam małą istotę przebiegającą obok mnie uśmiechnełam się sama do siebie i zaczełam gonić bobasa.
-MILO załuż too - biegałam za synkiem, który latał z gołym tyłkiem po całym mieszkaniu.
Milo ma roczek jest wspaniałym chłopcem, jest strasznie słodki, jest trochę podobny do NIEGO, ale jeśli chodzi o charakter i włoski ma po mamie. Złapałam synka w ramiona i zaczęłam całować po całej twarzy Milo zaczął się śmiać.
- No i co nygusie co teraz mama cię zje - zaczęłam go całować co całym ciele a mój synek jeszcze głośniej się śmiał.- No to co idziemy do cioci Lili?- dziecko zaczęło się cieszyć.
- abuubanuu - zaczełam się jeszcze głośniej śmiać.
Udałam się do mojego pokoju gdzie znajdowała się szafa z ubraniami moimi i mojego synka włożyłam go do łóżeczka i podeszłam do szafy. Nasze mieszkanie znajduje się w środku Las Vegas w wieżowcu na trzecim piętrze szczęściem znalazłam to mieszkanie.
Wyjęłam z szafy małe dresy do tego podkoszulek z napisem„ Mather is a superhero of my childhood ” prezent od wujka Jamie'go i małe trampki.Wyjęłam z łóżeczka i ubrałam go w ciuszki i sama ubrałam się w podobny strój tylko założyłam t-shert w kropki.Z Milo na rękach opuściłam mieszkanie, włączyłam windę i czekam.
- Witaj Marto - usłyszałam nielubiany przeze mnie głos właściciela wierzowca, jest to typowy stary zgred.
- Dzień dobry panie Benjamins. - na mojej twarzy był sarkastyczny uśmiech nie lubie go ale to on dał nam dach pod głową.
- Wie pani że zalegasz z czynszem? - kpina na jego twarzy mnie tak denerwowała że miałam ochotę mu walnąć zużytą pieluchą Milo.
- Wypłatę dostane dopiero w poniedziałek
a jest dopiero piątek czy może pan poczekać - wsiadłam z tym gburem do windy i zaczęłam lulać syna aby usnął ponieważ często nie mogę go uspokoić w aucie. Nacisnęłam poziom zerowy na którym był samochód.- Nie wiem pani Scoot, nie wiem - gdy winda zatrzymała się na pierwszym piętrze wysiadł dodając. - Widzę pieniądze u mnie w czwartek a jak nie to kaput.
Pod czas jazdy do mojej przyjaciółki Lili słuchałam cicho radia i rozmyślałam. No więc trochę wam jestem winna wyjaśnienia a więc po tym gdy wybiegłam zapłakana ze szpitala postanowiłam wyjechać odpowiedziałam rodzicą o wszystkim co mi się przytrafiło. Z William'em ani razu się nie widziałam Milo jest za mały aby zrozumiał więc nie muszę mu tłumaczyć gdzie jest tata a gdyby pytał? To co mam mu powiedzieć ze jego tatuś po wypadku nagle pomyślał że twoja mama go zdradziła i się ciebie wyrzekł? No jak to brzmi.Po długich zastanowieniach wjechałam do Las Vegas i zostawiłam za sobą przeszłość z moimi przyjaciółmi i moim bratem rozmawiam z nimi przez kamerę a jeśli chodzi o nasze mieszkanie nie należy do luksusowych, mamy jeden pokój w którym jest moje i mojego syna łóżeczko oraz szafa, łazienka, kuchnia i przedpokój. Gdy zaparkowałam przed domem mojej przyjaciółki. Wyjełam malucha z fotelika i Zapukałam w drzwi.
- Hej kochana - odezwała się pierwsza, jest ona bardzo wesołą i szaloną kobietą ma 21 lat i mieszka ze swoim psem Nuką. Jeśli chodzi o wygląd jest szczupła, wzrostem jest równa mi a jej rude włosy są naturalnie kręcone.
- hej sto krotnie ci dziękuje że zajmiesz się małym normalnie został by z nianią ale jestem przed wypłatą i rozumiesz do tego jeszcze mój szef - jęknęłam z braku sił pracuje w restauracji jako kelnerka i akurat potrzebowali dziś mnie.
CZYTASZ
I want to be alone with you✅
Teen Fiction2𝕟𝕕 " I want to be alone ,, Nikt się tego nie spodziewał przecież miłość tych dwojga była tak mocna jak z bajki o zakochanym kundlu. Ale życie jest takie jakie jest nie zmienimy go, Marta zostaje z rocznym dzieckiem, sama bez mężczyzny którego...