عشق کے ساون میں بھیگ جاؤں part3

261 34 23
                                    

ہاں یار جمیل کہاں تک پہنچی تمہاری کہانی ۔۔۔۔۔۔۔۔ علی نے جمیل سے پوچھا ۔۔۔۔۔۔یار میں نے اسے کہ تو دیا ہے مگر پتا نہیں کیوں مجھے اس کی حالت دیکھ کر اچھا نہیں لگا تھا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ میرے ایک دم کہنے پر وہ کتنا گھبرائی ہوئی لگ رہی تھی ۔۔۔ اور کتنی ہی دیر وہ خود کو نارمل نہیں کر پائی تھی ۔۔۔۔۔۔۔صرف تمہارے کہنے پر میں نے اسے کہ دیا تھا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔جمیل تھوڑے پریشان سے لہجے میں بولا ۔۔۔۔۔۔اب تو پچھتا رہا ہے ۔۔۔۔۔۔علی تھوڑا روکھے انداز میں بولا ۔۔۔۔۔۔۔نہیں یار لائک تو میں اسے بہت کرتا ہوں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ تو بس پھر ٹینشن کس بات کی ۔۔۔۔۔علی جمیل کی بات کاٹتے ہوئے بولا ۔۔۔۔۔۔ مجھے نہیں لگتا کہ اج وہ سکول آئے گی ۔۔۔۔۔۔۔۔۔اتنے میں ہی مشائر کلاس روم میں داخل ہوئی ۔۔۔۔۔ مشائر نے اپنا بیگ اپنے میز پر رکھا ۔۔۔۔۔ اور کیک لے کر باہر جانے لگی ۔۔۔۔۔مشائر !!!!! علی نے مشائر کو پکارا ۔۔۔۔۔۔جی مشائر نے پلٹتے ہوئے جواب دیا ۔۔۔۔۔۔وہ جمیل نے آپ کو مبارک باد دینی تھی ۔۔۔۔۔۔۔۔علی ، جمیل کو کہنی مارتے ہوئے بولا ۔۔۔۔۔۔۔۔جی خیر مبارک ۔۔۔۔۔مشائر یہ کہ کر کلاس روم سے باہر چلی گئی کیونکہ ابھی اسمبلی ہونے میں وقت تھا ۔۔۔۔۔۔۔۔ دیکھا دیکھا تم نے اگر مشائر کو تمہاری بات پر غصہ ہوتا تو کیا وہ ہماری بات کا جواب دے کر جاتی ۔۔۔۔۔۔جمیل فاتحانہ مسکراہٹ کے ساتھ بولا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ تجھے اتنا تجربہ کیسے ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔ جمیل نے پوچھا ۔۔۔۔۔۔۔۔تم نے جون ایلیاء کا وہ شعر نہیں سنا ۔۔۔۔
باز رہتے ہیں جو محبت سے
ایسے احمق ذہین ہوتےہیں
جمیل شاعرانہ انداز میں بولا ۔۔۔۔۔۔۔اچھا تو وہ جس سے تو ہر وقت چیٹنگ کرتا ہے وہ کیا ہے پھر ۔۔۔۔۔جمیل یاد کروانے والے انداز میں بولا ۔۔۔۔۔۔۔یار وہ تو وقت گزاری ہے بس ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔میں کبھی لڑکیوں کے معاملے میں سنجیدہ نہیں ہوا ۔۔۔۔۔ مجھے تو ہر لڑکی ہی دھوکے باز لگتی ہے ۔۔۔۔ علی بیزاری سے بولا ۔۔۔۔۔ تو یہ نا بھول علی یہ دنیا مکافاتِ عمل ہے ۔۔۔۔۔تو جیسا کسی کےساتھ کرے گا ۔۔۔۔ کل کو وہی تیرا مقدر ہو گا ۔۔۔۔۔۔ جمیل علی کی بیزاری دیکھتے ہوئے بولا ۔۔۔۔۔۔۔ اچھا زیادہ فلاسفی نا جھاڑ ۔۔۔۔۔ اور مت بھول کہ تیرا مشائر سے ٹانکا میں نے فٹ کروایا ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ علی تنزیہ انداز میں بولا ۔۔۔۔۔۔۔ مگر ابھی تک تو اس نے مجھے جواب بھے نہیں دیا ۔۔۔۔۔۔ دے دے گی ۔۔۔۔۔ فکر کیوں کرتا ہے ۔۔۔۔۔۔میں ہوں نا تیرا ریلیشن پکا کر کہ ہی دم لوں گا ۔۔۔۔۔۔۔ شکار کو اپنے جال میں پھنسانے کے سارے طریقوں سے واقف ہے تیرا دوست ۔۔۔۔۔۔۔ تو ٹینشن نا لے بس آگے آگے دیکھ ہوتا ہے کیا ۔۔۔۔ علی کی جمیل سے دوستی ابھی کچھ مہینے پہلے ہی ہوئی تھی ۔۔۔۔۔۔۔ علی نے دو سال تک پڑھائی چھوڑ دی تھی ۔۔۔۔۔ موٹر سائکل پر ون ویلنگ کرتے ہوائے اس کی ٹانگ فریکچر ہو گئی تھی ۔۔۔۔۔۔ اور کافی گہرے زخم بھی آئے تھے ۔۔۔۔۔۔ علی کو اوپر اوپر سے اچھا اور نیک بننا خوب آتا تھا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ اندر سے اس کا دماغ اور دل دونوں کالے ہو چکے تھے ۔۔۔۔۔۔۔۔ جب جمیل ساتویں کلاس میں اس سکول میں آیا ۔۔۔۔۔۔۔ تو جمیل کی دوستی علی سے ہوئی تھی ۔۔۔۔۔۔ تو علی جمیل کو اپنی جھوٹی نیک نامی کے شیشے میں اتارنے میں کامیاب ہو گیا تھا ۔۔۔۔۔۔۔ اور اب جمیل علی کی ساری باتیں مانتا تھا ۔۔۔۔جمیل علی کو اپنا خیر خواہ سمجھتا تھا ۔۔۔۔مگر حقیقت اس سے بلکل مختلف تھی ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
***********************
بریک کا وقت ہو گیا تھا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ مشائر کیک لے کر گراؤنڈ میں آ جاؤں ۔۔۔۔۔۔ ہم سب گراؤنڈ میں جا رہے ہیں ۔۔۔۔۔۔۔ گراؤنڈ کا نام سن کر ہی ۔۔۔۔۔۔۔ مشائر کو ایک جمھاکے سے اپنا خواب یاد آیا تھا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ نہیں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ایک دم مشائر کے منہ سے نکلا ۔۔۔۔۔۔۔۔ کیا نہیں ۔۔ حور نے پوچھا ۔۔۔۔۔ کچھ نہیں تم لوگ جاؤں ۔۔۔۔۔ میں کیک لے کرآتی ہوں ۔۔۔۔۔۔ مشائر نے جلدی سے بات سنبھالی ۔۔۔۔۔ سب کلاس سے باہر چلے گئے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ میں بھی کتنی پاگل ہوں خواب کونسے سچے ہوتےہیں ۔۔۔۔۔ یہ کہ کر مشائر نے اپنے بیگ میں سے چھری نکالی ۔۔۔۔۔۔۔ اور پھر کینٹین سے کیک لینے چلی گئی ۔۔۔۔۔۔۔ کیک لے کر جب مشائر گراؤنڈ میں پہنچی تو سب گراؤنڈ میں موجود تھے ۔۔۔۔۔ مشائر نے کیک کاٹا ۔۔۔۔۔۔۔۔ پھر حور سب کو پلیٹس میں ڈال کر دینے لگی ۔۔۔۔۔۔ مشائر یہ پکڑو کیک اور جا کر جمیل کو دے کر آؤ ۔۔۔۔۔۔ حور نے مشائر کو آنکھ مارتے ہوئے کہا ۔۔۔۔۔۔۔حور تمہارا دماغ تو خراب نہیں ہو گیا ۔۔۔۔۔۔ میں کیوں جاؤں ۔۔۔۔ شرم نہیں آئی تمہیں مجھے کہتے ہوئے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ مشائر مصنوعی غصے سے بولی ۔۔۔۔۔ ہاں ں ں اندر سے بے شک لڈو پھوٹ رہے ہوں ۔۔۔۔۔۔۔ حور نے آنکھ دباتے ہوئے کہا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ اور پھر خودی جا کر کیک دے آئی ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ سب کیک کھانے لگے ۔۔۔۔۔
مشائر کلاس میں میرے میز کے پاس پانی والے بوٹل پڑی ھے کیا تم لا دو گی ۔۔۔۔۔۔۔علی نے مشائر سے کہا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ہاں کیو نہيں میں ابھی لے کر آتی ہوں مشائر اٹھ کر پانی لینے چلی گئی ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ جا تو اس کے پیچھے جا ۔۔۔۔۔ اور تھوڑے رومینٹک انداز میں اپنا جواب مانگنا یعنی ہاتھ پکڑ کر ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ علی نے جمیل کےکان میں سرگوشی کی ۔۔۔۔۔۔علی کی بات سن کر کیک جمیل کے گلے میں ہی پھنس گیا ۔۔۔۔۔۔۔ اور جمیل زور زور سے کھانسنے لگا ۔۔۔۔۔۔ جاؤں جمیل جا کر پانی پی کر آؤ ۔۔۔۔۔ بات کر کہ آنا مشائر سے ۔۔۔۔۔علی نے دوسرا جملہ سرگوشی سے بولا ۔۔۔۔۔۔۔ جمیل اٹھ کر پانی پینے چلا گیا ۔۔۔۔۔۔۔ جب جمیل کلاس میں پہنچا تو مشائر ابھی پانی والی بوتل لے کر مڑی ہی تھی ۔۔۔۔۔۔۔ آپ یہاں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ مشائر نے جمیل کو کلاس میں دیکھ کر کہا ۔۔۔۔۔ مشائر کو ایک بار پھر اپنی خواب یاد آئی تھی ۔۔۔۔۔۔۔۔ مشائر کے دل کی دھڑکن تیز ہو گئی تھی ۔۔۔۔۔ اور ایک عجیب سا خوف اس پر طاری ہونے لگا ۔۔۔۔۔۔۔ آپ گھبرائے نا ۔۔۔۔۔۔۔۔جمیل کو پھر کھانسی ہونے لگی ۔۔۔۔۔ جمیل کو کھانستے دیکھ کر مشائر نے پانی والی بوتل جمیل کی طرف بڑھائی ۔۔۔۔۔۔۔ جس کو جمیل نے ایک سائڈ سے تھام لی ۔۔۔۔۔۔۔ پھر مشائر سے تھوڑا فاصلے پر جا کر پانی پینے لگا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ مشائر کو وہ بہت اچھا لگ رہا تھا ۔۔۔۔۔۔۔۔ کیونکہ مشائر اسے پہلے بھی نوٹ کر چکی تھی ۔۔۔۔۔۔۔۔ وہ لڑکیوں سے چیزیں پکڑتے یا لیتے ہوئے احتیاط کرتا تھا ۔ کہ کہی ہاتھ ٹچ نا ہو جائے ۔۔۔۔۔۔۔ اور اب بھی پانی کی بوتل پکڑ کر مشائر سے فاصلے پر کھڑا ہوا تھا ۔۔۔۔۔۔ مشائر بس میں آپ سے جواب لینے آیا تھا ۔۔۔۔۔۔ جمیل جکھی نظروں سے بولا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ مشائر نے جمیل کی طرف دیکھا تو اس کی نظریں جکھی تھیں ۔۔۔۔۔۔ مشائر کو وہ اس پل بہت اچھا لگا تھا ۔۔۔۔۔۔۔ اور وہ جو میں آپ کو دیکھ رہا تھا نا ۔۔۔۔۔۔ آپ کے گال پر ایک سائڈ پر چاکلیٹ لگی ہوئی تھی ۔۔۔۔۔۔ میں نے دو تین بار آپ کو بتانے کی کوشش کی مگر نہیں کہہ سکا ۔۔۔۔۔۔ اپنے دل کی بات بھی میں نے بہت ممشکل سے کہی ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ جمیل جکھی نظروں سے ہی بول رہا تھا ۔۔۔۔۔۔۔ مشائر کو جمیل کی چاکلیٹ والی بات پہ ہنسی آ گئی ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ہاہاہاہا ۔۔۔۔۔۔مشائر کو ہنستا دیکھ کر جمیل نے نظریں اٹھائی ۔۔۔۔۔۔۔ کتنی خوبصورت لگتی تھی وہ ہنستے ہوئے ۔۔۔۔۔۔۔۔ جمیل نے سوچا ۔۔۔۔۔ پھر میں کیا جواب سمجھوں ۔۔۔۔۔جمیل نے پوچھا مشائر نے مسکراتے ہوئے نظریں جکھا لی ۔۔۔۔۔۔۔۔ اور جانے لگی ۔۔۔۔۔۔۔ کیا میں آپ کی مسکراہٹ کا مطلب ،،ہاں،،، سمجھوں ۔۔۔۔۔ مشائر ہلکا سا سر ہاں میں ہلا کر پانی والی بوتل لے کر باہر جانے لگی ۔۔۔۔۔سنے جمیل نے مشائر کو روکا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ آپ پانی والے بوتل مجھے دے دیں ۔۔۔۔۔ اگر ہم دونوں اکھٹے باہر جائیں گے تو باقی کلاس فیلو آپ کے بارے میں غلط نا سمجھے ۔۔۔۔۔ جمیل کی بات سن کر مشائر نے بوتل جمیل کو واپس دے دی ۔۔۔۔۔۔۔ جمیل پانی کی بوتل لے کر تھوڑی دیر بعد آنے کا کہ کر باہر چلا گیا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ جو انسان آپ کی عزت کے اتنی حفاظت کرے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ اور اپنی محبت کا اقرار نظریں جکھا کر کریں ۔ اس کی محبت سچے ہونے پر کوئی کیسے شک کر سکتا ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ مگر وہ مجھے جو گھورتا رہتا تھا ۔مشائر۔۔۔۔ کے۔ دماغ سے آواز آئی۔۔ تھی ۔۔۔۔اب اتنی بھی ظالم نا بنو کیا کوئی اپنے محبوب کو دیکھ بھی نہیں سکتا ۔۔۔۔۔۔ مشائر کے دل سے آواز آئی تھی ۔۔۔۔۔۔۔۔ مشائر اپنی ہی سوچوں پر ہنستے ہوئے ۔۔۔۔۔گراؤنڈ کی طرف بڑھ گئی ۔۔۔۔۔۔۔
کیا کہ رہی تھیں پرنسپل مشائر کو گراؤنڈ میں آتا دیکھ کر حور نے پوچھا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ پرنسپل ؟؟؟؟؟؟ مشائر نے ایک نظر جمیل پر اور ایک نظر حور پر ڈالی ۔۔۔۔۔۔۔۔۔جمیل نے ہی آ کر کہا ہو گا کہ مجھے پرنسپل نے بلایا ہے ۔ مشائر نے سوچا ۔۔۔۔۔۔۔ اب کون سی سوچوں میں گم ہو گئی ۔۔۔۔۔۔حور نے مشائر کو سوچوں میں گم دیکھا تو پوچھا ۔۔۔۔۔۔۔کچھ نہیں ۔۔۔۔۔بس وہ پرنسپل پوچھ رہی تھیں کہ کلاس کے ڈسپلن کو مینیج کرنے میں کوئی مسئلہ تو نہیں ہو رہا ۔۔۔۔۔۔ مشائر نے بات بنائی ۔۔۔۔۔ پھر سب اپنا اپنا کیک کھانے لگے ۔۔۔۔۔۔
***********************
علی نے آج جمیل کو اپنے گھر بلایا تھا ۔۔۔۔ جمیل نے دروازہ کھٹکھٹایا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔آ گئے تم علی دروازہ کھولتے ہوئے بولا ۔۔۔۔۔ ہاں یار پر جلدی گھر بھی جانا ہے ۔۔۔۔۔۔ ایک میری عصر کی نماز چلی جانی ہے ۔۔۔۔۔ اور دوسرا میں بیٹھ کہ پڑھ رہا تھا ۔۔۔۔۔ جمیل نے دروازے پر ہی پوری روداد سنا دی ۔۔۔۔۔۔۔ اچھا اندر تو آؤ نا ۔۔۔۔۔۔۔۔ علی جمیل کو لے کر ابھی مڑا ہی تھا کہ پیچھے علی کہ والد کھڑے تھے ۔۔۔ سیکھو کچھ اپنے دوست سے ۔۔۔۔۔ پانچ وقت کی نماز پڑھتا ہے ۔اور پڑھائی میں بھی کتنا اچھا ہے ۔۔۔۔۔۔ اور اس کےمقابل خود کو دیکھو ۔۔۔۔۔۔۔ اچھا بابا مجھے باتیں بعد میں سنا لیجیئے گا ۔۔۔۔۔۔۔ میرا دوست دروازے پر کھڑا ہے اسے اندر نہیں آنے دیں گے کیا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ہممم؟؟؟؟؟ علی بات کو ٹالتے ہوئے بولا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ اور جمیل کو ڈرائنگ روم میں لے آیا ۔۔۔۔۔۔ اسی بات سے تو علی کے دل میں آگ لگی رہتی تھی ۔۔۔۔ ۔۔۔ ہر بات پر جمیل سے سیکھو ، جمیل سے سیکھو، ۔۔۔ یہ بات علی کو بلکل نہیں پسند تھی ۔۔۔۔۔۔۔ جمیل علی کو ایک آنکھ نا بھاتا تھا ۔۔۔۔۔۔ مگر علی کو یقین تھا کہ جس مقصد کے لیے اس نے جمیل سے دوستی کی ہے ۔۔۔۔۔وہ اس میں ضرور کامیاب ہو گا ۔۔۔۔۔۔۔۔ اب یار بتا بھی دے کہ تو نے کیو مجھے بلایا ہے ۔۔۔۔ جمیل تھوڑی بیزاری سے بولا ۔ مشائر نے کیا کہا ۔؟؟؟؟؟ تو نے اس کا ہاتھ پکڑ کر پوچھا تھا نا ؟؟؟؟؟ علی نے تجسّس سے پوچھا ۔۔۔۔ مشائر نے ،،ہاں،، کہ دی ہے ۔۔ تو کیا تم نے اس کا ہاتھ پکڑ کر کہا تھا ۔۔۔۔ نہیں یار مشائر ایسی لڑکی نہیں ہے ۔۔۔۔۔۔۔ اور ہاں میں اس کو ایسی حرکتوں سے پریشان بھی نہیں کرنا چاہتا ۔۔۔۔۔ جمیل نے حتمی انداز میں کہا ۔۔۔۔۔۔ بس یہی پوچھنا تھا اب میں جاؤں ۔۔۔۔۔۔۔۔ جمیل کھڑے ہوتے ہوئے بولا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ نہیں نہیں میری بات اب دہان سے سن یہ میں نے تمہیں مشائر کا نمبر واٹس آپ کیا ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔ تو آج رات اس کو کال کرنا ٹھیک ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔ علی نے جمیل سے پوچھا ۔؟؟؟ ہاں ٹھیک ہے اب میں جاؤں ۔۔۔۔رک زرا تیرے پاس مشائر کا نمبر کہاں سے آیا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ جمیل نے تفتیشی انداز میں پوچھا ؟؟؟؟؟؟ یار تیرا بھائی کچھ بھی کر سکتا ہے ۔۔۔۔۔۔ چل اب جا کیا اب تجھے دیر نہیں ہو رہی ۔۔۔۔۔؟؟؟؟؟؟ علی نے کہا ۔۔۔۔ ہاں جا رہا ہوں جمیل ۔ دروازے کی۔ طرف جاتے ہوئے بولا۔۔ ۔۔۔۔ ۔ رات کو مشائر کو کال ضرور کرنا ۔۔۔۔۔۔۔ علی پیچھے سے ہلکی آواز میں بولا ۔۔۔۔۔۔۔
پہلا تیر تو نشانے پر نہیں لگا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ وڑنہ آج مشائر سے تھپڑ تو پکا پڑنا تھا ۔۔۔۔ چلو کوئی نہیں ۔۔۔۔۔ اب دیکھنا جمیل مشائر تم سے اس بات سے تو ضرور ناراض ہو گی ۔۔۔۔۔ جمیل میں تمہیں بے سکون دیکھنا چاہتا ہوں اور تمہیں بدنام کرنا چاہتا ہوں ۔۔۔۔۔۔۔ جو تیری فرمابرداری کے قصے پڑتے ہیں نا لوگ سب کے منہ پر تماچا ہی پڑھ جائے گا اس دن سکون ملے گا مجھے ۔۔۔۔۔۔۔۔علی انتہائی غصے میں خود سے ہی باتیں کررہا تھا ۔۔۔۔۔
پتا نہیں لوگ حسد کی آگ میں کیوں جلتے رہتے ہیں ۔۔۔۔۔ دوسروں کو اپنے جیسا بنانے پر لگ جاتے ہیں خود کو کیوں بدلنے کی کوشش نہیں کرتے ۔۔۔۔۔ حسد کی آگ تو ایسی ہوتی ہے ۔۔ جس میں انسان جلتا تو خود ہے مگر مرنے کی توقع دوسرے کی رکھتا ہے ۔۔۔۔ ایسے لوگ خود تو خسارے میں ہوتے ہی ہیں ۔۔۔۔۔۔۔ دوسرے کو بھی خسارے میں ڈالنے کی کوشش کرتے ہیں
***************
باقی انشاءاللہ آئندہ
please read
vote and
comment

عشق کے ساون میں بھیگ جاؤں (  مکمل )✔✔✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora