One thing occurred to me

4K 111 22
                                    

,,Domčo?" Řeknu potichu, když otevřu dveře do jeho pokoje. Spí jak malé miminko a to je strašně roztomilý.

,,Chci spát." Zabručí a dál spí. Rozejdu se k jeho posteli a sednu si na něj obkročmo. Začnu jeho tvář obsypávat polibky.

Jeho ruce uchopí moje boky, ale má stále zavřené oči. Koutky mu začnou jemně cukat až se nakonec usměje a mě si hodí pod sebe.

,,Všechno nejlepší." Usměju se a v tu chvíli svoje rty přilepí na ty moje. Nebráním se a prsty zapletu do jeho vlasů, za které ho zatahám na náznak, že se mi to líbí.

Svojí ruku sune pomalu pod moje tričko respektive jeho tričko, ve kterém jsem spala. Přestane líbat moje rty a začíná se věnovat mému krku, kde zanechává vlhké modřinky.

,,Už je vzhůru?" Vtrhne do pokoje Jakub. Dominik se ode mě rychle odtáhne a věnuje mu jeden z jeho pohledů.

,,Jakube ty seš takovej kazišuk." Zavřčí přičemž Jakub zabouchne dveře a v pokoji nastane ticho.

,,Napadla mě jedna věc." Lehne si vedle mě, podepírajicí si hlavu rukou aby na mě viděl.

,,Jaká jestli se můžu zeptat?" Uculím se.

,,Otevři první šuplík." Kývne hlavou směrem ke komodě, kterou má naproti posteli hned vedle skříně. Já se tedy k ní rozjedu a jak mi řekl tak udělám.

Otevřu první šuplík, kde včetně jeho oblečení je papírová obálka, kterou vezmu do ruky.

Dominik má podloženou hlavu rukama a pečlivě mě pozoruje. Nejistě se na něj podívám. Kývne hlavou na náznak ať obálku otevřu, což taky udělám.

Z obálky vytáhnu dvě letenky do Londýna. Rozejde se ke mě a já k němu zvednu hlavu. Chvílí ještě tikám pohledem mezi letenkami a ním.

,,Ty seš blázen víš to?" Podám mu spíše řečnickou otázku a pevně ho obejmu.

,,Máš radost?" Hladí mě po zádech, že mi naskočí husí kůže.

,,Velkou." Zamumlám mu do hrudi.

,,Oslavíme tam naše narozeniny a budem tam úplně sami." Odtáhne se. S úsměvem mi dá pramen vlasů za ucho, který jsem měla v obličeji a jemně políbí na rty.

,,Tak co? Letí tam s tebou?" Ozve se hlas Robina, který se nedávno přistěhoval za klukama. Zarazí mě, že kluci o tom věděli, ale co se dalo čekat když to bylo překvapení.

,,Já si myslím, že ano. Aspoň si v klidu zašukaj." Ozve se pro změnu Jakub, který naráží na incident, když vtrhl k nám do pokoje a zkazil nám tím naší chvilku.

Moje tváře polije červená barva, a proto hlavu zabořím do Dominikovo hrudi.

,,Jo letí. Nebude tam žádnej kazišuk." Vrátí mu to a společně si sedneme ke stolu v kuchyni.

,,Příště zkus zaklepat." Dodá. Já se radši ani neozývám, protože to nechci dál rozvíjet.

,,Jo furt." Přisedne si k nám.

...

,,Příští týden letím s Dominikem do Londýna." Oznámím.

,,Děláš si prdel? Vždyť máš narozeniny a chtěli jsme to oslavit." Zakňučí Adél, když si sednu vedle ní na balkón.

,,Oslavit to můžem kdykoliv a kluci už něco chystají." Zakroutím hlavou.

,,Co?" Nechápavě se na mě podívá

,,Dominik to bude slavit, takže chtějí oslavit společně i ty moje narozeniny. A neboj nic ti neuteče, protože tam budeš taky." Mrknu na ní. Když mi to kluci prvně řekli, nesouhlasila jsem. Chtěla jsem to oslavit sama s Adél nebo s Dominikem, ale nakonec mě přemluvili. Jenom doufám, že se nic nestane.

