عشق کے ساون میں بھیگ جاؤں last part

557 39 62
                                    

آج مشائر اور نتاشہ کی منگنی تھی ۔۔۔۔۔۔۔۔ گھر والوں نے فیصلہ کیا تھا کہ کے نکاح بھی آج ہی کر دیا جائے گا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔
پھر جب دونو بچیاں اپنی پڑھائی مکمل کر لے گی پھر رخستی کر دی جائے گی ۔۔۔۔۔۔
نتاشہ تو بیوٹی پارلر گئی تھی ۔۔۔۔۔۔۔ مشائر نے کہا کہ اسے کہی نہیں جانا ۔۔۔۔۔۔ اور تیار بھی نہیں ہونا ہلکا سا میکپ میں خودی کر لوں گی ۔۔۔۔۔
پھر بھی نور بیگم نے زبردستی بیوٹیش کو گھر پر ہی بلا لیا ۔۔۔۔۔۔۔
بیوٹیش آ گئی تھی ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ اور مشائر کو تیار کر رہی تھی ۔۔۔۔۔۔۔۔
مشائر کو کچھ بھی اچھا نہیں لگ رہا تھا ۔۔۔۔۔
اس کی تو سمجھ سے باہر تھی بات ۔۔۔۔۔۔ بس وہ چپ چاپ بیٹھی اپنی زندگی کے کھیل دیکھ رہی تھی ۔۔۔۔۔۔۔۔
میکپ ہو رہا تھا جب نور بیگم بھاگتی ہوئی کمرے میں آئی ۔۔۔۔۔ بیٹا پتانہیں کونسا مولوی اٹھا لائے ہے تمہارے چاچو ۔۔۔۔۔۔۔ کہہ رہے ہیں ہمارا خاندانی مولوی ہے یہی نکاح پڑھوائے کا مشائر اور نتاشہ کا ۔۔۔۔۔  ۔۔۔ مولوی کو جانے کی جلدی پڑی ہوئی ہے ۔۔۔۔۔
اس لیے تمہارے میکپ کے بعد تمہارا اور نتاشہ کا نکاح پڑھوا دیا جائے گا ۔۔۔۔۔۔
جی جیسی آپ کی مرضی ۔۔۔۔۔۔
مشائر کو تو کسی چیز سے رغبت نہیں تھی ۔۔۔۔۔ بس ایک آ رینج میرج ہو رہی تھی ۔۔۔۔۔
وہ زندگی سے ہاری بیٹھی تھی ۔۔۔۔۔۔
اس کو کچھ سمجھ نہیں آ رہا تھا کہ کیا کرے۔۔۔۔۔۔۔۔
مشائر تو بس خاموش تماشائی بنے بیٹھی تھی  ۔۔۔۔۔
وہ اپنی زندگی کا تماشا خود دیکھ رہی تھی ۔۔۔۔
وہ خود کو بہت بے بس محسوس کر رہی تھی ۔۔۔۔۔۔
یہ بے بسی بھی اس نے اپنی زندگی میں خود چنی تھی ۔۔۔۔۔۔
ایک جلد بازی کا فیصلہ اس نے پہلے کیا تھا اور ایک اب کر رہی تھی ۔۔۔۔۔۔۔آج موسم بھی بہت خراب تھا بارش برسنے کو مچل رہی تھی ۔۔۔۔۔ بلکل اس طرح جیسے مشائر کی آنکھیں چھلکنے کو تیار تھی ۔۔۔
مشائر نے تو اٹھ کر باہر آ کر بھی نہیں دیکھا تھا کہ ان کی شادی میں کون آیا ہے اور کون نہیں ۔۔۔۔۔۔
بیوٹیش تیار کر کے  چلی گئی تھی ۔۔۔۔۔۔مشائر نے خود کو ایک دفعہ بھی شیشے میں نہیں دیکھا تھا ۔۔۔۔۔۔اس کو اس سب سے کوئی فرق نہیں پڑتا تھا ۔۔۔ نور بیگم رضا صاحب ، ارتضاه صاحب ، حیا بیگم ۔۔۔۔اور ایک اور خاتون کمرے میں داخل ہوئی ۔۔۔۔۔۔أن کے ساتھ مولوی صاحب بھی تھے ۔۔۔۔
مشائر کو ان سب کو دیکھ کر یہ معلوم ہو رہا تھا ۔۔۔جیسے اس کی میت کو اٹھانے آئے ہوں ۔۔۔۔۔۔۔
مولوی صاحب نے نکاح پڑھوانا شروع کیا ۔۔۔۔۔

مشائر گل ولد رضا چوہدری آپ کا نکاح جمیل چوہدری ولد نصیر چوہدری سے سکہ راجلوقت بیس لاکھ روپے حق مہر  کیا جاتا ہے کیا آپ کو قبول ہے ۔۔۔۔۔۔
مولوی صاحب نکاح پڑھوا رہے تھے مگر مشائر کو کچھ سنائی نہیں دے رہا تھا ۔۔۔۔۔۔۔
قبول ہے
قبول ہے
اب مولوی صاحب تیسری دفعہ پوچھ رہے تھے ۔۔۔۔۔
مشائر گل ولد رضا چوہدری آپ کا نکاح جمیل  چوہدری ولد نصیر چوہدری سے سکہ راجلوقت بیس لاکھ روپے حق مہر کیا جاتا ہے کیا آپ کو قبول ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔
مشائر جو سکتے میں تھی ۔۔۔۔۔۔۔ مولوی صاحب کے ألفاظ پر غور کیا ۔۔۔۔۔۔
کیا جمیل
مشائر کو اپنی سماعت پر یقین ہی نہیں آ رہا تھا ۔۔۔۔
جواب نا پا کر مولوی صاحب نے ایک بار پھر پوچھا تھا ۔۔۔۔۔۔۔۔
اس کا نکاح تو جمیل سے پڑھایا جا رہا تھا ۔۔۔۔
مشائر کو کچھ سمجھ نہیں آ رہا تھا ۔۔۔۔۔
مشائر نے ابھی بھی جواب نہیں دیا تھا ۔۔۔۔۔۔
نور بیگم نے آکر مشائر کے ہاتھ پر ہاتھ رکھ کر ۔۔۔۔قبول ہے کہنے کا اشارہ کیا ۔۔۔۔۔۔
مگر ماما یہ سب ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ مشائرکی بات ٹوک کر نور بیگم نے پھر اشارہ کیا ۔۔۔۔۔۔
قبول ہے ۔۔۔۔۔۔
نکاح ہو گیا تھا ۔۔۔۔۔۔۔
مولوی صاحب کمرے سے چلے گئے تھے ۔۔۔۔۔
اب کمرے میں صرف مشائر،  نور بیگم اور رضا صاحب تھے ۔۔۔۔۔۔۔
ماما بابا یہ کیا تھا ۔۔۔۔۔۔ میرا نکاح جمیل سے ۔۔۔۔۔۔
ہم دونو نہیں بولتے تم سے ۔۔۔۔۔۔۔
تم ہماری بیٹی ہو ۔۔۔۔۔اور ہمیں ہی کچھ نہیں بتایا ۔۔۔سب کچھ خود ہی سہتی رہی ۔۔۔۔
اور سارے فیصلے خود ہی کر لیے ۔۔۔۔۔۔۔ اپنے ماما بابا سے کچھ بھی شئیر نہیں کیا ۔۔۔۔۔۔۔۔
مگر بابا جمیل تو کس اور سے محبت کرتا تھا تو آپ کو کیا بتاتی ۔۔۔۔۔۔ مشائر نے اپنے ماما بابا سے حیرانگی سے بتایا ۔۔۔۔۔
کیا نام ہے اس لڑکی کا جس سے جمیل محبت کرتا ہے ۔۔۔۔۔۔
بابا اس کا نام گل ہے ۔۔۔۔۔۔۔
تو گل کس کا نام ہے بیٹا ۔۔۔۔۔
میرا نام ہے ۔۔۔۔۔۔۔ میرا نام ہے  مشائر گل ۔۔۔۔۔۔مشائر حیرانگی سے بولی تھی ۔۔۔۔۔ 
کیا مجھے یقین نہیں آ رہا ۔۔۔۔۔۔مگر بابا یہ سب کچھ ہوا کیسے ۔۔۔۔۔۔
یہ تو اب تمہیں جمیل ہی بتائے گا ۔۔۔۔۔۔
نور بیگم اور رضا صاحب اپنی بیٹی کو خوب سارا پیار کر کے کمرے سے باہر چلے گئے ۔۔۔۔۔
دو منٹ کے بعد درواذہ ناک ہوا ۔۔۔۔۔
آ جائے ۔۔۔۔۔ مشائر نے کہا ۔۔۔
جمیل کمرے میں داخل ہوا ۔۔۔۔۔۔
