08

188 21 10
                                    

_______

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

._______..♦.._______.

Satu per satu namja itu aku tenung. Suasana sekarang ini betul-betul sunyi. Aku nak tanya tapi...ramai sangat lah.

Aku memandang Seokjin oppa. Aku tayang kan muka tolong-lah-intro-kan kepada nya.

Seokjin oppa tergelak melihat aku. Aku tak buat lawak lah dey !! Aku buntu ni.

"Okay, korang boleh lah nak intero dekat budak ni. Kesian dia."

Tapi malang, seorang pun tidak membuka suara. Mereka memandang muka masing-masing silih ganti.

"Woi! Tak reti nak intero dah ke?!"

Mereka memandang Seokjin oppa lama. Mata mereka jugak berkelip-kelip.

Seokjin oppa mengeluh berat.

"Biar aku je lah. Okay, yang tu Kim Namjoon. Boleh--"

BUK!

Muka Seokjin oppa menjadi tempat mendarat bagi sebiji cushion yang di baling oleh salah seorang daripada mereka bertiga.

"Itu intro lah pandai! Bukan intero!" Marah mereka serentak.

"Tengok muka aku yang worldwide handsome ni." Kata Seokjin oppa sambil jari runcing nya terhala tepat ke arah muka nya sendiri.

Mereka mula membuat muka meluat. Kang tak pasal-pasal, makan cushion lagi.

"Hah nampak muka aku ni macam kesah?"

BUK!

aku dah agak..mereka ni..comel jugak

Seokjin oppa menggulingkan bebola mata nya.

"Okay sambung, yang tu namjoon oppa." Kata Seokjin oppa.

Namjoon oppa tersenyum manis ke arah ku. Woi cute betul dia ni! Ada dimple kott ARGHHH I cannot lah~

"Hah yang itu pulak Jung Hoseok. Boleh panggil dia JHope oppa."

Senyuman jhope oppa sangat lebar. Kenapa diorang ni comel pulak. Tadi handsome semacam. Aduhhh eomma tolong aku eomma..

"Yang pucat-pucat tu pulak Min Yoongi. Panggil dia...yoongi oppa."

Tiada secalit senyuman pun daripada yoongi oppa. Mungkin masih belum menerima kehadiran aku. Salah kan Jungkook, sape suruh dia beli aku. Eh, tapi ni salah appa. Arghh... Lantak lah.

-SWEET BLOOD-Where stories live. Discover now