~1~

5K 169 217
                                    

Soobin.

Choi Soobin, ama normal Choi Soobin değil. Annesi küçük yaşta ölen, babası onu annesi öldükten sonra terk eden ve bir başına kalmış bir Soobin. Evet, sıradan ve normal bir hayatım vardı. Yine o günlerden biriydi ve ben okula gelmiştim. İçeri girip Huening Kai'nin yanına oturdum.

ANALİZ:       Huening Kai
Gerçek İsmi: Kai Kamal Huening
Korece Adı: Jung Kai
Doğum Günü: 14 Ağustos 2002
Burcu: Aslan
Çin Burcu: At
Boyu: 183 cm
Kilosu: 61 kg
Göz Rengi: Kahverengi
Uyruğu: Kore-Amerikan

Aynı zamanda benim en yakın arkadaşım, onu çok seviyordum. Her zaman beraberdik, aynı zamanda çocukluktan beridir çok yakındık. Her neyse, yanına gidip her zamanki gibi ensenine bir tokat attım.

"Ah!" diye inledi sinirle. Bana dönüp "Yine mi?!" diye bağırdı. Bende kıkırdayıp "Ne var? Hep yapıyorum, alışsana artık" dedim. "ALIŞMAM MI GEREKİYOR?!" dediğinde kahkaha atmıştım fakat içeri hocanın girmesiyle hızla yanına oturdum.

"Çocuklar, bu yıl yine kazandığınız yerleri söyleyeceğim. Bakalım bu yıl nerelere gideceksiniz... Huening Kai, sen yine aynı yerdesin. Mezun olana kadar," hoca konuşmaya devam ederken kulağıma yaklaşıp "Biliyordum" dedi.

"Choi Beomgyu, sen Chung şirketinde sekreter olarak çalışacaksın" Choi Beomgyu mu? Bu kişiyi ilk defa duyuyordum, etrafıma bakındığımda birden yanıma yakışıklı bir çocuk geldi. "Selam, ben Choi Beomgyu. Tanışalım?" diyip elini uzattı. "Tabii" dedim bende fakat ilk önce hocanın dediğini duymam gerekiyordu.

"Choi Soobin, sen CHOI şirketinde özel sekreter olarak çalışacaksın" Benim soyadımla aynı mıydı? Uhh, tamam... Şimdi Choi Beomgyu denilen çocuğu dinlemeye devam edebilirdim fakat umarım aklımdaki kişi değildir...

"Sen yoksa-" "Evet, üzgünüm... Bende istemezdim onun üvey kardeşi olmayı fakat böyle oldu işte. Ben bu okulun en belalı çocuğu olan Kim Taehyung'ın üvey kardeşiyim... Nefret ediyorum bu durumdan ama lütfen arkadaş olalım, abim yüzünden kimse bana yakınlaşmıyor"

Ona acımıştım, yazık. Sırf abisi hatalı diye ona yaklaşmıyorlardı... Onunla arkadaş olabilirdim bence... "Tabiki, kesinlikle bunu sorun etmem" dedim bende. Sevinçle bana dönüp "O zaman bugün yemek yemeye veya gezmeye falan gidelim mi?" dedi. Bende, "Bugün değilde, yarın olabilir. Bugün canım Choi Şirketine bir bakmak istiyor" dedim.

O da anlayışla başını salladı ve gülümseyip yanından ayrıldım. İlk önce üzerimi değiştirmem gerekiyordu, patronumun yanına ilk günümde böyle gitmek istemiyordum. Güzelce giyinip hazırlandım ve kendi kendime 'evet, işte tamamım' dedim.

 Güzelce giyinip hazırlandım ve kendi kendime 'evet, işte tamamım' dedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aslında rahat ve hoş giyinmiştim, bence güzel olmuştu. Arabama atlayıp kocaman 'CHOI HOLDING' yazan yere girdim. Herkes bana kınarlarmış gibi uzaktan uzaktan bakıyordu. Belkide güzelliğimi kıskanmışlardı? Haha, şaka yapıyorum tabikide. Onlar kadın, hepsi benden daha güzeller...

Tabi benimde aşağı kalır yanım yok...

İçeri girdiğimde bir kadın sert bir şekilde bana "Siz kimsiniz?" dedi. Bende onun aksine yumuşak bir tonda "Buraya Choi şirketinin özel sekreteri olarak gelmiştim" dedim. Birden gözlerini irice açtı ve hızla bana nereye gideceğimi söyleyip endişeyle izlemeye başladı.

Birden herkes bana endişe ve korkuyla bakmaya başladı. Neden böyle bakıyorlardı? Sadece patronumun yanına gidecektim ne vardı sanki bunda? Her neyse, onları umursamayıp dar alanlara karşı hassas olduğumdan dolayı 12 kat merdivenlerle çıkıp sonunda 'CHOI YEONJUN' yazan yere geldim.

Sanırım gireceğim yer burasıydı? Her neyse, nefes nefese kalmış bir şekilde kapıyı tıklatıp 'gel' komutunu aldıktan sonra içeri girdim.

Arkasını dönük bir şekilde dışarıyı izleyerek oturuyordu. Saygılı olup bana dönmesini beklerdim, hemde ben özel sekreteriydim! Her neyse, ben onun aksine saygılı olup "Merhaba Bay Choi, ben bugünden çalışmaya başlamak istiyorum, tabi eğer izniniz varsa" dedim ve cevap vermesini bekledim.

Birden dobra sesiyle bana dönmeden "Senin başlama saatin yarın değil miydi?" dedi. Tanrım, sesi çok kalın ve çekiciydi... Mest olmuştum resmen! "E-Evet efendim, b-ben bugünden başlamak istemiştim sadece"

NEDEN KEKELEDİM?! Tanrım... rezil olmuştum... Birden bana döndü, çok erkeksi ve yakışıklı bir yüzü vardı. Hiç böyle bir şey beklemiyordum açıkçası... Kendimi sakin tutmaya çalışarak ona baktım.

İyice yanıma yaklaşıp "Bugün değil, yarın saat 8:30'da başlayacaksın. Ha bu arada, eğer 8:31'de gelirsen seni işten kovarım. Geç kalanları sevmem, birde bir daha böyle hoş giyinme" dedi. Bende sakin kalmaya çalışarak "T-Tamam e-efendim, e-emredersiniz" dedim ve odadan çıktım.

Siktir, çok yakışıklıydı! Kendi kendime lütfen hormonlarım, yerinizde durun! o benim patronum, ona yavşayamazsınız! dedim ve sakin kalmaya çalıştım fakat olmuyordu. Çok seksiydi! Ben nasıl çalışacaktım burada-

"Soobin?" Onun sesiydi! Hızla arkama dönüp "E-Efendim B-Bay Choi?" dedim. "Neden kendi kendine konuşuyorsun?"

DUYMUŞTU!

"B-Ben... b-bilmiyorum y-yani... ö-öylesineydi sadece... öylesineydi işte ahh, e-evet siz boşverin!" Bir bahane bulamamıştım ki! Kıkırdayarak "Sen hep böyle kekeler misin?" dedi. Utançtan kıpkırmızı olmuştum, her şeyi duymuş ve şimdide dalga geçiyordu!

Bende "Hayır efendim, heyecan yaptım sadece ilk günüm olduğu için" dedim. O da "Peki" dedi ve odasına geri girdi. Hızla buradan uzaklaştım,

tanrım... o çok seksiydi!

+++++++xxxxxxxxxxxxx++++++

Evet gençler, Mafia Secretary - Jikook adlı ficin yapımcısından izin alıp bu ficin YeonBin versiyonunu yaptım! Umarım ilk bölümü beğenmişsinizdir, sizi seviyorum ve jikookfact_ e onun ficini almama izin verdiği için çoooooooooook kez teşekkür ederim!!

••••••••••••

Arkadaslar "The Moon Forest - Billie Eilish" adli kitabima da bakarsaniz sevinirim. Trans erkek x billie eilish kitabi yani ilgisini cekenler okusun tesekkur ederim simdiden

Eternally - YeonBinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin