اتنے میں ٹیچر کلاس میں داخل ہوئیں ۔اور ان کے پیچھے باقی سارے بچے بھی تھے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔مشائر ابھی بھی ویسے ہی سکتے کی حالت میں بیٹھی تھی ۔۔۔۔۔۔۔۔کیسا ہوا ٹیسٹ ۔۔۔۔۔۔۔۔مشائر کے سکتے کو حور نے آ کر توڑا ۔۔۔۔۔۔۔ ہ ہ ہا ہاں اچھا ہو گیا ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔مشائر زرا ہکلا کر بولی ۔۔۔۔۔تم کیوں ٹھنڈی پڑی ہو خیر ہی ہے نا۔۔۔۔۔۔۔حور نے ایک نظر اپنی دوست اور دوسری جمیل پر ڈالتے ہوئے پوچھا ۔۔۔۔۔۔۔ اس سے پہلے مشائر کچھ بولتی ۔۔۔۔۔۔ٹیچر نے سب بچوں کو خاموش ہونے کا کہا جس پر حور جلدی سے سیدھی ہو کر بیٹھ گئی ۔۔۔۔۔۔ سب کے ٹیسٹ اچھے ہوئے ہیںِ ۔دو بچوں نے پورے مارکس لیے ہیں ۔۔۔۔۔۔۔۔ان کے نام ہیں ۔۔۔۔۔۔۔۔مشائر اور جمیل ۔۔۔۔۔۔اگلے مہینے پھر آپ کا سرپرائز ٹیسٹ ہو گا ۔۔۔۔۔۔۔۔مجھے امید ہے سب اچھی تیاری کریں گے ۔۔۔۔۔۔۔۔ٹیچر نے سب سے پوچھا ۔۔۔۔؟؟؟ انشاءاللہ ۔۔۔۔۔۔سب یک آواز بولے ۔۔۔۔۔۔۔۔مجھے پرنسپل نے کہا ہے کہ آپ کی کلاس کی منیٹر بھی بنا دوں ۔۔۔۔۔۔۔تو پھر کون کون چاہتا ہے۔ کہ مشائر منیٹر بنے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ٹیچر سب سے مخاطب ہوئیں ۔۔۔۔۔۔سب سے پہلے جمیل نے ہاتھ کھڑا کیا ۔۔۔۔۔۔۔اس بات کو نا صرف مشائر نے محسوس کیا بلکہ حور نے بھی ایک معنی خیز مسکراہٹ مشائر کی طرف اچھالی ۔۔۔۔۔۔حور کی مسکراہٹ دیکھ کر مشائر جھنجھلا گئی تھی ۔۔۔۔۔پھر ایک ایک کر کے سب نے ہاتھ کھڑے کر دیے ۔۔۔۔۔مشائر بیٹا ادھر آؤ ۔۔۔۔۔۔مشائر اٹھ کر ٹیچر کہ پاس گئی ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ٹیچر نے مشائر کو کندھوں سے تھام کر ۔مشائر کا رخ کلاس کی طرف کیا ۔۔۔۔تو سٹوڈنٹس یہ آپ کی کلاس کی سی ۔آر ۔ ہے تو سب پر مشائر کی بات ماننا لازم ہو گا ۔۔۔۔اور مشائر مجھے امید ہے ۔۔ تم سی ۔آر کی ذمہداری بہت اچھے سے نبھاؤں گی ۔۔۔۔۔۔ٹیچر نے مشائر کو دیکھتے ہوئے کہا ۔۔۔۔مشائر نے سر کو ہاں میں ہلایا ۔۔۔۔بریک کا وقت ہو چکا تھا ۔۔۔۔۔۔۔۔اچھا بچوں بریک انجوائے کریں ۔۔۔۔۔ ٹیچر یہ کہتی ہوئی کلاس سے باہر چلی گئی ۔۔۔۔مشائر چلتی ہوئی اپنی نشست پر آ کر بیٹھ گئی ۔۔۔۔۔ابھی مشائر اپنی نشست پر بیٹھی ہی تھی کہ ۔ پورے کلاس مشائر کے سر پر کھڑی تھی ۔۔۔۔۔سب مشائر کو مبارکباد دے رہے تھے ۔۔۔۔۔۔۔۔جمیل نے جو مشائر کو کہا تھا اس کے بعد تو مشائر سے آنکھیں نہیں اٹھائی جا رہی تھی ۔۔۔