bağtıkaraa: Tuğkan?
meriççateş: Vazgeçilmezdir♡
bağtıkaraa: Yiiaaa seni yirriiimmm
meriççateş: ;)))
bağtıkaraa: ya hayır yanlış anlama
bağtıkaraa: değil yani
bağtıkaraa: şeyy
bağtıkaraa: ya hayır şey
bağtıkaraa: seni değil
bağtıkaraa: yani evet
bağtıkaraa: üff yaaa seni yani
bağtıkaraa: o anlamda değil
bağtıkaraa: üff saçmaladım yine
bağtıkaraa: yani meriç yanlış anlama
meriççateş: üff bir sus bee
meriççateş: yine saçmalama moduna geçtin
(Görüldü)
Ayağa kalkıp odamdan çıktım mutfağa doğru ilerledim. Bir bardak su içip geri odama girdim ve Lina'yı aradım.
"Linay çok uzatmayacağım. Bize gel. Canım sıkılıyor," dedim ve cevap vermesini bekledim ama onun yağtığı şey hiç bir şey demeden yüzüme kapatmaktı. Şaşkınlıkla telefona bakarken kapı zili çaldı. Ardından da aneyimin bağrışları.
"Kız Ayla kalk kapıya bak!"
Demesen kalkmicaktım sanki!
Kapıya doğru ilerleyip açtım ve kaşlarımı çatarak Lina'ya baktım. Bu kadar çabuk gelmesini beklemiyordum. "Bakkaldan dönüyordum zaten. Sen arayınca da hemen geldim," dedi ve son parça olan çikolatasını da ağzına attı.
Odama doğru ilerlerken, "Bensiz bakkala da gidermiş. Demek öyle olduk!" diye söylendim ve odama girdim.
Gözlerini devirip, "Saçmalama," diye mırıldandı.
"Sen böyle iyisin de. Zaten beni ne arıyorsun? Ne geliyorsun bize? Anca ben arayınca! Bensiz bakkala da gidiliyor. Bensiz gezmelere de gidiliyor. Ohh miss! Konuşma lan benlen," deyip Lina'ya sırtımı döndüm.
"Gezmelere gidiliyor şeysi eğer geçen gün ki ise babamın uzaktan bir akrabasıydı Ayla! Zaten her yere beraber gidiyoruz." dediğinde ne kadar haklı olduğunu bilsemde trip atmaya devam ediyordum.
"Eskiden bakkala bile beraber giderdik," dedim.
"Ayla Gece sevgilin yok diye sevgili triplerini bana atma deşecem şimdi seni haaa," deyince ona döndüm ve dudaklarımı büzdüm.
"Artık senin sevgilin var diye havada atıyorsun bana. Tamam anladım ben seni," dedim.
"Mal kankacım benim sevgilim var mııı!!??" diye cırlayınca ben daha cevap vermeden annem odaya dalmıştı.
"Koz senin sevgilin mi varrr? Adı ne? Bak annen bir şey derse, karşı gelirse ben ona söylerim. Yarın gelsinler seni istesinler," dediğinde gözlerimi pörtleterek annemin dediklerini idrak etmeye çalıştım.
"Ohaaa yani anne. Yavaş gel be," dedim ve dudaklarımı birbirine bastırdım.
"Öyle bir şey yok Erva anne," diye cevap verdi Lina.
Elindeki terliği sallayarak, "Yalan söyleyennn..." dediğinde sözünü ben devam ettirdim. "Yalan söyleyen terlik komasına girsin," diye bağırdım.
Annem ikna olmuş olacak ki odadan çıktı.
Linaya dönüp öldüresiye ışınlarına, öldüresiye bakışlarımla karşılık verdim. "Tamam be affettim seni," dedim ve üzerine atladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bağtı Kara/texting
Short StoryEğlence amaçlı yazılmıştır! Yazım kurallarına falan pek dikkat etmedim, önceden söylim! Samimi, Neşeli, Hiç susmayan, Doymak bilmeyen, 1.55 boyunda, Minnak bir kız! Anası, cadaloz! Babası, pek umursamaz! Abisi, gıcık, öküz, ğıyar! Ama o haya...