مشائر جب پلٹی تو ۔۔۔اس کے رنگ ہی اڑ گئے ۔۔۔۔۔اور ایک زور دار چیخ کی آواز فضا میں گونج گئی ۔۔۔۔۔۔
سامنے عدیل جن والا ماسک پہنے کھڑا تھا ۔۔۔۔۔۔۔۔
مشائر نے دونو پاتھ چہرے پر رکھ لیے ۔۔۔۔۔۔۔۔
پھر مشائر کو ایک قہقہے کی آواز آئی ۔۔۔۔۔۔۔
مشائر نے چہرے سے ہاتھ ہٹائے تو سامنے عدیل کھڑا ہنس،ہنس کر لوٹ پوٹ ہو رہا تھا ۔۔۔۔۔۔
مشائر نے اپنے ہاتھ میں پکڑی بوتل جس میں ابھی پانی تھا ۔۔۔۔۔۔ اٹھا کر عدیل کو ماری ۔۔۔۔۔۔۔۔
عدیل جانتا تھا کہ اب مشائر اسے نہیں چھوڑے گی ۔۔۔۔۔۔ اس لیے اس نے بھاگنا شروع کر دیا ۔۔۔۔۔۔
رکو عدیل آج میں تمہیں نہیں چھوڑوں گی ۔۔۔۔۔
مشائر عدیل کے پیچھے بھاگی ایک طرف سے نتاشہ بھی بک پکڑ کر عدیل کی طرف لپک رہی تھی ۔۔۔۔۔دیکھ کر یہی لگتا تھا کہ عدیل نتاشہ کو بھی ڈرا کر آیا ہے۔۔۔۔
عدیل مشائر اور نتاشہ دونو کے بیچ سے نکل کر دوسری طرف بھاگا ۔۔۔۔۔
ارے اتنا کون سا بڑھا گناہ کر دیا میں نے ۔۔۔۔۔۔ آج یہ دونوں لڑکیاں مجھے مار کر ہی میری جان بخشیں گی ۔۔۔۔۔ عدیل نے اونچی آواز سے صدا لگائی۔۔۔۔۔۔
مشائر اور نتاشہ نے ایک نظر ایک دوسرے کو دیکھا ۔۔۔۔۔۔ پھر دونوں اپنا اپنا ہتھیار پکڑ کر عدیل کے پیچھے لپکیں
******************
جمیل یار میں بہت خوش ہوں آج ۔۔۔۔۔۔احسان مسکراتے ہوئے بولا ۔۔۔۔۔ خوشی احسان کے چہرے سے جھلک رہی تھی ۔۔۔۔۔۔
کیوں آج اس خوشی کی وجہ؟ ؟؟؟
جمیل اور احسان یونیورسٹی سے نکل کر ہوسٹل کی طرف جا رہے تھے ۔۔۔۔۔
یار آج مجھے یقین ہو گیا کہ تو مجھے اپنا سب سے اچھا دوست سمجھتا ہے ۔۔۔۔۔۔ جب تو شروع شروع میں آیا تھا تو ہر وقت خیالوں میں ہی کھویا رہتا تھا ۔۔۔۔۔ اور مجھ سے بات بھی نہیں کرتا تھا ۔۔۔۔ یاد ہے جب میں نے تم سے پوچھا تھا کہ تو کس کے خیالوں میں کھویا رہتا ہے ۔۔۔۔۔۔ تو تم نے مجھ سے کتنی منت سماجت کروائی تھی ۔۔۔۔۔ پھر جا کر ایک حرف بتایا تھا کہ اس کا نام " میم " سے شروع ہوتا ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔
مگر آج تو تم نے جلدی ہی بتا دیا ۔۔۔۔۔۔۔ اور نام بھی گل ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔ ویسے شکل سے تو بڑا شریف لگتا ہے ۔۔۔۔۔یہ چکر کیا ہے ۔۔۔۔۔۔
تم اپنے چھوٹے سے دماغ کو زحمت نا دو ۔۔۔۔۔۔ کیونکہ یہ تمہارے دماغ کے اوپر کی بات ہے ۔۔۔۔۔۔
اچھا یار میرے دماغ پر تبصرے نا کر اور مجھے جلدی سے بتا کہ ماجرا کیا ہے ۔۔۔۔۔مجھے بہت تجسس ہو رہا ہے ۔۔۔۔۔ اور تو تو مجھے جانتا ہے ایک بات پر اگر مجھے تجسس ہو جائے تو میں تب تک سکون سے نہیں بیٹھتا ۔۔۔۔۔۔۔ احسان نے جمیل کو اپنی ضد سے آگاہ کرتے ہوئے کہا ۔۔۔۔۔۔۔۔
یارررر میں نے تمہیں بتایا نا کہ یہ میری دوسری محبت ہے ۔۔۔۔۔۔۔ جمیل سامنے سڑک پر نظر رکھتے ہوئے بولا ۔۔۔۔۔۔۔۔
یار اب میں اتنا بھی پاگل نہیں ہوں جانتا ہوں کہ محبت ایک بار ہی ہوتی ہے ۔۔۔۔۔ احسان سوچتے ہوئے بولا
ہو سکتا ہے میری پہلی محبت، محبت نا ہو ۔۔۔۔۔۔۔۔
مگر یہ بات یقین سے کہ سکتا ہوں کہ دوسری محبت، سچی محبت ہی ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔
اچھا اااااا پھر صحیح ہے ۔۔۔۔۔۔۔احسان اچھاااااا کو لمبا کرتے ہوئے بولا ۔۔۔۔۔
ŞİMDİ OKUDUĞUN
عشق کے ساون میں بھیگ جاؤں ( مکمل )✔✔✔
Genel Kurguاگر میں مختصراً آپ کو اس ناول کے بارے میں بتاؤں تو یہ عشق کی داستاں ہے اور محبت کبھی بھی عشق کا مقابلہ نہیں کر سکتی ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ہو سکتا ہے آپ کو یہ ناول بچوں والا لگے مگر غلطیوں کی شروعات ہی اس عمر میں ہوتی ہے ۔۔۔۔بہت کم لوگ ایسے ہوتے ہیں جنہیں عشق ہو...