یہ چہرا کتنی عرصے سے صرف خیالو میں تھا ۔۔۔۔۔
آج رو برو دیکھ کر مشائر کی آنکھوں میں آنسو آ گئے تھے ۔۔۔۔۔۔
جمیل مشائر کے قریب آ یا ۔۔۔۔ اور مشائر کی آنکھوں سے آنسو صاف کیے ۔۔۔۔۔۔۔
ہاں جی محترم زوجہ جی یہ تھی آپ کی محبت ۔۔۔۔
کسی اور کے سنگ سجنے جا رہی تھی ۔۔۔۔
مشائر کو کچھ سمجھ نہیں آ رہی تھی کہ یہ سب کیسے ہوا ۔۔۔۔۔۔
(اور میرے پیارے ریڈرز آپ بھی مشائر کی طرح کنفیوز ہو گے کہ یہ سب کیسے ہوا  ۔۔۔۔۔ تو چلے مشائر اور آپ کی کنفیوژن دور کرتے ہیں ۔۔۔۔۔۔)
ہوا کچھ یوں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
***************
احسان احسان آج میں بہت خوش ہوں یار
۔۔۔۔۔۔۔میری محبت آج مجھے مل گئی میں بہت خوش ہوں آج ۔۔۔۔۔۔۔
مجھے پتا تھا ایک دن مشائر کو میری محبت پر یقین آ جائے گا ۔۔۔۔۔ساری غلط فہمیاں دور ہو جائے گی ۔۔۔۔۔
وہ  دن آ گیا ہے احسان ۔۔۔۔۔۔۔
مجھ سے تو انتظار نہیں ہو رہا میں صبح یونیورسٹی جا کر مشائر سے ملوں گا ۔۔۔۔۔۔۔۔
احسان جو اپنی دوست کی خوشی میں خوش ہو رہا تھا ۔۔۔۔۔۔۔
مشائر کا نام سنتے ہی ایک دم ٹھٹکا ۔۔۔۔۔۔۔
لیکن ابھی تو تو نے کہا کہ گل سے محبت کرتا ہے ۔۔۔۔
اسی مشائر کا ہی تو نام ہے مشائر گل ۔۔۔۔۔
ایک منٹ تجھے کیسے پتا چلا کہ میں نے کہا ہے کہ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔میں گل سے محبت کرتا ہوں ۔۔۔۔۔۔
تو میری باتیں سن رہا تھا چھپ چھپ کہ تو رک تجھے میں بتاتا ہوں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
احسان یہ سن کر بھاگا اور جمیل اسے مارنے کے لیے لپکا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔
************
جمیل بہت پرجوش ہو کر یونیورسٹی داخل ہوا ۔۔۔۔
اور سیدھا مشائر کی کلاس کی طرف بڑھا ۔۔۔۔۔
وہ مسلسل مشائر کو ڈھونڈ رہا تھا ۔۔۔۔۔۔وہ کہی نہیں مل رہی تھی ۔۔۔۔۔۔۔
تبھی جمیل کو مشائر کی کزن نتاشہ نظر آئی ۔۔۔۔۔
جمیل کا دل کیا اس سے پوچھ لے ۔۔۔۔۔
جمیل نتاشہ کی طرف بڑھا ۔۔۔۔۔ تبھی جمیل کی سماعتوں سے ایک آواز ٹکرایا ۔۔۔۔۔۔
میری اور مشائر کی دو دن بعد منگنی ہے ۔۔۔۔۔
اس بات نے تو جمیل پر آسمان ہی گرا دیا تھا ۔۔۔۔۔
یہ نہیں ہو سکتا ۔۔۔۔۔۔۔
مشائر کسی اور کی ۔۔۔۔۔۔۔
نہیں میں یہ نہیں ہونے دوں گا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
جمیل الٹے قدموں واپس بھاگا ۔۔۔۔۔
اپنے ہوسٹل پہنچ کر ۔۔۔۔۔۔
اپنی ماما کو فون ملایا ۔۔۔۔۔۔
دوسری رنگ پر فون اٹھا لیا گیا تھا ۔۔۔۔۔۔
