Multi; arkadaşlar bundan sonra her bölüme bir şarkı koyacağım. Bölümü okurken dinleyebilesiniz diye :)
Bölüm şarkısı: Tuğkan-Yabancı -multiye koydum♡
Lina'nın yataktan öküzce itmesiyle yeri öptüm. "Lina!"
Ayağa kalkıp öküzce üzerine atladım. "Oha ezildim lan!" dediğinde güldüm. "Oh canıma değsin! Bende senin yüzünden yeri öptüm biraz önce," dedim ve üzerinden kalktım.
İkimizde çok deli yatıyorduk yanyana uyurken her hale girmişliğimiz var.
Esneyerek yataktan kalktı. Saate baktığımızda akşam 10 olmuştu. İçerden gelen seslere kulak astım. Tanımadığım sesler geliyordu kesin misafir vardı. Ofladım. "Noldu?"
Linaya dudaklarımı büzerek baktım. "Misafir var."
Sevinçle, "oh ne güzel hadi gidelim yanlarına" diyince ofladım.
Nasıl misafir sevilirdi ki! Lina insanlarla pek samimi olmayı sevmez -kankaları ve ailesi ve akrabaları dışında- ama misafirlere bayılırdı. Nasıl bir mâhlukatsa!
Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım ve geri odama gittim. Banyo odamın bitişiği olduğu için çok şanslıydım. Ben banyodan çıkınca Lina girdi. Dolabımın karşısına geçip rahat bir şeyler üzerime geçirdim.
Lina odaya girince onada rahat bir şeyler verdim ve giydi.
Daha sonra odadan çıkıp oturma odasına gittik. Karşımda gördüğüm daşla gözlerim kocaman parladı. Lina umursamayıp kadının elini öptü. Bende gözümü daştan ayırıp gidip kadının elini öptüm. "Hoşgeldiniz."
"Kız Erva bu senin altı yaşına kadar altına işeyen kızın değil mi?" Gözlerimi pörtletip kadına baktım. Bu daşın yanında beni rezil etmek zorunda mıydı?
Annem gülemseyip kadını onaylayınca bende sahte bir gülücük attım. Pis kadın! Hiç sevmedim ben bu kadını. Gıcık!
"Kızım Arele de hoşgeldin desene. Yasemin ablanın oğlu."
Demek ki bu daş çocuğun adı Arelmiş. "Hoşgeldin Arel," dedim Arele dönerek. Gülümseyip, "hoşbuldum" dedi.
Zalımın oğlu bizde de kalp denen bir şey var ha hemen öyle gülünür mü.
Bacağımın çimdiklenmesiyle Linaya baktım. "Salyaların akacak şimdi kapat ağzını önüne bak," dedi dişlerini sıkarak.
Cevap vermeyip önüme döndüm. Yere değmeyen ayaklarımı sallamaya başladım. Annem bana ölümcül bakışlar atsada umrumda değildi. Canım sıkılıyordu napim yani? Diğerlerinin ayaklarına baktığımda hepsininki yere değiyordu.
Allahım lütfen bir gün bana da yaşat bu duyguyu. Amin çok çok amin!
"Kızım kalk sen bize bir kahve yap," diyen anneme baktım. Daha sonra hemen ayağa kalkıp mutfağa girdim.
Linada arkamdan gelmişti. Kahve makinesini çıkartıp 5 fincan su koydum. O sırada da Lina tepsiyi hazırlıyordu.
Yettiği kadarda kahve koydum biraz ve birazda şeker koyup kaynamasını bekledim. Lina kahve yanına çikolata çıkarırken bende kahvenin kaynamasıyla hemen makineyi kapattım.
Fincanlara kahveyi boşaltıp tepsiyi elime aldım. İnşallah dökmezdim.
"Tepsiye bakma önüne bak." Linanın dediğini yapıp önüme bakmaya başladım.
İçeriye girip ilk başta Yasemin ablaya verdim. Sonra anneme verdim. Sıra Arele gelmişti. Tam Arele verecektimki telefonuma bildirim gelince bir elimi tapsinin altına koyup cebimden telefonumu almaya çalıştım. Tepsinin altındaki elim kayınca iki kahvede Arelin üzerine döküldü.
Yine rezil oldum!
Allah kahretsin!
"Ben çok çok özür dilerim. Çok özü-" Lafımı kesen annemin cırlaması olmuştu.
"Gül gibi çocuğuda yandırdın Ayla! Allah seni ne etmesin! Telefonuna sonra bakamıyor muydun!"
Anneme cevap vermeden tepsiyle mutfağa gittim. Tepsiyi tezgaha indirip çekmeceden bir bez çıkardım ve içeri gittim. Koltuğun üzerine gelen kahveyi silip geri mutfağa gittim. Arele de giymesi için abimin eşofmanıyla, tişörtünü verdim.
*
Yatağımda uzanmış telefonumla oynarken mesaj geldi. Mesajı görmemle gözlerim kocaman açıldı. Hemen mesaja girip cevap verdim.
----------------------------
Sizce kimden mesaj geldi?
Bölümü nasıl buldunuzz?
Oy ve yorumlarınızı esirgemeyin.💕
Sizleri seviyorum♡
Öpüldünüzz♡
Kendinize iyi bakın♡
Görüşmek üzere...♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bağtı Kara/texting
Historia CortaEğlence amaçlı yazılmıştır! Yazım kurallarına falan pek dikkat etmedim, önceden söylim! Samimi, Neşeli, Hiç susmayan, Doymak bilmeyen, 1.55 boyunda, Minnak bir kız! Anası, cadaloz! Babası, pek umursamaz! Abisi, gıcık, öküz, ğıyar! Ama o haya...