|-8-|

566 133 62
                                    

Medyadaki videoyu ben yaptım. Göz atarsanız sevinirim. Diğer bölüm Jimin'in dansı içinde bir video hazırladım.
İyi okumlar💙

°°

"Jin hyung o iyi olacak değil mi?"

"Elimizden geleni yapmaya çalışıyoruz."

"Çalışmayın!Yapın! Onu böyle görmek istemiyorum."

"Jungkook sakin olur musun?"

"Sakin olamam Taehyung. Baksana ona...ben onu kaybedemem.Yapamam Taehyung."

Kulağıma doluşan seslerle gözlerimi zorlukla araladım. Soluk ışık gözlerime ulaşınca başımı sol tarafa çevirdim. Aralık kapıdan gördüğüm bedenler ile olayları anlamaya çalıştım.

"Jungkook güçlü olmalısın. Ona destek olmamız lazım." Taehyung, Jungkook'un omzuna destek olurcasına dokunduğunda benden bahsettikleri anlamam geç olmamıştı.

"Yanına girebilir miyim?" Jin hyung başını salladığında gözlerimi kapatarak uyuyor numarası yapmaya başladım. Birkaç saniye geçen sessizliğin ardından sandalyenin çekilme sesiyle oturacağını anladım. Ellerimde teninin sıcaklığını hissettiğimde gülümsememek için kendimi zor tuttum.

"Bir şeyler ters gitse bile sen gitme. Herkes daha sonra gelmemesine rağmen sen gel, her şey aynı olmasa bile hep mutlu kal.Hayat bitecek olsa da sen sür. " Konuşmasından sonra dudaklarımın üzerinde hissettiğim baskıyla kalp atışım hızlandı. Makinenin sesi duyulduğunda Jungkook'un endişeli sesini duydum.

"Jin hyung! Neler oluyor?!" Kapının açılma sesiyle kendimi daha çok sıktım. Kalbim neden beni zor duruma sokuyorsun? Güzel anın içine ettin. Jin hyung bir şeyler yaparken gözümü açıp ışığı tuttuğunda geri çekilmişti.

" Bir şey yok, endişelenme. Sadece kalp atışları bir anda hızlanmış. Çocuğu uyurken bile heyecanlandırmışsın." Tüm oyunculuk yeteneğimi kullanıyordum ve sanırım başarılı olmuştum.

"Uyumadığını biliyorum Jimin." Ya da olamamıştım. Kulağıma fısıldayan Jin hyung ile yutkundum.
"Hadi biz çıkalım Taehyung. Birazdan kendin gelince geliriz." Alay yüklü sesini anlamak zor değildi. Onlar odadan çıkarken Jungkook'un ellerini ellerimde hissettim.Lütfen kalbim bana yardımcı ol.

"Uyurken bile üzerinde olan etkimi seviyorum. Her halinle beni büyülemeyi nasıl başarıyorsun?" Elime kondurduğu öpücük ile kalbimi dizginlemeye çalıştım. Kulaklarıma büyülü sesi ulaştığına kalbim ve ben olduğumuz yerde bayılmıştık. 'Buna nasıl dayanabiliriz ki?' diyen kalbimi onayladım.

"take my hand let's see where we wake up tomorrow
elimi tut ve yarın nerede uyanacağımızı görelim" Elime tutarak söylemeye devam etti.

"best laid plans sometimes are just a one night stand
bazen en iyi planlar uyanık kaldığın gecelerdir
i'd be damned cupid's demanding back his arrow
Eros'un attığı ok ile lanetlenmiş olabilirim
so let's get drunk on our tears and
bu yüzden hadi, göz yaşlarımızla sarhoş olalım ve-"

Şarkının devamını getirmesine izin vermeyerek ben devam ettim. Gözlerindeki şaşkınlık gülümsememi sağladı.

"turn the page maybe we'll find a brand new ending
sayfayı çevir, belki yeni sona dair bir iz buluruz
where we're dancing in our tears and
gözyaşları içinde dans ettiğimiz yerde" Şarkıyı bitirdiğimde ikimizde gülüyorduk.

"Daha iyi misin?" Başımı olumlu anlamda sallayarak gülümsedim. O da başını sallayarak bakışlarını kaçırdı. Yüzüme bakmaya çekinir gibiydi. Uzanarak az önce şarkı söylerken ayırdığı ellerimizi birleştirdim. Tutuşumla irkilmiş, gözleri ona bakan gözlerimi bulmuştu.

"Kook...ben gerçekten iyiyim. Sen benimleyken çok daha iyiyim." Gözleri dolmuş sonrasında birkaç damla yanaklarından süzülüvermişti.

"Min beni bırakmayacaksın değil mi?" Yattığım yerde doğrulacakken izin vermeyerek tekrar yatırmıştı. Kollarımı açtığımda eğilerek bedenime sarılmıştı. Bir elimle saçlarını okşayıp öpücük kondurdum.

"Söz veriyorum Jungkook. Asla seni bırakmayacağım." İkimiz birlikte ağlarken Jin Hyung ve Taehyung tekrar içeri girmişti.

" Biz konuşsunlar rahatlasınlar diye tek bırakalım bunlar sarılıp koklaşsın." Dediği ile gülerken Jungkook da doğrulmuştu.

"Jimin kendini nasıl hissediyorsun?" Gözlerime ışık tutarak tekrar baktıktan sonra bakışlarını makineye çevirmişti.

"Daha iyiyim hyung." Tekrar bana bakarak gülümsemişti.

"Pekala. O zaman seni artık hastane tutacağımızı söylemek zorundayım. Durumun daha ciddiye gidiyor."

"Hyung sadece iki gün kaldı."

"Hayır Jimin artık dans etmene izin veremem. Üzgünüm."

"Hyung lütfen?"

"Jimin, Jin hyung haklı." Dolu gözlerim Jungkook'u bulurken bakışlarını kaçırmıştı.

"Hepiniz bunun benim için ne kadar önemli olduğunu biliyorsunuz."

"Biliyoruz ama Jimin ciğerlerinin bunun kaldıracağından emin değilim." Taehyung yanıma gelmiş ellerimi tutmuştu.

"Tae lütfen sen bir şey söyle."

"Jimin bu çok ciddi. Üzgünüm." Gözyaşlarım çoktan akmaya başlamıştı ve ben şu an hıçkırarak ağlıyordum.

"Min lütfen yapma."

"Jimin ağlama lütfen daha kötü olacaksın."

" Lütfen hyung bir yolu vardır. Eğer yoksa bile ben o dansı yapacağım." Herkes sessizleşirken Jin hyung bir çözüm yolu arıyordu.

"Jimin yapmamam gereken şeyleri yaptırıyorsun." Sıkıntıyla ellerini saçlarının arasına daldırdı. "Oraya bir ekiple geleceğim ve her ihtimale karşı sahneye çıkana kadar gözetimim altında kalacaksın."

"Sen birtanesin hyung" Mutluluk tüm vücuduma yayılırken Jungkook'un endişeli bakışlarına maruz kalmıştım.

"Ben iyi olacağım." Ortaya söylemiştim ama daha çok onu rahatlamak istemiştim. Ama o bunu dememi bekliyormuş gibi konuştu.

"Durum ne olursa olsun, söylenmemesi gereken kelimeler, kurulmaması gereken cümleler var. Hangi açıklamayı duyarsak duyalım, kurtarılamayan cümleler. O yüzden bu kararına saygı duyuyorum Jimin. Senin için endişe duymamam gerektiğini bana söyleme çünkü endişeleniyorum."

"Biliyorum sadece sizi rahatlatmak istemiştim." Yanımda Taehyung bana sarılırken Jungkook onu iterek kendisi sarılmıştı.

"O gün benimde sana bir sürprizim olacak. Sadece bekle Jimin."

___________

Bölüm atamıyordum cvnfgjhzlvhf

Aslında bütün kurgularıma bölüm atamadım o yüzden hepinizden özür diliyorum. Şimdi de bir kırgınlığımı dile getirmek istiyorum. Geçen günlerde bir yorum geldi ve ben o yorumla bile çok mutlu oldum. Ama okuyan kişilerin hiçbiri yorum yapmıyor ve bu beni gerçekten üzüyor. Kurgumu yetersiz buluyorum ve yazma isteğim kaçıyor. Lütfen sizden tek ricam düşüncenizi belirtin. İyi veya kötü. Sadece bilmek istiyorum.

Yıldızları parlatalım🌟💜

Sevgiyle kalın

I'm A Mess | • 𝘫𝘪𝘬𝘰𝘰𝘬 •Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin