,, Zdar! Kde jste byli?" Přivítá se s námi jako první Kuba, když jsme přišli ke klubu, kde se akce koná. Oba dva nás obejmul a táhl za ostatními dovnitř. Už teď se mi svírá žaludek. Jsem opět nervózní, jak už to bývá zvykem. Ale budu to tady muset těch pár hodin vydržet.
,, Psal jsem ti, že jsme byli na hotelu." Odpověděl Dominik na jeho otázku.
,, No dobrý dál už to radši nechci slyšet." Ušklíbl se a dál už mlčel. Raději jsem to ignorovala. Dovedl nás do poměrně velké místnosti, kde byli úplně všichni. Jen mě děsilo, že jsem zas jediná holka tady.
,, Čau!" Ozývalo se ze všech stran a my pozdrav oplatili objetím. Se všemi jsme se přivítali a než jsem stihla mrknout už u mě stál Kuba s lahví jakéhosi alkoholu.
,, Kubo víš, že nepiju." Odmítla jsem ho. Už jsem si zvykla, že pokaždé se u mě objeví s alkoholem.
,, No tak. Pak si to tu neužiješ a přísahám, že to tady s nimi střízlivá nevydržíš. Věř mi." Zvedl obočí a znovu ke mě natáhl ruku s lahví.
,, Promiň, ale ne." Zakroutím hlavou. On si hlasitě povzdechne a vzdá to.
,, Říkám, že bez chlastu to tady nedáš." Mrkne na mě a zmizí z dohledu. Trochu se obávám, že to tady opravdu nepřežiju střízlivá, ale musím si věřit.
,, Tady tě mám." Objeví se u mě z ničeho nic Dominik, který mi věnuje polibek na krk. Jeho potetované ruce se omotají kolem mého pasu. Z jeho dotyků se mi podlamují kolena a tohle není výjimka.
,, Nemáte zvukovou zkoušku?" Zeptám se opatrně, aby to nevyznělo tak, že bych ho chtěla odehnat. Právě naopak.
,, Za chvíli jdu, a pak jdeme na jídlo." Otočí si mě čelem k němu, aby mi viděl do očí. Kývnu hlavou a jeho rty se objeví na těch mých. Spolupracuji a své ruce dám na jeho potetovaný krk. Musím říct, že jsem se do jeho tetování zamilovala stejně jako do něho celého.
,, Tohle si nechte na večer, díky." Přeruší naší chvilku Tomáš, který kolem nas projde.
,, Tak já jdu." Odtáhne se a jde za Jakubem udělat zvukovou zkoušku. Já si sednu na sedačku, co je v místnosti a z kapsy vytáhnu svůj mobil.
Jak si to užíváš? Přečtu si zprávu od Adel. Na její zprávu odpovím, že kluci dělají zvukovou zkoušku, a pak jdem na večeři. Netrvalo dlouho a ona mi hned odpověděla.
Ráno se ozvi. Zkus přijet domů živá, díky :D Zasměju se tomu. To je to čeho se obávám. Že domů buď přijedu, ale totálně zničená nebo nepřijedu vůbec a budou mi plánovat pohřeb. Druhá možnost se doufám neuskuteční, protože na smrt jsem ještě mladá.
...
,, Na nás a dnešní show!" Zahlásí Kuba, načež to po něm zopakujeme a všichni si připijou až na mě.
,, Vážně nebudeš?" Zeptá se vedle mě Tomáš, který mě společně s tím druhým neustále přemlouvají. Pouze zakroutím hlavou a s tichým dobrou chuť se pustíme všichni do jídla.
Po dobrém jídle jsme se opět všichni přesunuli zpátky do klubu a já si usedla na svoje místo, kde jsem byla už před tím.
,, Těšíš se?" Zeptá se Dominik vedle mě, který něco dělá na mobilu. Jako by nedělal nic jiného.
,, Jo i ne." Pokrčím rameny a opřu se hlavou o jeho rameno. Odtrhne pohled od mobilu a podívá se na mě.
,, Stalo se něco?" Zeptá se na otázku, na kterou se za dnešek ptá už po druhé. Moje odpověď je jasná. Nic. A zůstane to tak. Sama nevím, co mi je. Nejspíš to je únavou, protože jsem toho vážně moc nenaspala. V autě jsem usnula na tak půl hodinu, a pak jsem si jen povídala s Dominikem nebo koukala z okna.
,, Nic jen jsem unavená. Ale těším se až tě uslyším." Pousměju se a jemně ho políbim na tvář. Na tváři mu hraje ten nejdokonalejší úsměv, co může udělat a který tak moc miluju.
,, Za chvilku to začíná tak ať tě tady ti exoti nezabijou. To bych jim neodpustil." Zasměje se a já s ním. Ještě mě naposled jemně políbí na rty a zmizí zvedne se k odchodu. Nenapadne mě samozřejmě nic lepšího než jen zapnutí mobilu a následně instagramu.
,, Na. Neodmlouvej a pí." Strčí mi do ruk láhev becherovky Robin, který se před chvílí vypařil z dohledu. Očividně šel pro alkohol, se kterým přišel rovnou za mnou.
,, Ale..." Nestihnu doříct, protože on mě zastaví.
,, Žádný ale. Prostě pí. Takhle příjdeš o tu prdel." Rozkáže mi.
Už je to tu zase. Věty typu: Bez alkoholu se nemůžeš bavit. Vůbec si to neužiješ. Bez alkoholu není žádná prdel. Ale co na tom všichni vidí? Vždyť člověk se může bavit i aniž by mu v žilách proudil alkohol ne? Já se ale bavit neumím, jak jsem na to tak přišla. Všichni kolem mě co pijí si to na akciích užívají. Já jsem výjimka. Jsem někde opodál a radši si piju limonády nebo vodu. Proč nezkusit něco nového.
Nejistě se na něj podívám a nakonec láhev uchopím do ruky. Loknu si a ta hořkost té tekutiny projde celým mým tělem. Otřesu se nad tou chutí a zaškelbím se.
,, To je hnus." Řeknu ještě pořád s tou pachutí na jazyku.
Nakonec to nezůstane u jednoho loku. Přidají se i ostatní, co tu jsou taky a pijem. Ano my. Ten hnus, jak jsem to ještě před chvílí takhle nazvala mi začne chutnat. Kluci toho samozřejmě využijou a pod nos mi strčí ještě bůh ví co. Já to do sebe, jak nějaký poslušný pejsek kopnu.
Když mi dojde kam by to mohlo až dojít, ovládnu se a nechám toho. Jsem trochu při náladě, ale jsem furt při smyslech.
Adrenalin proudí mým tělem a užívám si co nejvíc to jde. Řekla bych, že tahle banda mě změnila k něčemu, co jsem do teď nebyla. A ani toho nelituji.
,, Byli jste úžasný." Vypadne ze mě hned, jak přijde Dominik s Kubou ze stage. Oba dva nemají tričko, což je strašně sexy. Zkousnu si nad jejich těly ret a Dominik mě s úšklebkem pozoruje.
,, Nech si to na hotel." Zašeptá mi do ucha a na mém těle se objeví husí kůže.
,, Já myslím, že to můžem zabalit a jet na hotel." Zahlásí Radek po nějaké době. Za ním se vynoří i Dan a oba dva si jdou sednout k nám.
Tak jak řekl Radek se udělá. Když už jsme nachystaný k odchodu kluci si ještě venku zapálí, a pak se všichni odeber na hotel a na naše pokoje.
Hned, co zavřu dveře od našeho pokoje, který máme s Dominikem mě na ne přitiskne. Jeho ruce se objeví u mé hlavy, abych náhodou neutekla. Což nemám ani v plánu. Moje oči koukají do těch jeho oříškově hnědých a já se v nich začínám opět topit.
,, Chci tě." Zašeptá těsně u mých rtů.
...
Zdarec palec zlatíčka moje. Hlásím se vám s další kapitolou, která končí tak to. Všichni moc dobře víme, jak to následuje. Budu upřímná, ale rozepisovat se mi to opravdu nechce, a proto to takhle useknu. I když vím, že je vás tady hodně, který by si tu část tzv. padesát odstínů Domči (ty víš xd) přečetli tak vám asi nevyhovím. Opravdu nemám vlohy na to rozepisovat takové části. Psala jsem to jen jednou a bylo to na mě moc xD. Takže pardon všem, kteří by si to rádi přečetli a ahojky.
ČTEŠ
Dominiku?|Nik Tendo[DOKONČENO]
FanfictionÚplně obyčejná holka, která se akorát neuměla bavit. Pak jsi se tu objevil ty, který mi zamotal hlavu natolik, že jsem nedokázala myslet na nic jiného než na tebe. Dostal ses mi pod kůži neuvěřitelným způsobem. Nikdy jsem si nemyslela, že člověk jak...