مشائر کو کچھ سمجھ نہیں آ رہا تھا ۔۔۔۔۔۔۔ وہ ایک انجانی کیفیت میں مبتلا تھی ۔۔۔۔اچھا تو مشائر اب تم ہمیں کیک کب کھلاؤ گی۔۔حور نے پوچھا تھا ۔۔۔۔۔۔ جمیل کی موجودگی کی وجہ سے مشائر خود کو نارمل نہیں کر پا رہی تھی ۔۔۔۔جمیل اس بات کو محسوس کر چکا تھا ۔۔۔اس لئے فوراً کلاس روم سے باہر چلا گیا ۔۔۔۔مشائر نے سکھ کا سانس لیا ۔۔۔کل اتور ہے لہٰذا میں سوموار کو لے کر آؤں گی ۔مشائر نے اپنی تجویز سے سب کو آگاہ کیا ۔۔۔۔۔ ڈن حور نے تجویز کو قبول کرتے ہوئے کہا ۔۔۔۔۔۔
*******************
مشائر گھر پہنچی تو سیدھا اپنے کمرے میں چلی گئی ۔۔۔۔۔۔۔۔۔اور اپنے سامنے کتابوں کا ڈھیر لگا کر بیٹھ گئی ۔۔۔۔۔۔مشائر کھانا نہیں کھانا ۔۔۔۔مشائر کی امی نے دروازے سے اندر آتے ہوئے پوچھا ۔۔۔۔؟؟؟؟ نہیں امی سکول سے کھا کر آئی ہوں ۔۔۔۔مشائر جو کتاب کو منہ پر رکھ کر لیٹی ہوئی تھی ۔اپنی امی کے آنے پر اٹھ کر بیٹھ گئی تھی ۔۔۔۔اچھا تو یونیفارم تبدیل کیو نہیں کیا ؟؟؟؟؟ مشائر کی امی جن کا نام نور بیگم تھا ۔اپنی بیٹی کو ابھی تک یونیفارم میں بیٹھے دیکھ کر پوچھا ۔؟ مشائر نے ایک نظر اپنی ماں کو دیکھا ۔۔۔۔۔اور ایک نظر خود پر ڈالی ۔۔۔۔۔۔کیا میں یونیفارم تبدیل کیے بغیر ہی بیٹھی ہوں ؟؟۔۔۔۔۔۔۔۔مشائر نے خود سے ہی سوال کیا ۔اب چپ کیوں بیٹھی ہو ۔۔۔۔۔۔اپنے سوال کا جواب نا پا کر نور بیگم نے پوچھا ۔۔۔۔۔وہ وہ امی ٹیچر نے ایک آسائنمنٹ دیا ہے ۔۔۔بس اسی کو مکمل کر رہی تھی۔ لیکن بیٹا یونیفارم تو تبدیل کر لو ۔۔۔۔۔نور بیگم نے مشائر سے کہا ۔۔۔۔۔۔۔جی امی مشائر کتابوں کو ایک طرف کرتے ہوئے بولی ۔۔۔۔ اور اٹھ کر یونیفارم تبدیل کرنے کےلیے چلی گئی ۔۔۔۔۔۔۔ یونیفارم تبدیل کر کے مشائر واش بیسن کےسامنے کھڑی ہوئی اور نل کھول کر دو تین پانی کے چھینٹے منہ پر مارے ۔پھر چہرے کو شیشے میں دیکھا ۔۔۔۔۔۔۔اس کو اپنے پیچھے جمیل کا عکس دیکھائی دیا ۔۔۔۔وہی جھنجھلا دینے والی نظریں ۔۔۔مشائر نے پیچھے مڑ کر دیکھا وہاں کوئی نہیں تھا ۔۔ مشائر نے اپنے ہی سر پر ہلکی سی چت لگائی میں بھی کتنی پاگل ہوں ۔۔۔۔۔۔ پتا نہیں مجھے کیا ہو گیا ہے ۔۔۔۔۔ میں اس کے بارے میں کیوں سوچ رہی ہوں ۔۔۔۔۔۔یہ سوچتی ہوئی مشائر واپس بیڈ پر آ کر بیٹھ گئی ۔ مشائر کو جمیل پہلی نظر میں ٹھیک ہی لگا تھا ۔۔۔۔۔۔ مگر پتا نہیں کیوں اب مشائر کو جمیل بہت خاص لگ رھا تھا ۔ یہ نئے احساسات مشائر کو اچھے لگ رہے تھے ۔۔۔۔۔ مشائر کو اپنا آپ بہت خاص لگ رہا تھا ۔۔۔۔کیا چاہے جانے کا احساس اتنا حسین اور دلکش ہوتا ہے ۔مشائر خود سے ہی باتیں کرتی جا رہی تھی ۔۔۔۔۔ مشائر نے اپنی کتاب کو چہرے پر رکھا اور پھر لیٹ گئی ۔۔۔۔۔۔۔۔۔
*****************
بریک کا وقت ہو گیا تھا ۔۔۔۔۔۔۔۔مشائر نے کیک کو کینٹین میں موجود ریفریجریٹر میں رکھوایا تھا ۔ سب کلاس کے بچوں کو گراؤنڈ میں جانے کا کہ کر خود مشائر کیک لینے چلی گئی ۔۔۔۔۔۔ کیک لے کر جب مشائر اپنی کلاس کے پاس سے گزری تو اسے یاد آیا کہ نائف تو بیگ میں ہے ۔ مشائر کلاس میں داخل ہوئی ۔۔کیک کو میز پر رکھ کر ۔وہ بیگ میں سے نائف نکالنے لگی ۔۔۔پتا نہیں کہا چلی گئی مشائر خود سے ہی بات کر رہی تھی ۔کہ اچانک اسے اپنے پیچھے آہٹ محسوس ہوئی ۔۔۔۔۔مشائر جب پیچھے مڑی تو جمیل مشائر کے بہت قریب کھڑا تھا ۔۔۔۔۔مشائر نے جلدی سے تھوڑا پیچھے ہونا چاہا مگر پیچھے میز تھا ۔۔۔۔اگلے ہی لمحے جمیل نے مشائر کو کمر سے پکڑا اور اپنی جانب کھینچا ۔ مشائر توازن برقرار نا رکھ سکی اور جمیل کے چوڑے سینے سے جا ٹکرائی ۔۔۔۔۔ جمیل تھوڑا سا جھکا ۔۔۔۔۔۔ میری بات کا اب تک تم نے جواب نہیں دیا ۔۔۔۔۔۔۔۔ اور مشائر کے کان میں سرگوشی کرتے ہوئے بولا ۔۔۔۔۔ مشائر !!! مشائر !!! مشائر ۔مشائر ہڑبڑا کر اٹھی ۔۔۔۔۔سامںے نور بیگم کھڑی تھیں ۔بیٹا رات ہو گئی ہے اٹھ جاؤ اب ۔۔۔۔کیااااا رات ہو گئی ہے ۔۔۔۔مشائر حیرانگی سے بولی ۔۔۔۔۔اٹھو فریش ہو کر باہر آ جاؤں کھانا لگنے لگا ہے ۔۔۔۔نور بیگم یہ کہتی ہوئی باہر چلی گئی ۔۔۔۔۔۔۔۔اللہ تیرا شکر ہے یہ خواب تھا ۔۔۔۔۔۔۔ مجھے لگ رہا ہے ۔۔۔میں نے جمیل کو کچھ زیادہ ہی سر پر سوار کر لیا ہے ۔مشائر خود سے باتیں کرتی ہوئی اٹھی اور فریش ہونے چلی گئی ۔ کھانے کی میز لگ چکی تھی ۔ ماما کیا بنایا کھانے میں ۔۔۔۔ مشائر چئیر گھسیٹ کر بیٹھتے ہوئے بولی ۔۔۔۔۔۔۔ بریانی بنائی ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔نور بیگم نے بتایا ۔بابا کہاں ہیں ۔مشائر نے کہا ۔میری بیٹی مجھے یاد کر رہی تھی ۔۔۔۔۔اس سے پہلے نور بیگم کچھ بولتی ۔مشائر کے والد جن کا نام چوہدری رضا تھا ۔۔۔۔۔۔ اپنی بیٹی سے مخاطب ہوتے ہوئے کھانے کی میز کی طرف بڑھے ۔ جی بابا ۔ مشائر پیار سے اپنے بابا کو دیکھتے ہوئے بولی ۔۔۔۔۔۔ رضا صاحب نے بیٹی کہ سر پر پیار دیا پھر کرسی گھسیٹ کر کھانے کی ٹیبل پر بیٹھ گئے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ نور بیگم نے مشائر اور رضا صاحب کو کھانا نکال کر دیا ۔۔۔۔۔۔۔ پھر سب کھانے میں مصروف ہو گئے ۔۔۔۔۔۔۔ نور بیگم کب سے محسوس کر رھی تھیں ۔کہ مشائر ٹھیک سے کھانا نہیں کھا رھی ۔ پلیٹ میں چمچ گھماتے ہوئے ۔گہری سوچ میں ڈوبی ہوئی ہے ۔مشائر تمہاری طبیعت تو ٹھیک ہے نا ۔ دوپہر کو بھی تم نے کھانا نہیں کھایا تھا ۔۔ نور بیگم پریشان ہوتے ہوئے بولیں ۔۔۔۔جی ماما ۔بابا میں نےسوموار کو سکول کیک لے کر جانا ہے ۔ مشائر نے نور بیگم کی بات کا مختصر سا جواب دیا ۔اور پھر بات بدل دی ۔۔۔۔۔۔ جی بیٹا لا دوں گا ۔۔۔۔۔رضا صاحب نے پانی کا گلاس پکڑتے ہوئے کہا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔کھانے کے بعد مشائر اپنے کمرےمیں آگئی تھی ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ مشائر کو جمیل کے بارے میں سوچنا عجیب لگ رہا تھا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ بیڈ پر ابھی تک مشائر کی ساری کتابیں بکھری ہوئی تھیں ۔۔۔مشائر بیٹھ کر اسائمنٹ بنانے لگی کیونکہ نیند مشائر کی آنکھوں سے کوسوں دور تھی ۔۔۔۔۔۔
**************************
مشائر کو ساری رات نیند نہیں آئی تھی ۔فجر کی نماز کے بعد مشائر بیڈ پر لیٹی تو نیند مہربان ہو ہی گئی تھی ۔ پھر دس بجے تک مشائر سوتی ہی رہی تھی ۔مشائر اٹھ جاؤ ۔بیٹا تمہاری دوست حور آئی ہے ۔دس بجے نور بیگم نے آ کر مشائر کو اٹھایا اور اس کی دوست کی آنے کی خبر دی ۔۔۔۔۔۔۔۔ماما حور کو ادہر ہی بیجھ دیں ۔ اچھا نور بیگم حور کو کہنے چلی گئی تھیں ۔ کہ مشائر کے بیڈ روم میں ہی چلی جائے ۔ مشائر اٹھ کر فریش ہونے چلی گئی ۔ مشائر جب فریش ہو کر باہر آئی تو حور سامنے بیڈ پر بیٹھ چکی تھی ۔ یار کوئی میسج ہی نہیں کیا آنے سے پہلے ۔۔۔۔۔مشائر نے حور کو سامنے بیڈ پر بیٹھے دیکھا تو سوال کیا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ اگر میسیج کر دیتی تو جو میں نے پوچھنا تھا ۔۔۔۔۔۔۔۔ اس کا تم کو اندازہ ہو جاتا ۔۔۔۔۔ تم نے کیا پوچھنا ہے ۔۔۔۔۔۔ مشائر نظریں چورا کر بولی ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔حور نے مشائر کو پکڑا اور لا کر بیڈ پر بیٹھایا ۔۔۔۔۔۔۔اپنے بلکل سامنے ۔۔۔اب جلدی سے پوری لو سٹوری سناؤں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔حور ہلکا سا ہنس کر بولی ۔۔۔۔۔۔۔۔مشائر کے سر پر جو سوچوں کا بوجھ تھا ۔۔۔۔۔۔وہ کسی سے شئیر کر کے ہی ہلکا ہونا تھا ۔۔۔۔۔۔چونکہ حور مشائر کی سب سے اچھی دوست تھی ۔۔۔۔اس لیے مشائر نے الف سے لے کر یے تک ساری رروداد سنا دی ۔۔۔۔۔۔۔۔۔جاؤں میں نہیں تم سے بولتی ۔۔۔۔۔۔۔حور منہ بناتے ہوئے بولی ۔۔۔۔۔۔۔۔ حور میں جانتی ہوں یہ غلط ہے ۔۔۔۔میں اس کو ۔ ہاں۔ نہیں کروں گی ۔۔۔مشائر نے اپنی دو ست کو نار اض ہوتے ہوئے دیکھا ۔۔۔۔۔۔۔ تو فوراً بولی ۔۔۔۔۔۔۔۔نہیں عقل کی اندھی میں اس وجہ سے ناراض نہیں ہو رہی ۔ ۔۔۔۔۔۔بلکہ میں اس وجہ سے ناراض ہوں کہ ۔ تم میری سب سے اچھی دوست ہو کر بھی تم نے مجھے نہیں بتایا ہمممم ۔۔۔۔۔۔بتاؤں اب تمہاری بولتی کیوں بند ہو گئی ہے ۔۔ حور تھوڑا غصے سے بولی ۔۔۔۔۔۔۔۔یار مجھے تو خود سمجھ میں نہیں آ رہا ۔ کہ یہ ہو کیا رہا ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔ رکو میں تمہیں سمجھاتی ہوں ۔۔۔۔۔۔سب سے پہلے جمیل تمہیں عجیب نظروں سے دیکھتا تھا ۔۔۔۔۔۔پھر اس نے تم سے بات کرنے کی کوشش کی ۔پھر اس نے تمہیں آئی لو یو ۔کہ دیا ۔۔۔۔۔۔۔پھر وہ تمہارے خیالوں میں آنے لگا ۔بتاؤ ایسا ہے کہ نہیں ۔حور نے تائید چاہی ۔ ہاں ایسا ہی ہوا پھر جمیل تمہارے خواب میں آیا ۔۔۔۔۔پھر اس کے بعد تمہاری نیندیں اڑ گئی۔ ان ساری باتوں کے بارے میں میں نے ناولز میں پڑھا ہے ۔ یہ ایک بیماری ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔حور اپنی ہنسی کو دباتے ہوئے بولی ۔ کیسی بیماری؟؟؟؟؟مشائر نے پریشانی سے پوچھا ۔۔۔۔۔۔ اس میں ہیرو ہو یا ہیروئن اپنے جزبات احساسات کو سمجھ نہیں پاتے ۔ ان میں بھی یہیں علامات ظاہر ہوتی ہیں ۔۔۔۔۔۔پھر کیا ہوتا ہے مشائر پریشانی سے بولی ۔۔۔۔۔پھر ہیرو یا ہیروئن کا سب سے جو بہترین دوست ہوتا ہے وہ انہیں اس بیماری سے آگاہ کرتے ہیں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔تمھیں پتا ہے اس بیماری کا کیا نام ہے ۔۔۔۔۔۔۔مشائر کہ چہرے پر پریشانی کے آثار نمایا تھے ۔۔۔۔۔کیا نام ہے ؟؟ اس بیماری کا نام ہے "محبت "یہ کہ کر حور زور زور سے ہنسنے لگی ۔۔۔۔۔۔ مشائر نے تکیہ پکڑ کر حور کو مارا ۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔تب کی تم مجھے بےوقوف بنا رہی تھی ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ نہیں یار تمہارا چہرہ دیکھ کر ہنسی نکل گئی ۔۔۔۔۔۔ ورنہ میں نے جتنی باتیں کہی ہیں ۔سچ ہیں ۔۔۔۔۔۔۔ حور نے کہا ۔۔۔۔۔۔۔مجھے تمہاری کسی بات کا یقین نہیں ۔۔۔۔۔۔مشائر حتمی انداز میں بولی ۔۔۔۔۔۔۔بیٹا تمہارے والد صاحب تمہیں لینے آئے ہیں ۔۔۔۔نور بیگم کمرے میں داخل ہوتے ہوئے بولیں ۔۔۔۔۔ اچھار مشائر میں چلتی ہوں ۔۔۔۔۔ حور مشائر کو گلے ملنے لگی ۔۔۔۔۔۔۔وہ جو جمیل نے تمہیں تین لفظ کہے تھے نا یہ وہی الفاظ ہیں جو محبت کہ اظہار کہ لیے بولے جاتے ہیں ۔۔۔۔سمجھی ۔۔۔۔۔۔۔حور نے مشائر کے کان میں سرگوشی کی ۔۔۔۔۔ اچھا آنٹی پھر میں چلتی ہوں ۔۔ حور نور بیگم سے بولی ۔۔۔۔۔بیٹا کچھ کھایا بھی نہیں تم نے ۔۔۔۔نہیں آنٹی شکریہ ۔۔۔۔۔ وہ میں تو بابا کہ ساتھ بزار جا رہی تھی تو سوچا حور سے پوچھ لوں کےاسائمنٹ مکمل ہوئی یا نہیں ۔۔۔۔۔۔۔حور اور بانو بیگم باتیں کرتے ہوئے باہر چلی گئی ۔ مشائر تمہیں محبت ہو گئی ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔حور کی باتیں مشائر کے دماغ میں گھومنے لگی تھیں ۔۔۔۔ کیا سچ میں جمیل مجھ سے محبت کرتا ہے ۔۔۔۔۔۔مشائر کے دل کو ایک خوشگوار احساس نے چھوا تھا ۔۔۔۔۔ کل تک مشائر کو جو بات ٹینس کر رہی تھی ۔ اس کا جواب مشائر کو مل گیا تھا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔یعنی اسے بھی جمیل سے محبت تھی ۔۔۔۔۔ یہ احساس مشائر کو بہت خوشگوار لگ رہا تھا ۔۔۔۔مشائر محبت کی سیڑھی کے پہلے زینے پر چڑھ گئی تھی ۔۔۔۔۔۔۔محبت کی سیڑھی کا پہلا زینہ اس خوشی کی مانند ہوتا ہے ۔۔۔۔۔۔جو باغ میں لگے گلاب کو دیکھ کر ہوتی ہے مگر جب کوئی اس گلاب کو حاصل کرنا چاہتا ہے تو اس گلاب کی خوبصورتی کے نیچے موجود کانٹے چبھ جاتے ہیں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ یہ محبت کی سیڑھی کا دوسرا زینہ کہلاتا ہے ۔۔ یہی سے محبت کی آزمائشوں کا آغاز ہوتا ہے ۔۔۔۔کچھ لوگ دوسرے زینے پر ہار مان جاتے ہیں تو کوئی تیسرے زینے پر ہار مان جاتے ہیں ۔۔۔۔۔۔ مگر کامیاب وہی ہوتا ہے جو ساری آزمائشوں پر پورا اترتا ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔اب دیکھنا یہ ہے کہ مشائر کی محبت کتنے زینے چڑھ پاتی ہے کیونکہ
محبت اور موت میں زیادہ فرق نہیں
ایک دل مانگتی ہے تو دوسری جاناور بےشک زندگی دونوں کے بغیر ممکن نہیں
*********************
باقی انشاءاللہ آئندہ ۔۔۔۔۔۔۔
YOU ARE READING
عشق کے ساون میں بھیگ جاؤں ( مکمل )✔✔✔
General Fictionاگر میں مختصراً آپ کو اس ناول کے بارے میں بتاؤں تو یہ عشق کی داستاں ہے اور محبت کبھی بھی عشق کا مقابلہ نہیں کر سکتی ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ہو سکتا ہے آپ کو یہ ناول بچوں والا لگے مگر غلطیوں کی شروعات ہی اس عمر میں ہوتی ہے ۔۔۔۔بہت کم لوگ ایسے ہوتے ہیں جنہیں عشق ہو...