Belirtme : Medyanın başındaki konuşmalar Alvina'nın zihnindeki fısıldaşmalardan biri. Bir başka zihnindeki fısıldaşmalardan birini göndereceğim bir sonraki bölümde. İsteyen bölümün sonuna kadar bunu dinleyebilir. Alvina'ya bırakılan etkiyi daha çok hissedeceğinize eminim. Böyle şeylerden etkilenip korkan varsa açmayabilir...
Kaburgamda bir acı sızlıyordu. Öyle bir oyuğa birikmiş ki kana kana içsen bitmeyecek bir acı. Kırıklara hemen dolmuş bir acı... İki göğsümün arasında yerinden çıkmış sallanan bir şey vardı sonra. Bir daha geri takılması çok zor görünen. Şakaklarımda bir buğulanma daha...Öyle görünmeyen , göründürmeyen bir buğuydu ki her şey işte onun altına girmişti. Parmak uçlarımdan tüm tenimi yakan bir kavruluş hissediyorum. Bedeni ona ait olmayan birinde... Anlamsız bir yakış. Gözümün önüne dağ gibi devrilen görünenler bileklerime kadar dolanıp beni olduğum yere sıkıştırıyordu. Hepsi birer özgün sanatçı gibi özlü bir anlatımla farklı sunuyordu acısını. Ve bu beni bitiriyordu. Sessizce o bir koltuğa ben bir koltuğa oturmuş beklerken o gözlerini yummuş kafasını koltuktan geriye yaslamıştı. Ben ise bacaklarımı kendime çekmiş onu izliyordum. Ona ne zaman baksam içimde anlamı olmayan bir serzeniş duyuyordum. Sanki tüm günahlarım onu görmemle teker teker bir nidayla çığlık atıyorlardı. Benden uzaklaşınca beynimdeki sesler yine çoğalarak geliyorlardı. Az önce markete gidip gelmişti. Ve olmadığı zaman kafayı sıyıracak gibi hissetmiştim. İki üç tel hala parmaklarımın arasındaydı. Geldiğinde ise bana sarılıp şakaklarımı öpüp her şeyi susturmuştu. Bir anda gözlerini açtı. İrkilerek onu izlemeye devam ettiğimde başı yavaş yavaş kalkıp bana baktı.
Ardından hiç bir duygunun esamesi olmayan yüzünde bir gülümseme belirdi. Kalın dudakları iki yana kıvrılırken bir elini yanındaki yere iki kere vurdu. Ona şaşkınlıkla baktım. Dudakları daha çok kıvrıldı.
" Buraya gel güzelim. " dedi uzun parmakları gelmem için işaret ettiği yerde hala dururken. Tereddütle ona baksam da sonunda onun yanında olacağımı bildiğim için diretmedim. İstediğini yapmaktan çekinmiyordu sonucunda. Kırılmaktan ağrıyan dizlerimi açarak ayağa kalktığımda bir süre tam olarak dikelmekte zorlandım. Beni pür dikkat izliyordu. Ona ait olmayan yakışıklı çehresinde hiçbir ifadenin gölgesi soluklanmıyordu. Yanına oturduğumda sıcaklığı yine bedenimi ele geçirmişti. Tenim ürperdiğinde bunu hissetmiş olacak ki sanki daha çok hissetmemi istemiş gibi bana daha çok yaklaşmıştı.Kolunu arkamdan atıp elini omzuma koydu. Diğer eliyle yüzümü tutup omzuna yaslarken nefesi nasıl alacağımı hatırlamakta güçlük çekiyordum. Yüzümdeki elinin işaret ve orta parmağı yana yana tenimde kayarak boynuma kadar sürtünerek indiğinde kalkmak için hamle yapıyordum ki bir şeyler beni tuttu. Sertçe yutkundum. Gözlerinin içine bakıyordum. O ise sert bir şekilde suratımdaki mimikleri inceliyordu. Ardından parmakları daha çok aşağı kaydığında nefesimi tutmuştum. Eli iki göğsümün arasında kaldı. Ardından biraz sola gidip avcunu bastırdığında titreyen ellerimi sakladım. Kafasını yüzüme eğdi. İrislerindeki koyuluk düşünmemi zorlaştırıyordu.
" Yaşaman hoşuma gidiyor. " dedi kalbim hemen elinin altında gümbürtüyle atarken. Yüzü az daha eğilerek göğüslerimin üzerinde durduğunda derin bir nefes aldığını işittim. Gözlerini kapatarak dudaklarını açıkta kalan gerdanıma bastırdı. Dişlerimi sıkmış , ellerim yumruk olmuş bir şekilde öylece dururken hareketlerini engellemeye korkuyordum. Elleri boynumda gezinmeye başladı. Üzerime tamamen eğildiğinde şah damarımın üzerindeki parmakları kıpırdaşıyordu. Tüylerim rahatsız olarak dikeldi. İşaret parmağı ufak hareketlerle şah damarımın attığı yerde daireler çiziyordu.
" Benden ne istiyorsun ? " diye fısıldadım. Ellerim hala yumruktu.
" Her şeyini. " Eli boynumdan kayarak , göbeğime tişörtümün üstünden sürtüp geçerken en sonunda ellerime ulaşıp sıktığım yumruklarımı açtı. Bileğimin iç kısmına dudaklarını bastırıp çekti. Onu izlemeye devam ettim. Omurgamdan aşağı kıvrım kıvrım ter damlaları yuvarlanmaya başladı. Ondan ürperdiğimi asla belli etmedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUHUMA DOKUNMA
FantasiaO deli veya şizofren değildi. Sadece bedeni olmayan bir varlığın kalbinden öpmüştü. Ruhuna dokunmuş , onu sevmişti. Belki de daha fazlası... Hiçbir insan için atmayan kalbi bir hayaletin atmayan kalbi için atmaya başlamıştı. İnsanlardan kaçıp...