Kaburgalarımın oyluğuna sıvışan derin sızıların yumağı göz kapaklarımı titretiyordu. Kirpiklerim bir ok gibi göz yaşlarıma saplanıyor , ama onları dağıtamıyordu. Derdimin nefesi benden öteye geçemiyordu.
Ve ben...
Savruluyordum.
Bir yaprak gibi titreyen bedenimi kıpırdatmaya karar vererek bıraktığım izbe kaosa baktım. Polis arabalarının mavi ve kırmızı büyük ışıkları ürkütücü ıssızlıkta devir alan sokağı ara ara aydınlatıyor , ambulansın içinden gelen itici ve rahatsız edici gürültü beynimde yankılanıyordu.
İki ölü... Dikkatlice beyazlara serilmiş bir şekilde ambulansa bindiriliyor. Yüzleri kapanmış ve dünyadan elini eteğini çekmiş. Bedenimi rahatsız eden bir gürültüyle başbaşayım. Polisler evi inceliyor. Ben ise yanımda bir polis bir doktorla kaldırımda oturuyorum. Onlar beni bekliyor. Bir rüzgar esiyor enseme doğru. Ve bir anda ürperiyorum. Eş zamanla nefes gibi çıkan can alıcı bir ses...
' Bitmedi '
Hızla etrafa bakınarak doğrulurken omuzuma tutunan elle durmak zorunda kalıyorum. Parmak boğumları bembeyaz kesilerek omuzumu sıkıca tutmuş polis. Nefes nefese kalmışım. Beynim hala o sesin sahibini arıyor.
" Sakin olun bayan. İnceleme bitince ait olduğunuz yere gideceksiniz. Eğer üşüdüyseniz polis arabasında bekleyebilirsiniz. "
O kadar buğulu duymuştum ki adamın sesini gözlerimin uğultusunu bile unutmuştum.
Usulca başımı sağa sola salladım.
Ve gecenin yarısını devirmiştik.
" Hanımefendi bizimle geliyorsunuz. Buyrun. " dedi orta yaşlarda polis üniformasıyla duran adam polis arabasını göstererek. Gür siyah saçları ve dudaklarını kapayan bıyıklarıyla , kırışmış alnı vardı. Gömleği koca göbeğine yapışmış ama yüzünde cesur bir ifade merasimi dönüyordu. Ciddi ve despot tavırları yanan ciğerime bir kez daha gerçekleri sundu.
" Komiserim evde tek bir buluntuya rastlanamadı. Özel başka bir ekip çağırdık , bir de onlar inceleyecek. " dedi genç yaşlarda yeni yetişmeye başlamış gibi duran polis yanımıza gelerek. Gözlerimde sallanan boşluğu görünce bir anda dumura uğradı ve ince dudakları hafifçe aralandı. Üzerim darmadağın ve sarı saçlarım gecede savruluyordu. Üşümeme rağmen tek bir kelime etmedim. Orta yaşlardaki komiser başını sallayınca tereddütle uzaklaştı yanımızdan. Ve koluma hafifçe dokunan ellerle arabaya ilerlemeye başladık.
Bir varmış ,
Bir yokmuş...
❄❄
" Eğer bana bunu nasıl yaptığını söylersen , cezan hafifleyecek. " dedi karşımda ellerini masada birleştirmiş bir şekilde irislerimin hareket etmesini bekleyen genç adam. Yine konuşmadım. Ne anlatabilirdim ki ? Ve o yine yılmadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUHUMA DOKUNMA
FantasíaO deli veya şizofren değildi. Sadece bedeni olmayan bir varlığın kalbinden öpmüştü. Ruhuna dokunmuş , onu sevmişti. Belki de daha fazlası... Hiçbir insan için atmayan kalbi bir hayaletin atmayan kalbi için atmaya başlamıştı. İnsanlardan kaçıp...