مشائر نے جب بابا جی سے جمیل کا نام سنا تو سکتے میں ہی چلی گئی تھی ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ تھی
بابا جی نام بتا کر رجسٹر لینے چلے گئے ۔۔۔۔۔
اور مشائر کو سکتا اس سوچ نے توڑا کہ پوری دنیا میں ایک ہی جمیل تھوڑی ہے ۔۔۔۔۔ اور دنیا اب اتنی بھی چھوٹی نہیں ہے ۔۔۔۔۔۔
تھوڑی ہی دیر میں بابا جی ایک رجسٹر کے ساتھ نمودار ہوئے ۔۔۔۔۔۔
پتر اے ای رجسٹر اے تیرا۔۔؟؟ ( بیٹا یہی ہے رجسٹر تمہارا )
جی جی بابا جی ۔۔۔۔۔ آپ کا بہت بہت شکریہ ۔مشائر خوشی سے بولی ۔۔۔۔
پتر شکریہ میرا نہیں اس لڑکے کا ادا کر جنے مینوں اے رجسٹر دیتا۔۔۔۔۔۔( بیٹا شکر میرا نہیں اس لڑکے کا ادا کرو جس نے مجھے یہ رجسٹر دیا ۔۔۔)
جی ضرور ۔۔۔۔۔۔۔ مشائر یہ کہہ کر بی ایس ان انگلش ڈیپارٹمنٹ کی طرف بڑھ گئی ۔۔۔۔
میں بھی تو بی ایس انگلش ہی کر رہی ہوں مجھے کیو نہیں دکھا وہ آج تک ۔۔۔۔۔۔۔ ہو سکتا ہے یہ وہ جمیل ہو ہی نا۔۔۔۔۔۔۔مشائر جتنا سوچ رہی تھی ۔۔۔۔ اتنا ہی سوچوں میں الجھتی جا رہی تھی ۔۔۔۔۔۔۔
مشائر نے ساری سوچوں کو جھٹکا اور ایک لڑکی کو مخاطب کیا ۔۔۔۔۔
اسلام وعلیکم ۔۔۔۔۔۔ !!!! کیا آپ مجھے بتا سکتی ہیں جمیل کہا ہے ۔۔۔۔۔
اس لڑکی نے انگلی کے اشارے سے بتایا ۔۔۔۔۔ مشائر نے اس طرف دیکھا تو وہاں ایک لڑکا کھڑا تھا ۔۔۔۔ اس کی مشائر کی طرف پشت تھی ۔۔۔۔۔
مشائر نے اس لڑکی کا شکریہ ادا کیا ۔۔۔۔۔۔۔۔ اور اس طرف بڑھا دیے جس طرف اس لڑکی نے اشارا کیا تھا ۔۔۔۔۔ مشائر کو اپنے قدم بھاری لگ رہے تھے ۔۔۔۔
تھوڑا ہی دور کھڑے تھے وہ لڑکے مگر ۔۔۔۔۔۔ راستہ تھا کہ ختم نہیں ہو رہا تھا ۔۔۔۔۔۔
ایکسکیوزمی ۔۔۔۔۔۔کیا آپ کا نام جمیل ہے ۔۔۔
وہ لڑکا مڑا ۔۔۔۔۔ جی میں ہی ہوں جمیل ۔۔۔۔۔
آپ کا شکریہ آپ کی وجہ سے میرا رجسٹر مجھے واپس مل گیا ۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔ وہ ۔۔۔۔وہ جمیل نہیں تھا ۔۔۔۔۔
ن
نہیں نہیں یہ میرا فرض تھا ۔۔۔۔۔۔ وہ لڑکا مشائر کو دیکھتے ہوئے بولا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔
مشائر شکریہ کہہ کر واپس پلٹ گئی ۔۔۔۔۔۔۔ یہ وہ جمیل نہیں تھا ۔۔۔۔۔ مشائر سوچتے ہوئے چل رہی تھی ۔۔۔۔
مشائر کے دل میں کہی پر یہ پشتاوا تھا کے اسے جمیل کو بولنے کا ایک موقع دینا چاہیے تھا ۔۔۔۔۔۔
مگر اب کیا ہو سکتا تھا ۔۔۔۔۔ وہ سب تو اب بہت پیچھے رہ گیا تھا ۔۔۔۔۔
باقی بھی سارا دن مشائر کا یہی باتیں سوچنے میں گزر گیا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔مشائر گھر پہنچی تو ہر طرف گہما گہمی تھی ۔۔۔۔
یہاں کیا ہو رہا ہے آج ۔۔۔۔۔۔۔۔ مشائر ابھی یہی سوچ رہی تھی کہ مشائر کو کیچن سے نور بیگم نکلتی نظر آئیں ۔۔۔۔۔۔
ماما کیا آج کوئی مہمان آ رہا ہے ۔۔۔۔۔۔۔ ؟؟
جی بیٹا نتاشہ کو دیکھنے والے آ رہے ہیں ۔۔۔۔۔۔ کیااااااااا مجھے کسی نےکچھ کیو نہیں بتایا ۔۔۔۔۔۔
تم اپنے کمرے سے نکلتی ہی نہیں ہوئی ۔۔۔۔۔۔۔
بیٹا بہت اچھا رشتہ ہے وہ تو جلدز جلد شادی کرنا چاہتے ہیں ۔۔۔۔۔۔۔۔ مگر ماما نتاشہ کی پڑھائی ۔۔۔
انہو نے کہا ہے کہ جتنا بھی نتاشہ پڑھنا چاہے شادی کے بعد پڑھ لے ۔۔۔۔۔۔ تو کیا نتاشہ رضامند ہے ۔۔۔۔۔۔؟؟
ہاں رات کو ہی بات کی تھی حیا بیگم نےنتاشہ سے اچھا تو نتاشہ نے مجھے بتایا ہی نہیی ۔۔۔۔بتاتی ہوں میں اسے ۔۔۔۔۔۔ مشائر یہ کہتے ہوئے نتاشہ کے کمرے کی طرف بڑھ گئی ۔۔۔۔۔۔
مشائر دروازہ کھٹکھٹا کر کمرے میں داخل ہوئی ۔۔۔۔نتاشہ کو سامنے بیڈ پر بیٹھا دیکھا تو بولی۔۔۔۔۔
نتاشہ آج کے بعد بھول جانا کہ تمہاری کوئی دوست بھی تھی ۔۔۔۔۔
اور ہاں آج کے بعد مجھے اپنی کزن بھی نا سمجھنا میں تم سے اپنے سارے رشتے ناتے توڑنے آئی ہوں ۔۔۔۔
مشائر کی بات پر نتاشہ کو حیرت کا شدید جھٹکا لگا وہ جلدی سے اٹھی اور مشائر کے بلکل سامنے آ کر کھڑی ہو گئی ۔۔۔۔۔۔۔۔ اچھا تو تمہیں کیا لگتا ہے اپنے رشتے کی خبر تمہیں خود آ کر سناتی بتاؤ ۔۔۔۔نتاشہ اندازہ لگا چکی تھی ۔۔۔۔۔۔کہ مشائر کس بات پر ناراض ہو رہی ہے ۔۔۔۔
میں صبح سے کمرے سے باہر نہیں نکلی ۔۔۔۔۔
مجھے اتنی شرم آ رہی ہے ۔۔۔۔۔۔
نتاشہ شرماتے ہوئے بولی ۔۔۔۔۔۔
ویسے اتنی شرمیلی تم لگتی تو نہیں ہو ۔۔۔۔۔۔
تو کیا میں جھوٹ بول رہی ہوں بتاؤ ۔۔۔۔۔۔
اچھا اب ناراضگی چھوڑ بھی دو .....نتاشہ مشائر کو منانے والے انداز میں بولی ۔۔۔۔۔اتنے میں دروازہ کھلا اور حیا بیگم کمرے میں داخل ہوئی ۔۔۔۔۔۔
بیٹا ابھی تک تیار نہیں ہوئی ۔۔۔۔۔۔ نتاشہ کا حلیہ دیکھ کر پوچھا ۔۔۔۔۔۔
نہیں ماما مجھے کچھ سمجھ نہیں آ رہا ۔۔۔۔۔۔
اچھا مشائر بیٹا تم اس کی مدد کر دو ورنہ یہ تو ایسے ہی بیٹھی رہے گی ۔۔۔۔۔۔۔
جی چچی جان آپ فکر نا کریں میں اس کو تیار کر دوں گی۔۔۔۔۔۔۔
حیا بیگم مسکراتے ہوئے کمرے سے باہر چلی گئی ۔۔۔۔۔
مشائر تمہاری ناراضگی ختم ہو گئی ہے نا ۔۔۔۔۔۔۔
نتاشہ خود کوتسلی دیتے ہوئے بولی ۔۔۔۔۔۔
ابھی نہیں ۔۔۔۔ بلکہ کبھی نہیں ۔۔۔۔۔۔
کیوں۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
جب تمہارے رشتے والے آئیں گے نا پھر تم سے پوچھوں گی میں ۔۔۔۔۔۔
کہ کیسا محسوس ہوتا ہے ۔۔۔۔۔۔
مشائر جو وارڈ ڈروپ سے کوئی پیارا سا ڈریس ڈھونڈ رہی تھی مڑ کر نتاشہ کے قریب آئی ۔۔۔۔۔۔۔
تم خوش ہو اس رشتے سے ۔۔۔۔۔ مشائر نے نتاشہ سے پوچھا ۔۔۔۔۔۔
ہاں خوش ہوں ۔۔۔۔۔۔ نتاشہ شرماتے ہوئے بولی ۔۔۔
اچھا ۔۔۔۔۔ تو کیا تم نے دیکھا ہوا ہے لڑکے کو ۔۔۔۔۔۔
مشائر نے تجسس سے پوچھا ۔۔۔۔۔۔
ہاں وہ بابا کے بہت اچھے دوست کے بیٹے ہیں ۔۔۔۔۔۔
وہ اکثر ہمارے گھر ڈنر پر آ چکے ہیں ۔۔۔۔
مجھے تمہارے چہرے پر اطمینان اور یہ سکون دیکھ کر بہت خوشی ہوئی ۔۔۔۔۔۔۔
الله دنیا کی ساری خوشیاں میری بہن کو دے ۔۔۔۔۔کبھی آنکھ میں آنسو نا آئے ۔۔۔۔۔۔
مشائر نے نتاشہ کو گلے لگاتے ہوئے کہا ۔۔۔۔۔۔
آمین ۔۔۔۔۔۔۔
اچھا اب اتنا اداس تو نا ہو میں کونسا آج ہی جا رہی ہوں ۔۔۔۔۔۔۔
اور مجھے تیار تو کر دو یہ نہ ہو کہ رشتے والے یہ نا کہہ دیں کے آپ کی بیٹی تو بھوتنی ہے ۔۔۔۔۔۔
ہم یہاں رشتہ نہیں کرنا چاہتے ۔۔۔۔۔۔
رشتے والے یہ بھی تو کہہ سکتے ہیں کہ ہمیں آپ کی بھوتنی اپنے بھوت کے لیے پسند ہے ۔۔۔۔۔۔
مشائر نے مصروف انداز میں کہا ۔۔۔۔۔۔۔
اور پھر اپنی بات پر غور کر کے خودی ہنسنے لگی ۔۔۔۔ ہنستے ہستے جب مشائر نے نتاشہ کی طرف دیکھا تو وہ اپنی بڑھی بڑھی آنکھوں کو مزید بڑھا کر کے مشائر کو گھورنے میں مصروف تھی ۔۔۔۔۔۔
اب اس طرح کیو دیکھ رہی ہو ۔۔۔۔۔۔۔۔
میں تمہیں بتاتی ہوں ۔۔۔۔۔۔۔۔ تم نے کس کو کہا بھوت ۔۔۔۔۔
پھر منظر کچھ ایسا تھا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔
کہ مشائر آگے آگے اور نتاشہ اس کے پیچھے پیچھے تھی ۔۔۔۔۔۔۔۔
STAI LEGGENDO
عشق کے ساون میں بھیگ جاؤں ( مکمل )✔✔✔
Narrativa generaleاگر میں مختصراً آپ کو اس ناول کے بارے میں بتاؤں تو یہ عشق کی داستاں ہے اور محبت کبھی بھی عشق کا مقابلہ نہیں کر سکتی ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ہو سکتا ہے آپ کو یہ ناول بچوں والا لگے مگر غلطیوں کی شروعات ہی اس عمر میں ہوتی ہے ۔۔۔۔بہت کم لوگ ایسے ہوتے ہیں جنہیں عشق ہو...