,,Mile ráda poznám kluky." Ušklíbne se a já ji bouchnu do ramene.

,,Au. Co je?" Přiblble se zeptá.

,,Nechci ti kazit radost, ale většina z nich jsou zadaný." Ironicky se usměju. Bez jakéhokoliv dalšího slova se zvedne a odejde dovnitř.

Chvíli tam ještě sedím a nakonec jdu za ní, protože mě to tu přestává bavit. Příjdu do obýváku, kde Áďa sedí na sedačce s notebookem v ruce a něco tam hledá. Ignoruju to a sednu si na druhý konec společně s mobilem.

Pátek v 17:00 buďte u nás holky. Těším se na tebe, už teď mi chybíš. Přečtu si zprávu od Dominika, kterou nakonec přečtu nahlas, aby věděla Áďa v kolik tam máme být.

,,Zítra zajdeme do města ti koupit oblečení na dovolenou." Řekne jen s uculením. Dám oči v sloup, jelikož mi příjde, že to moc hrotí. Ale s ní nehnu takže nemám na vybranou. 

Co se týče dnešního dne tak se nic moc zajímavého nedělo. S Áďou jsme se nakonec podívali na film, a pak jsme každá šli do svého pokoje si dělat svoje. Já jsem si ještě dala rychlou sprchu a v Dominikovo tričku jsem ulehla.

Pořád jsem nedokázala uvěřit, že spolu příští týden letíme na pět dní do Londýna, kde budem úplně sami a užijeme si to. Je to pro nás oba takový společný dárek k narozeninám, protože tam budeme za účelem našich narozenin. Opravdu se moc těším, protože abych pravdu řekla, ještě jsem nebyla nikde mimo Českou republiku. Což znamená moje poprvé letadlem, čehož se nehorázně bojím. Ale doufám, že bude vše bez problémů a užijeme si společnou dovolenou.

...

,,Ello vstávej. Víš kolik je?" Vzbudí mě hlas Ádi, který jde ode dveří a já pomalu od sebe odlepím oči. Podívám se na ní, jak stojí ve dveřích se založenými ruky na prsou.

Natáhnu se pro svůj mobil na noční stolek, abych zkontrolovala čas. Když zjistím, že je před dvanáctou, vyhrabu se z postele a mířím si to rovnou do koupelny.

,,Za hodinu ať seš hotová." Zavolá na mě ještě než zavřu dveře. Jen co uvidím svůj odraz v zrcadle zděsím se.

Moje kruhy pod očima, které nejsou naštěstí tak viditelné, zapříčinilo můj NEspánek, protože jsem nemohla usnout. Zvykla jsem si na usínání s Dominikem a co jsem na dva dny bez něj už nemůžu usnout.

Tenhle člověk mi změnil život takovým způsobem, že nemůžu bez něj dokonce usnout.

Z koupelny, kde jsem ze sebe udělala trochu člověka se přesouvám do pokoje ke skříni si vybrat oblečení. Jelikož dnes je venku opravdu hezky vezmu si bílé šaty na ramínka, které končí těsně nad koleny. Normálně šaty nenosím, ale na takovéhle teplé letní dny si je občas vezmu.

,,Ty šaty ti moc sluší." Pochválí můj outfit Áďa, když si dávám přes rameno svojí kabelku. Na nohy si obě vezmeme boty na nízkém podpatku a vycházíme z domu rovnou na autobus.

,,Honem za chvíli nám to jede." Popoženu jí. Přidáme na kroku a rozejdeme se po kamenným chodníku.

...

Zdravím vás u další části, která je tu taková spíše na víc, ale zatím si užívejte toho klidu dokud je. Dnes je trochu kratší.

Nově jsem si založila instagram jenom čistě na Wattpad @nicol.ett27 takže mě můžete sledovat, protože tam bude všechno oznámení o nových kapitolách.

Nebyla bych to já, kdybych nevěděla co sem napsat takže se s vámi asi zase opět loučím. Zdravím tě bageto🙋😂
Omlouvám se za chyby, ale části si po sobě nečtu.

Ahojky.

Dominiku?|Nik Tendo[DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat