وفا چودھری
مشائر صبح فجر کی نماز کے لیے اٹھی ۔۔۔۔۔ نماز پڑھی ۔۔ مشائر آج کچھ بیچین تھی ۔۔۔۔۔۔ کیونکہ آج اس نے جمیل کے متعلق اپنی ماما کو بتانا تھا ۔۔۔۔۔۔۔ مشائر بہت پریشان تھی ۔۔۔۔۔۔۔ نماز پڑھ کر اٹھی اور اپنی ماما کے کمرے کی طرف بڑھ گئی ۔۔۔۔۔۔۔ جب مشائر اپنی ماما کے کمرے کے پاس پہنچی تو نور بیگم کمرے سے باہر نکل رہی تھیں ۔۔۔۔۔۔
کیا ہوا بیٹا کوئی کام تھا ۔۔۔۔۔۔ نور بیگم نے مشائر کو اپنے کمرے کی طرف آتے دیکھا ۔۔۔ تو پوچھا ؟؟؟؟؟؟؟
نہیں ماما بس بات کرنی تھی ۔۔۔۔۔۔۔ آپ کہاں جا رہی ہیں ۔۔۔۔۔۔ میں تو لان میں جا رہی تھی ۔۔۔۔۔۔۔ واک کرنے ۔۔۔۔۔۔ چلیں پھر وہی جا کر بات کرتے ہیں ۔۔۔۔۔۔
نور بیگم اور مشائر لان کی طرف بڑھ گئے ۔۔۔۔۔۔۔۔
پانچ منٹ گزر چکے تھے ۔۔۔۔۔۔۔ مگر مشائر سے ہمت نہیں ہو رہی تھی ۔۔۔۔۔۔ کہ کیسے کہے ۔۔۔۔۔۔۔
امی !!!!! آپ جمیل کو جانتی ہیں ۔۔۔۔۔۔۔۔ وہی جو آپ کی کلاس میں پڑھتا ہے ۔۔۔۔
جی ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
امی وہ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
بیٹا مجھے کچھ بتانے کی ضرورت نہیں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ میں سب جانتی ہوں ۔۔۔۔۔۔۔۔
اس دن جو آپ حور کو بتا رہی تھی وہ بھی ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
اور اس رات جو کال پے بات کر رہی تھی وہ بھی ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
ماما آپ کو کیسے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔
بیٹا اس کو چھوڑو تم ۔۔۔۔۔۔۔۔ وہ تو صرف اتفاق تھا جو میں نے سن لیا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
مگردیکھو اس اتفاق کا کتنا فائدہ ہوا ہے ۔۔۔۔۔ نور بیگم جو مشائر کی امی تھی مشائر کے سر پر ہاتھ پھیرتے ہوئے بولی
۔۔۔کیسا فائدہ ماما ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ یہی کے میری بیٹی کتنی سیانی ہے ۔۔۔۔۔۔۔ اس دن میں رات کو پانی لیںے کچن میں گئی تو ۔۔۔۔ تمہاری آوازیں کچن تک آ رہی تھیں ۔۔۔
مجھے اپنی بیٹی پر فخر ہے ۔۔۔۔۔۔۔
بیٹا محبت کرنا گناہ نہیں ہے ۔۔۔۔۔ بلکہ محبت میں غلط کام اور غلط فیصلے
کرنا گناہ ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ میری بچی مجھے تمھاری باتیں سن کر بہت خوشی ہوئی تھی ۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔ یہ کہ کر نور بیگم نے مشائر کی پیشانی پر پیار کیا اور پھر گلے لگا لیا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ میری شہزادی بیٹی ۔۔۔نور بیگم پیار بھرے لہجے میں بولی ۔۔۔۔
شکریہ امی مجھ پر اتنا بھروسہ کرنے کہ لیے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ مشائر اپنی امی کو دیکھتے ہوئے بولی ۔۔۔۔۔۔بیٹا مجھے تم پر خود سے بھی زیادہ بھروسہ ہے
شکریہ امی ۔۔۔۔۔۔۔
پھر نور بیگم اور مشائر واک کرنے لگے ۔۔
**************************
آج سکول میں کلر ڈے تھا سب بچے کلر کپڑوں میں آئے ہوئے تھے ۔۔۔۔۔۔۔ مشائر نے پنک کلر کا کڑتا ، کیپری پہنا ہوا تھا ۔۔۔۔۔ ہلکے سے میک آپ میں وہ دل میں اتر رہی تھی ۔۔۔۔۔ سارے اپنے اپنے موبائل لے کر آئے ہوئے تھے اور تصویریں بنانے میں مصروف تھے ۔۔۔۔
سب گھر سے کچھ نا کچھ بنا کر لائے تھے پورا پارٹی کا اہتمام کیا گیا تھا ۔۔۔۔
جمیل نے وائٹ شرٹ اور بلیو پینٹ پہنی ہوئی تھی ۔۔۔۔۔۔ وہ بہت جازب لگ رہا تھا ۔۔۔۔۔۔۔۔ کلاس کی لڑکیوں کی تو نظریں نہیں ہٹ رہی تھیں جمیل پر سے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ مگر جمیل جمیل کی نظروں کا محور کوئی اور تھا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ علی بھی اچھا لگ رہا تھا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔
تصویریں کھیچنے کا مرحلہ ختم ہوا ۔۔ تو پھر سب
کھانے کی طرف آ گئے ۔۔۔۔۔۔۔
مشائر نے پلیٹ میں بریانی نکالی اور پرنسپل کو دینے جانے لگی تو جمیل نے پکارا ۔۔۔۔۔ مشائر ؟۔۔۔۔۔۔
جی ۔۔۔۔۔۔۔ مشائر نے پوچھا !!!!!!!!!
یہ میری ماما نے قورمہ بنایا ہے ۔۔۔ آپ بھی کھائے مجھے امید ہے آپ کو بھی آچھا لگے گا ۔۔۔۔۔۔۔۔ جمیل نے قورمے کی طرف اشارہ کرتے ہوئے کہا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ہاں کیوں نہیں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ میں بس یہ بریانی پرنسپل کو دے کر آتی ہوں ۔۔۔۔۔۔۔ مشائر مسکراتے ہوئے بولی ۔۔۔۔۔۔ اور کلاس سے باہر چلی گئی ۔۔۔۔۔۔۔۔
جمیل، تمہیں گیٹ کیپر والے انکل بلا رہے تھے ۔۔۔۔۔ علی نے جمیل سے کہا ۔۔۔۔ کیوں ۔۔۔۔۔۔۔ جمیل نے پوچھا پتا نہیں تم جا کر پوچھ کیو نہیں آتے ۔۔۔۔۔۔۔ علی نے کہا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
پھر جمیل کلاس سے نکلا تا کہ گیٹ کیپر کی بات سن سکے ۔۔۔۔۔۔۔۔
جمیل کا موبائل میز پر پڑھا ہوا تھا ۔۔۔۔۔ علی نے پکڑا اور مشائر کے نمبر پر میسج کیا ۔۔۔۔۔ مشائر میں تمہارا اوپر پلے کلاس میں انتظار کرہا ہوں ۔۔۔۔۔ مجھے تم سے بات کرنی ہے ۔۔۔۔۔۔
مشائر جیسے ہی آفس سے باہر آئی مشائر کے فون پر میسج آیا ۔۔۔۔۔۔
مشائر نے میسج کھولا ۔۔۔۔ پھر نمبر دیکھا ۔۔نمبر تو وہی تھا ۔۔۔۔۔۔ جس نمبر سے جمیل نے کال کی تھی ۔۔۔۔۔۔
مگر جمیل کو مجھ سے ایسا کون سا کام ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔ اور آج تو پلے کلاس خالی ہے کیونکہ کلر ڈے صرف پانچویں کلاس سے دسویں کلاس تک ہے ۔۔۔۔۔۔ مشائر کو بہت عجیب لگا ۔۔۔۔۔ یہ بات نہیں تھی کہ مشائر کو جمیل پر یقیں نہیں تھا ۔۔۔۔۔۔ اس کو آچانک یہ بات کرنا عجیب لگ رہا تھا ۔۔۔۔۔۔۔ مشائر نے فون بند کیا اور اوپر سیڑھیاں چھڑنے لگی ۔۔۔۔
جمیل جو گیٹ کیپر سے بات کر کے واپس آ رہا تھا ۔۔۔۔۔ اس نے مشائر کو سیڑھیاں چڑھتے ہوئے دیکھا ۔۔۔۔۔۔ جمیل نے سوچا کہ کسی کام جا رہی ہو گی ۔۔۔۔ مگر جب اسی وقت علی بھی اوپر جانے لگا تو جمیل کو کچھ غلط لگا ۔۔۔۔۔ کہ کچھ تو ہے جو غلط ہے ۔۔۔۔۔۔
کیونکہ جمیل نے آج تک علی کو اوپر جاتے ہوئے نہیں دیکھا تھا ۔۔۔۔۔۔ پھر آج اچانک ۔۔۔۔۔۔۔ ۔
مشائر پلے کلاس میں داخل ہوئی ۔۔ ۔۔۔ کلاس میں کوئی بھی نہیں تھا ۔۔۔۔۔ مشائر چلتی ہوئی کھڑکی کے پاس جا کر کھڑی ہو گئی ۔۔۔۔۔۔۔ اور جمیل کا انتظار کرنے کے لیے ۔۔۔۔۔۔۔
آخر کار وہ دن آ ہی گیا ۔۔۔۔۔ جب میں جمیل سے بدلہ لوں گا ۔۔۔۔۔۔۔ ایک تو مشائر کو اس سے دور کر دوں گا ۔۔۔۔۔ اور مشائر سے اپنے بھائی کا بدلہ لوں گا ۔۔۔۔۔ بہت پاک پارسہ بنتی ہے نا علی یہ سوچتے ہوئے کلاس کی طرف بڑھ گیا ۔۔۔۔۔۔ l
دروازہ کھلنے کی آواز آئی ۔۔۔۔۔۔ مشائر نے مڑ کر دیکھا تو وہا جمیل نہیں بلکہ علی کھڑا تھا ۔۔۔۔۔۔۔ علی بھائی آپ ۔۔۔۔۔۔ مشائر نے حیرت سے پوچھا ۔۔۔۔۔۔۔ ہاں میں ۔۔۔۔ کیوں تم کو اتنی حیرت کیوں ہو رہی ہے ۔۔۔۔۔۔۔ کیا تمہیں کسی اور کا انتظار تھا ۔۔۔۔۔۔
علی بہت عجیب سے گھٹیا سے لہجے میں بولا ۔۔۔۔۔۔۔
مشائر کی چھٹی حس بہت تیز تھی اسے یوں اچانک جمیل کی جگہ علی کے آنے سے جو حیرت ہوئی سوہوئ اس کے ساتھ ساتھ مشائر کو علی کی نیت پر بھی شک ہوا ۔۔۔۔۔۔
مجھے جانا چاہیے ۔۔۔۔۔۔مشائر کلاس سے باہر جانے لگی تو جمیل آگے آ گیا
YOU ARE READING
عشق کے ساون میں بھیگ جاؤں ( مکمل )✔✔✔
General Fictionاگر میں مختصراً آپ کو اس ناول کے بارے میں بتاؤں تو یہ عشق کی داستاں ہے اور محبت کبھی بھی عشق کا مقابلہ نہیں کر سکتی ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ہو سکتا ہے آپ کو یہ ناول بچوں والا لگے مگر غلطیوں کی شروعات ہی اس عمر میں ہوتی ہے ۔۔۔۔بہت کم لوگ ایسے ہوتے ہیں جنہیں عشق ہو...