Bence artık emeklerimin karşılığını almam lazım. Mesaj kutumu ; yeni bölüm istiyoruz yeter artık ,diye doldurmayı biliyorsunuz. Ama iş oylamaya ve yorum yapmaya gelince fıss...
Bir yerlere gelmek için yazmadığımı defalarca kez söyledim. Ben sadece düşüncelerinizi ve beğenilerinizi istiyorum. Bunun istemese bile insanı motive ettiğini biliyorsunuz. Öylese derdiniz ne sizin ? Bir kere bile benimle konuşmamış okuyucularımın (!) benim mesaj kutumu veya panomu yeni bölüm istiyorum diye doldurması gerçekten gülünç. Ama şunu anladım ki sizde gram emek saygısı yok. Resmen hırsızsınız. ( Birkaç kişiyi çizdiğim bu daireden çıkarıyorum. Onları yorumlarımda görmek zor değil. )
Size bir şey diyeyim mi ? Bu duyuruya cevaben bir yorum atmasanız bile veya bölümlerimi oylamasanız bile gram umrumda değil. Sizin motivenize ihtiyacım yok ve hiç olmadı da. Olsaydı her bölüme o kadar okunmadan oy ve yorum sınırı koyardım. Bu zamana kadar hep istediğim zaman bölüm attım ve sizi beklemedim. Tek istediğim burada birkaç kişi dahi olsa bilindiğimi ve hikayemin farkındalığını kendi zihnimde kavramamı sağlamaktı. Bunu sizin eleştirel veya değil yorumlarınızla ya da oylarınızla görecektim.
Ve sizler tam bir HIRSIZSINIZ !
Bu kitabıma veya Ölüm zindanına o kadar okunmadan bir bölüme gelen oy sayısı çaldığınız şeyi gayet iyi gösteriyor. Evet , emeklerimi !
Ölüm zindanında bölümleri kaldırdım ve içime sindiğinde yeniden yükleyeceğim.
Okunma sayısı tamamen boşalsa bile sırf yazmak istediğim için yazacağım ve durmayacağım. Belki seneler sonra belki bu sene belki de bu platformda değil.
Ben istediğim zaman yazacağım ve okumak isteyende o zaman okuyacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUHUMA DOKUNMA
FantasyO deli veya şizofren değildi. Sadece bedeni olmayan bir varlığın kalbinden öpmüştü. Ruhuna dokunmuş , onu sevmişti. Belki de daha fazlası... Hiçbir insan için atmayan kalbi bir hayaletin atmayan kalbi için atmaya başlamıştı. İnsanlardan kaçıp...