ماما جلدی لاہور آ جائے ورنہ میں مر جاؤں گا ۔۔۔۔۔
جمیل بنا رکے بولا تھا ۔۔۔۔۔۔
بیٹا ہوا کیا ہے یہ تو بتاؤ ۔۔۔۔۔۔۔مجھے پریشانی ہو رہی ہے ۔۔۔۔۔۔ کوثر بیگم نے کہا۔۔۔۔۔۔
ماما پرسوں مشائر کی منگنی ہے ۔۔۔۔۔
آپ جلدی سے یہاں آ جائے ۔۔۔۔۔۔۔ اور اس سب کو روک لیں ۔۔۔۔۔۔ماما آپ جانتی ہے نا  میں مشائر سے کتنی محبت کرتا ہوں ماما ۔۔۔۔اس کی جدائی اب تک میں برداشت کرتا آیا ہوں ۔۔۔۔۔ اب یہ مجھ سے برداشت نہیں ہو گا ۔۔۔۔۔۔۔
جمیل رہانسی ہو گیا تھا ۔۔۔۔۔۔۔۔
بیٹا تم فکر نہیں کرو میں اور تمہارے بابا آ رہے ہیں ۔۔۔کوثر بیگم نے اپنے بیٹے کو تسلی دی ۔۔۔۔۔
***********
جمیل کے والد اور والدہ آ گئے تھے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔
جمیل جو مشائر کے گھر کے بارے میں جانتا تھا ۔۔۔۔۔أن کو لے کر مشائر کے گھر پہنچ گیا ۔۔۔۔۔۔
سلما نے جمیل اور ان کے والد والدہ کو ۔۔۔۔ڈرائینگ روم میں بٹھایا اور ۔۔۔خود رضا صاحب اور نور بیگم کو بلانے چلی گئی ۔۔۔۔۔۔۔۔
دو منٹ بعد ہی ۔۔۔۔۔۔رضا صاحب اور نور بیگم کمرے میں داخل ہوئی ۔۔۔۔۔۔۔
کمرے میں بلکل سناٹا تھا ۔۔۔۔۔۔
اس سناٹے کو نصیر چوہدری جو جمیل کے والد تھے ۔۔۔۔۔۔۔ انہو نے بات کا آغاز کیا ۔۔۔۔۔۔۔
وہ بات دراصل یہ ہے کہ ہم مشائر بیٹی کا رشتہ لینے آئے ہیں ۔۔۔۔۔۔ 
دیکھے کوئی بھی جواب دینے سے پہلے ۔۔۔۔۔آپ یہ سوچ لیجیے گا کہ ہم یہ جانتے ہوئے بھی کہ پرسوں  مشائر بیٹی کی  منگنی ہے پھر بھی آئے ہیں ۔۔۔۔۔
میرا بیٹا بہت محبت کرتا ہے مشائر بیٹی سے ۔۔۔۔۔
ہمیں امید ہے آپ ہمیں مایوس ۔۔۔۔۔۔۔۔
بس خاموش ہو جائیں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ اور چلے جائیں یہاں سے ۔۔۔۔۔۔۔۔ میں اپنے بھائی کے بیٹے سے اپنی بیٹی کی بات پکی کر چکا ہوں اب یہ ممکن نہیں اب آپ یہاں سے جا سکتے ہیں ۔۔۔۔۔۔
معذرت ہے ہماری طرف سے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
رضا صاحب کمرے سے باہر جانے لگے تو سامنے ارتضاہ صاحب کھڑے تھے ۔۔۔۔۔۔۔
بھائی یہ آپ کیا کہہ رہے ہیں ۔۔۔۔۔۔۔
آپ ایسے  کیسے کر سکتے ہیں ۔۔۔۔۔۔
ارتضاہ صاحب رضا صاحب کو لے کر واپس صوفے پر آ کر بیٹھ گئے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
جی بیٹا تو کوئی ایسا سولڈ ریزن دو کے ہم آپ کی شادی مشائر سے کیوں کرے ۔۔۔۔۔۔۔
انکل میں مشائر سے پانچ سال سے محبت کرتا ہوں ۔۔۔۔۔۔۔
میں نے مشائر سے آج تک رابطہ اس لیے نہیں کیا کیونکہ مجھے اس سے سچی محبت تھی ۔۔۔۔جس کی تکمیل صرف نکاح تھی ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ 
