19

161 13 0
                                    

Hi ? ♥️

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hi ? ♥️

Lama sungguh Rah hupdate right ?

Hah double hupdate ? Muehehehehhe

≪━─━─━─━─◈─━─━─━─━≫

"Jeon Jungkook."

Suara yang menyeru nama jungkook itu dapat di dengari dengan jelas.

Sudut bibir Jungkook sedikit terangkat dia berdesis menahan perit di bibir. Hujung bibir nya pecah di sebab kan penumbuk padu yang di berikan.

"Kau nak apa lagi ?" Tanya Jungkook perlahan.

"Aku nak kau.." kata namja itu sedikit sinis. Gelak tawa halus nya memecah kesunyian.

"Mati. Aku nak kau mati Jungkook." Sambung nya lagi. Kali ini kata-kata nya kedengaran lebih serious berbanding tadi.

"Asal kau tak bunuh aku je tadi ? Kau takut ?" Kali Ini giliran Jungkook pula mahu bermain kata.

Siapa je yang tidak tahu bahawa namja yang bernama Jeon Jungkook ini mempunyai otak selicik kancil.

Selicik mana pun dia, pasti ada kelemahan bukan ?

"Kau tak pernah faham. Aku tak tahu lah macam mana budak macam kau boleh ambil alih Black Swan. Budak macam kau ni Jungkook, patut mati je. Or should I call you...Kook ?"

"Don't you dare. Kau dengan aku dah tak ada apa-apa . We're not family anymore." Jungkook menikam anak mata namja lama.

"Wow secepat itu kau lupakan hyung kau? Bodoh."

Jungkook melepas kan tembakan dan sasaran nya ialah Taehyung ; Kim Taehyung.

Taehyung melangkah setapak ke kiri dan peluru itu hanya terhiris sedikit pada leher nya seolah-olah dia tahu apa yang bakal Jungkook lakukan.

Kini bayangan Jungkook sudah hilang dari pandangan. Bebola mata Taehyung bergerak mencari kelibat jungkook sudut bibir nya terangkat mengukir senyuman sinis.

"Tak boleh ke kau bagi aku hidup dengan aman sikit ? Ada je kau nak kacau life aku." Jungkook berdecit perlahan. Hujung pistol nya mendarat di belakang badan Taehyung.

Taehyung memusingkan badan nya menghadap Jungkook. Kini sasaran Jungkook jatuh pada dada namja itu.

Tiada langsung reaksi takut atau sebagai nya.

-SWEET BLOOD-Where stories live. Discover now