13

170 19 11
                                    

______

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

.______..♦..______.

Gadis kecil itu menyelubungi diri nya di dalam selimut. Entah kenapa suara yang menyeru nama nya itu masih terngiang ngiang di tubir telinga nya.

Itu lah, tengok lagi horror story secara marathon. Kan dah hanyut dalam bayang sendiri.

Poor minjae..

Air mata nya membasah kan cadar katil itu. Dia bagai kehilangan nafas apabila menangis dengan begitu lama.


Kalau macam ni pun dia dah tak rilek apatah lagi dia nak tidur. Esakan yang cuba di keluarkan dari mulut nya di tahan. Suara itu telah menghantui nya malam itu.


Klek..


Bunyi pintu di buka membuat kan diri Minjae ketakutan yang teramat.


"Minjae."


Minjae menggeleng kan kepala nya berkali-kali di sebalik selimut yang sedikit tebal itu.


Jungkook mengeluh. Hati nya terusik apabila dia mula melihat minjae berlalu pergi dari bilik nya kira-kira 10 minit tadi.


Jungkook bertindak menarik perlahan selimut yang menyelubungi tubuh gadis itu. Minjae masih lagi tidak berhenti menangis.


Tubuh kecil nya di tarik keluar dari bilik itu. Minjae tidak memandang ke arah lain selain bawah. Dia cuma mampu menunduk.


Tangan kecil nya di genggam erat oleh tangan jungkook. Dia membawa gadis itu ke bilik nya.


Genggaman tangan mereka di leraikan apabila minjae sudah berbaring di atas katil. Tapi tidak sampai beberapa minit pun.. tangan jungkook kini di raih semula oleh minjae.


Mata nya yang berkaca itu memandang jungkook lama sehingga kan lelaki itu mengeluh perlahan.


Dia merebah kan diri nya di sebelah minjae. Ada jarak di antara mereka berdua. Jungkook tidak menghirau kan Minjae sebalik nya dia berbaring secara mengiring membelakangi gadis itu.

-SWEET BLOOD-Where stories live. Discover now