میں مشائر  سے بہت محبت کرتا ہوں میں نے سوچا کہ جب مشائر کی پڑھائی مکمل ہو جائے گی ۔۔۔۔۔۔۔ تو رشتہ بھیج دوں گا ۔۔۔۔۔۔
مگر آج جب میں نے سنا کہ مشائر کی منگنی ہو رہی ہے ۔۔۔۔ تو مجھ سے یہ برداشت نہیں ہوا ۔۔۔۔۔۔۔
تو انکل اس امید سے آیا ہوں کہ آپ مجھے خالی ہاتھ نہیں لوٹائے گے ۔۔۔۔۔۔۔۔
جمیل اپنی بات مکمل کر چکا تھا ۔۔۔۔۔۔
کمرے میں ایک دفعہ پھر خاموشی نے جگہ لے لی تھی ۔۔۔۔۔۔
تو ہمیں یہ رشتہ منظور ہے ۔۔۔۔۔۔
ارتضاه صاحب کی آواز کمرے میں گونجی تھی ۔۔۔۔۔
جمیل کے چہرے پر ایک دم سے مسکراہٹ آ گئی تھی ۔۔۔۔۔۔۔
کچھ دیر پہلے  کی سنجیدگی اب ختم ہو گئی تھی ۔۔۔۔۔
مگر عدیل ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ رضا صاحب اپنے بھائی سے مخاطب ہوئے تھے ۔۔۔۔۔۔۔
دیکھو بھائی مشائر کو میں نے اپنی بیٹی مانا ہے ۔۔۔۔۔اور باپ کی یہ خواہش ہوتی ہے ۔۔۔۔۔۔۔ کہ وہ اپنی بیٹی کی شادی وہاں کرے جہاں اس کو ڈھیر سارا پیار ملے ۔۔۔۔۔۔۔
مجھے اس لڑکے کی آنکھوں میں مشائر کے لیے محبت کا سمندر نظر آیا ہے ۔۔۔۔۔۔
بہت نیک خیالات کا مالک ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔
تو مجھے میری بیٹی کے لیے یہ لڑکا بہت پسند آیا ہے ۔۔۔۔۔۔
اور بابا      " محبت زبردستی نہیں کروائی جا سکتی "
عدیل کمرے میں داخل ہوا تھا ۔۔۔۔۔۔
اور آ کر  ایک صوفے پر بیٹھ گیا ۔۔۔۔
مگر کیا مشائر بھی محبت کرتی ہے ۔۔۔۔۔۔ رضا صاحب نے پوچھا تھا ۔۔۔۔۔۔
نور بیگم جو اس ساری گفتگو میں خاموش بیٹھی تھیں۔۔۔۔۔۔۔۔۔
رضا صاحب کے ہاتھ پر ہاتھ رکھ کر ۔۔۔۔۔ ہاں میں سر کو جنبش دی۔۔۔۔۔
تو کیا آپ بھی جانتی تھی ۔۔۔۔۔۔۔ رضا صاحب نے حیرانی سے نور بیگم سے پوچھا تھا ۔۔۔۔۔
جی مشائر نے مجھے ایک دن بتایا تھا ۔۔۔۔۔۔۔۔
مگر میں تو اس بارے میں بھول گئی تھی ۔۔۔۔۔۔
"مشائر کا رونا جب پچھلے گھر سے نکلنے لگے تھے ۔۔۔۔ادھر آ کر چپ چپ رہنا ۔۔۔۔۔ اور پھر جو وہ پرسوں رو رہی تھی ۔۔۔۔۔ "
نور بیگم کو سب یاد آ رہا تھا ۔۔۔۔۔۔۔
مگر وہ تو یہی سوچتی رہیں کے نئی جگہ ہے اس لیے ۔۔۔۔۔۔ مگر کیا وہ یہ وجہ تھی ۔۔۔۔۔۔۔
نور بیگم کی آنکھوں میں آنسو آ گئے تھے ۔۔۔😢

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Jun 21, 2020 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

عشق کے ساون میں بھیگ جاؤں (  مکمل )✔✔✔Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang