Hadise:murat bak ne olur vazgeç
Murat:hayır Hadise yeter artık ağlama bak sen ağladıkça benim canım yanıyor.
Hadise:bırak o zaman gideyim.
Murat:Hadise sen birazdan benim karım olacaksın. Makyajını tazele ve gül.
Hadise makyajını düzeltip geri gelir.
Murat:çok güzel olmuşsun prensesim.
Hadise bir şey demez. Muratın koluna girer. Beraber aşağı inerler. Alkışlar eşliğinde masaya gelirler.
NM:evlenmek için belediyemize başvurmuşsunuz bizde gerekli incelemeleri yapıp evlenmenizde bir mani olmadığına karar verdik.
NM:siz sayın Hadise Açıkgöz hiçbir etki ve baskı altında kalmadan Murat Boz ile evlenmeyi kabul ediyormusunuz.
Hadise uzunca baktı kalabalığa evet demesi gerekiyordu. Annesinin babasının gözündeki mutluluğu gördü.
Hadise:evet
Büyük bir alkış koptu.
NM:Siz sayın Murat Boz Hadise Açıkgöz ile evlenmeyi kabul ediyormusunuz.
Murat:evettt
Nikah memuru :bende belediyemizin bana verdiği yetkiye dayanarak sizi karı koca ilan ediyorum.
İmzalar atılır. Nikah memuru cüzdanı hadiseye verir.
Düğün devam eder. Herkes çok mutluydu. Bir kişi hariç tabikide...
Hadiseyle murat dans ediyorlardı. Murat gözlerini ayırmadan hadiseyi izliyordu. Yüzünü yavaşça hadisenin boynuna yaklaştırır. Yüzünü saçlarına sürdü.
Murat:dile kolay 6 yıl. 6 yıl bekledim bu anı ilk 2 yıl seninle geri kalanını tek başıma
Hadise:neden yapıyorsun bunu bize seni sevmediğimi biliyorsun.
Murat:bu soruyu ben sana şöyle sorayım. Neden yapıyorsun bunu bize yıllardır seni karşılıksız sevdiğimi görmüyor musun?
Hadise:ama ben seni sevmiyorum.
Murat:bende seni çok seviyorum canımdan bile çok.............
Sabah Hadise gözlerini açtığında onu izleyen bir çift gözle karşılaşmıştı.
Murat:günaydın birtanem.
Hadise:günaydın
Hadise yerinde doğrulmaya çalıştı.
Murat:dün gece çok güzeldi.
Hadise:benim içinde yaşadığım en berbat geceydi. En yakın arkadaşım olarak gördüğüm adam bana silah zoruyla nikah kıydı.
Murat derin bir nefes alıp geri çekildi.
Murat:mecburdum anlıyormusun mecbur. 6 yıl bekledim sevgimi görür, aşkımı hisseder diye bekledim, ama görmedin birde bu yetmezmiş gibi Kaan denen o adamla birlikte oldun. Dayanamazdım Hadise anlıyormusun sevdiğim kadının başkasının karısı olmasına dayanamazdım.
Hadise:sen beni tehdit ettin ya ailemi, sevdiğim adamı öldürmekle tehdit ettin. Murat sen böyle bir adam değildin senin karanlık işlerle işin olmazdı. Sen hayatında eline bir kere bile silah almamış adamdın. Ne oldu sana böyle
Murat:aşık oldum Hadise köpek gibi aşık oldum.
Hadise:denedik ama olmadı üzerinden yıllar geçmiş saçma bir ilişkiyi zorla tekrar diriltemezsin.
Murat:saçma öylemi saçma benim aşkım, benim duygularım, benim yok oluşum. Bunlar senin için saçma dimi değersiz önemsiz şeyler. Bir kerede bir kerede bencil olma ya bir kerede etrafındakileri düşün ama senin için sürekli iş, güzellik, kariyer,sürekli insanlar neder diye düşünmekten vazgeç, evlendik en fazla 2 hafta konuşuluruz olur biter. Şanına şöhretine adına laf gelmez.
Hadise:konuyu nereden nereye çektiğinin farkındamısın
Murat:hiç bir yere çekmedin sen değilmiydin, yıllarca arkadaşız dedik şimdi sevgili olamayız diyen bu yüzden her seferinde beni geri çeviren.
Hadise:Murat bak..
Murat:konu kapandı bundan sonra benim karımsın ve ölene kadarda benim karım olacaksın. Şimdi giyin gel yemek yiyelim.
....
Murat:günaydın gel canım
Murat bu sözleri hadisenin yanağını öperken söylemişti.
Hadise buna karşılık sahte bir gülüş attı.
Hadise:bu mu yani mutlu gibi mi davranalım. Çok mutlu iki aşık.
Murat:ben rol yapmıyorum. Aşığım ve sevdiğim kadın yanımda olduğu için mutluyum.
Hadise:bende rol yapmıyorum. Aşığım ve sevdiğim adam yanımda olmadığı için mutsuzum.
Murat sinirlenmişti ama sinirini belli etmemeye çalışıyordu. Birşey demeden yemeğine devam etti.
Murat:bavulunu hazırla
Hadise:neden
Murat: balayı için
Hadise:ne balayını ya istemiyorum.
Murat:her evli çift gibi bizde balayı yapacağız.
Hadise: istemiyorum diyorum sana, sen benim her istemediğimi yaptıracak mısın?
Murat:elbette hayır istemiyorsan gitmeyiz
Hadise:hayret
Murat: ben çıkıyorum akşam yemeğini dışarda yiyelim.
Hadise:ne gerek var.
Murat: çok gerek var
Hadise: aaa tabi ya önce güzel bir yemek sonra mutluluk pozları vericez demi
Murat:aynen çok zekisin
Murat ağzını silip,ayağa kalktı.Hadise'ye yaklaştı, kafasını boynuna gömdü iyice soluduktan sonra yanağına bir öpücük bıraktı.
Murat:ben çıkıyorum,seni almaya gelirim.
Hadise Murat'ın öptüğü yeri eliyle sildi.
Murat çıktıktan sonra Hadise'de masayı toplayıp çıktı.
Murat stüdyoda klip çekimleriyle ilgilenmiş. Akşama doğru çıkmıştı.
Kapıyı açıp girer, aşağısı sessiz olunca yukarı çıkar. Hadise yatağın üzerinde uyuyordu.
Murat sessizce yanına yaklaşır. Yatağa oturur, Hadise'nin arkası dönüktü. Ellerini Hadise'nin saçlarına götürür.
Murat: keşke böyle olmasaydı,biraz sevseydin beni keşke yanımdayken,senin konunla nefes alırken aklında ben olsam keşke onu sevdiğinin yarısı kadar beni sevsen. Çok şey istemedim be güzelim seninle mutlu olmak istedim sadece bu.
Murat'ın gözleri dolmuştu. Hadise'de hafif kıpırdanmıştı. Murat elini yüzünü yıkamak için banyoya girdi. O sırada Hadise'de su sesine uyandı.
Murat banyodan çıkar.
Murat: uyandın mı güzelim
Hadise:sence
Murat:tamam hazırlan o zaman çıkalım.
Hadise: nereye
Murat: yemeğe, hazırlan aşağıda bekliyorum.
Aradan yarım saat geçmişti,hadise hazırlanmıştı. Salona Murat'ın yanına geldi.
Hadise:ben hazırım hadi çıkalım.
Murat:ço çok güzel olmuşsun.
Hadise birşey demez önden yürümeye başlar.
Beraber arabaya binerler,biraz sonra yemek yiyecekleri yere gelirler. Tabikide mekanın önü magazincilerle doluydu.
Hadise:tamda tahmin ettiğim gibi, gösteriş yapacağız demi
Murat: doğal davran diycem ama neyse sen rol yap ben doğal davranırım.
Murat arabadan iner Hadise'nin kapısını açar.
Hadise: vazgeçtim gidelim.
Murat:in aşağı
Hadise:inmiycem
Murat:hadise in aşağı,rezil oluyoruz.
Hadise:aaa çıldırıcam seni tanıdığım güne lanet olsun.
Murat:bende seni çok seviyorum hayatım.
Hadise:ee ne yapmam gerektiğine de söyle o zaman Allah muhafaza rolümü yanlış oynarım felan
Murat:merak etme rol yapmakta üstüne yok. Hemen adapte olursun.
Murat Hadise'nin elinden sıkıca tutar ve girişe doğru ilerler.
Deminden beri onları bekleyen magazinciler sorularla üzerlerine akın etmişti.
M:merhaba efendim nasılsınız
Murat:iyiyiz arkadaşlar teşekkürler
M:evlilik nasıl gidiyor.
Murat:çok çok iyi
M: bir balayı yok sanırım gündemde
Hadise: şuan benimde Murat'ında işleri yoğun bu yüzden yapamadık malesef
Murat:ama en kısa zamanda güzel bir tatil yapmayı planlıyoruz dimi hayatım
Hadise:evet
Murat: evet sorularınız bittiyse içeri geçelim biz
M:son bir soru, evliliğiniz çok kısa bir süreçte gerçekleşti bunun için ne diyeceksiniz
Hadise:(sessizce) silah zoruyla oturtu beni masaya öküz
Murat:zaten birbirimizi tanıyoruz, çok uzasın istemedik.
Murat:o zaman iyi akşamlar arkadaşlar kolay gelsin.
Murat Hadise'nin elinden tutup ilerler.
Hadise içeriye girip hafif göz gezdirmesiyle duraksar.
Hadise:bilerek getirdin bizi buraya demi
Murat: elbette rezervasyonu sabah yaptırdım.
Hadise:Kaan'ın burda olduğunu biliyordun demi
Murat:tabikide
Hadise:senden iğreniyorum
Murat:bende seni seviyorum.
Masalarına gelirler Hadise Kaan'a bakan tarafa oturmak ister.
Murat:bu tarafa oturcaksın
Hadise: sanane
Murat:hadise sana ne diyorsam onu yap.
Oturur sipariş verirler.
Hadise yemeğini yemiyordur.
Murat: Hadise yemeğini yemeyi düşünüyor musun
Hadise:sanane
Murat:peki
Muratta elindeki çatalı bırakır.
Murat:yemeyelim sadece birbirimize bakalım bu benim işime gelir. Bir kaç saniye fazla görürüm yüzünü
Hadise hemen eline çatalı alır.
Hadise: seni izlemek mi Allah korusun
Murat:iyi yemek ye o zaman
Hadise arada çaktırmadan arkasını döner.
Murat: Zorluyorsun
Hadise:hıh
Murat: böyle devam edersen Kaan için iyi olmaz.
Hadise:ne yapabilirsin ki, kalkıp adamımı döveceksin
Murat tabağındaki eti keserken konuştu.
Murat: yanındaki sarışın mavi takımlı adam
Hadise:ee ne olmuş Kaan'ın en yakın arkadaşı
Murat: öylemi demek ki Kaan efendi arkadaşlarını doğru seçemiyor. Murat kafasını kaldırıp adam bakar adam kafasıyla selam verir.
Hadise:sen,ya sen nasıl kötü bir insansın,ne istiyorsun Murat sen
Murat:beni sevmeni
Hadise: sevmiyorum, ölsem de sevmeyeceğim seni,nefret ediyorum senden. Onu seviyorum ben onun yanında mutluyum.
Murat: kalkalım mı artık
Murat hesabı ister.
Hadise:ne o ağırına mı gitti. Sevmiyorum seni
Murat hesabı öder ayağa kalkar.
Murat:al çantanı hadi
Hadise kalkar murat hadise'nin elinden tutar.
Murat: ama senin elini o değil ben tutuyorum. Her sabah kokunla o değil ben uyanıyorum. Her gece ben sana sarılıp uyuyorum. ben seni öpüyorum.
Hadise:silah zoruyla
Restorandan çıkıp arabaya binerler.
Murat sinirliydi,ama bunu belli etmek istemiyordu.
Murat şarkı açmak ister elini uzatır, Hadise çıkan şarkıyı beyenmez değiştirir. Muratta hadise'nin açtığını beğenmez ikiside aynı anda elini uzatır.Murat hadise'nin elini tutup tuşa basar.
Murat: çıkan ikimizin şarkısı olsun.
Şarkı başladıktan sonrada Hadise'nin elini dudaklarına götürüp öper.
Tuğkan/Tek Kişilik (ya aslında buraya koyacaktım ama bulamadım.)
Hadise elini çeker, şarkıyı da kapatır.
Hadise:dinlemek istemiyorum
Murat:peki
Eve varana kadar konuşmazlar hadise dışarıyı izler, Muratta arada ona bakar.Biraz sonra eve gelirler. Hadise uyuya kalmıştır. Murat arabadan iner Hadise'nin tarafına geçer. Hadise'yi kucağına alır. Kapıyı kapatır.
Evin kapısınıda açtıktan sonra yukarı odaya çıkar. Hadiseyi yatağa koyar. Hafifçe yanına uzanır.Saçlarını okşar, Hadise'den bakışlarını çekmiyordu.Hadise uykulu şekilde Murat'a sarıldı.
Bu Murat'ı çok mutlu etmişti, kafasını hadise'nin saçlarına götürdü. Boynuna öpücükler bırakıyordu.
Hadise:sevgilim
Murat: efendim birtanem
Hadise: yapma
Murat:neden miş o
Hadise:huylanıyorum.
Murat: öylemi
Murat tekrar öper.
Hadise:yaa Kaan yapma huylanıyorum. Bırak uyuyalım çok uykum var.
Murat Kaan'ın ismini duymasıyla üzülmüştü.
Hadise'nin yanından kalktı. Banyoya gitti. Aynada kendiyle konuşuyordu.
Murat:ne sanıyordun ya ne sanıyordun. Onu bırakıp seni sevecek felan mı. Aptalsın Murat aptal.
Sinirle aynaya yumruk atar. Eli kaynayınca yıkamak için duşa girer.
Hadise seslere uyanır.
Yavaşça banyoya yaklaşır ağlama sesleri geliyordu.
Hadise: Murat iyimisin
Murattan ses gelmez
Hadise:murat iyimisin,geliyim mi?
Murat: iyiyim git.
Hadise:sesin iyi gelmiyor, giriyorum içeri.
Murat:gelme diyorum git diyorum sana
Hadise dinlemez içeri girer ilk kırık aynayı görür.
Murat:a ayağına cam batar.
Hadise muratın yanına gider suyu kapatır.
Hadise:ne senin bu halin,elinide kanatmışsın.
Murat:sana git dedim, çık hadise git.
Murat ağlıyordu.
Hadise Murat'ın başını göğsüne yaslar.
Hadise:hadi kalk,hadi gel.
Murat'ın elinden tutar, çıkar yatağa oturtur. Islak kıyafetlerini çıkartır. Temiz kıyafetler verir.
Hadise:sen bunları giy ben aşağıdan pansuman için birşeyler alıyım.
Murat:gerek yok
Hadise:var dediysem var,bir kerede benim sözümü dinle
Biraz sonra Hadise gelir Murat yatakta oturmuş Hadise'yi bekliyordu.
Hadise: geldim
Murat'ın yanına geçer eline bakar.
Hadise: kötü olmuş,biraz acıyabilir ilk defa böyle bir ele pansuman yapıcam.
Hadise ilk önce elindeki cam parçalarını çıkartır.
Hadise pansumanı yaparken Murat hep onu izlemişti.
Hadise:bitti.
Hadise:murat sen neden öyleydin, neden yaptın
Murat:bu soruya cevap vermez,duymazdan gelir. Yorganı açıp yastıkları düzeltmeye çalışır ama yapamaz.
Hadise:bekle ben yardım ederim.
Hadise yastıkları düzeltir.
Murat yerine yatar, Hadise üzerinide örtüp,kendi üzerini değiştirmeye gider.