(SATIR ARASI YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN LÜTFENNN VE BÖLÜM SONUNA YAZDIĞIM YAZILARI LÜTFEN OKUYUN ÖNEMLİİ!!♡♡)
Değüşük değüşük aralardan geçip bar gibi bir yere girdik. Çok mükemmel bir bahçesi vardı ama sigara dumanları iğrençleştiriyordu. Lina telefonunu elime sıkıştırıp "fotoğrafımı çek" deyince kamerayı açıp fotoğrafını çektim. Çok güzel çıkmıştı zilli.
Çektiğim fotoğraflara bakarken "oha bunu instagramda paylaşmalıyımm!" deyip fotoğrafını bana gösterince başımı aşağı yukarı salladım. İnstagrama girip hemen fotoğrafı paylaştı ve bizde içeri girdik.
Partii❤ @bağtıkaraa
"Yağmur!" Lina arkadaşını el sallayıp seslendi ve yanına doğru ilerledi bende peşinden gittim.
"Hoşgeldin," deyip birbirlerine sarıldılar.
Banada sarılıp hoşgeldin deyince "hoşbuldum" dedim.
Linayla birlikte bir masaya geçerken yanımıza bir kaç kişi geldi. "İster misiniz?" dedi ve elindeki içkiyi bize uzattı.
Ben tam "Almim," diyecekken Lina "olur," dedi ve elinden aldı. Diğer elindeki içki bardağını bana uzatınca tam yine "hayır," dicektim ki Lina popomu cimcikledi.
Ona kaşlarımı çatmış bakarken," Alırsın değil mi arkadaşım," dedi dişlerini sıkarak.
Göz devirip, "Hayır almim ben. Teşekkür ederim," dedim.
Onun dediğini yapacağımı düşünüyorsanız yanıldınız cancikolarımm.
Linanın arkadaşı Yağmur yanımıza gelip, "Sen niye almadın? Hadi ama eğlence için yaptık bu partiyi," dediğinde sahte bir tebessüm atıp, "Alkol kullanmıyorum," dedim.
Gözlerini kocciman açmış bana bakarken, "Şaka yapıyorsun," dediğinde, "Hayır canım. Ciddiyim," dedim ve ardından yine sahte bir tebessüm attım.
Lina bardağını bitirmiş bir bardak daha isteyecekken popişini cimcikledim. "Yeter bu kadar Lina!" Dedim.
Alaylı tavrıyla "yetmez canom yetmeeezz!" Dedi ve bir bardak daha istedi.
Ne ara böyle olmuştu benim kankam?
"Biz gidelim artık," dedim ve Linayı kolundan tutup çekiştirmeye başladım.
Yağmur arkamızdan "Daha yeni geldiniz ama," diyince umursamayıp Linayı çekiştirmeye devam ettim.
Lina çok nadir alkol kullanırdı ama ben hiç kullanmamıştım. Kullanmayı da düşünmüyordum.
"Ama Ayyy-" Lina daha sözünü tamamlayamadan kusmuştu. "Ya lina Allah seni ne etmesin!"
Üzerime çok az gelmişti ama olsun. Linanın çantasının içinden peçete ve ıslak mendil çıkarıp üzerime gelen kısmı temizledim. "Yürü Allah'ın cezası yürü," dedim ve bir taksi çağırdım.
Annem taksi çağırdığımı duysa beni keserdi ama bu halde ve Linayla otobüse binemezdim veya yürüyemezdim.
Taksi geldiğinde hemen arka koltuğa geçip şoföre gideceğimiz yeri ve biraz hızlı gitmesini söyledim.
Lina saçma sapan harketler yaparken ayağını cimcikledim. Mal gibi cırlayıp "acıdı" dedi ve cimciklediğim yeri tuttu. Kaşlarımı çatmış ona bakarken şoför arkasını dönüp Linaya baktı. "Bir şey mi oldu?"
Şoföre dönüp, "Yok abicim sen devam ey," dedim.
"Amca bu pis kız beni dövdüüüüü!" Sesini ağlamaklı yapıp burnunu çekti. "Dööövv onu!"
Linaya 'lina seni parçalarım sonra köpeklere yem diye atarım' bakışımı attım.
Şoför sabır çekip yoluna devam etti.
Sonunda eve yetiştiğimizde Linanın kolundan tutup çekiştirerek indirdim arabadan. Şoför halen gitmeyince parayı ödemediğimi hatırladım. Hemen geri dönüp parayı ödedim ve geri Linanın yanına gelip zorlada olsa eve çekiştirdim.
Yeliz anne, Linaya ne kadar kızsada -terlik komasına soksada- Lina yine arada bir içiyordu. Kapıyı çalıp Linayı eve ittim. "Yeliz anne al bu kızını kendine gelene kadarda sakın dışarı çıkartma. Ömrümü yedi be!"
Yeliz anne, Linaya ayağındaki terliği çıkarıp yapıştırınca içim acımıştı. Canım kankam benim. "Gir kız odana! Sakında çıkma!" Daha sonra bana dönüp "sağol kızım. Hadi sen evine git ben biraz Linayla konuşayım," dedi.
Ayakkabılarımı çıkarıp, "Yok valla Yeliz annem Lina aşkımı bırakamam yalnız," dedim ve içeri girdim.
Linanın odasına doğru ilerlerken "Kız siz benim başıma bela mısınız? Linasını tek bırakamazmış! İkiside birbirinden beter!" Dedi ve terlik fırlattı. Hemen odaya girip kapıyı kapattım ve terlikten kurtuldum.
Yaşasın!
-------------------------------
Bu bölümde texting yoktu arkadaşlar ve bundan sonra kitabı yarı texting yapmaya karar verdim. Ve bir karar daha aldım 40.bölümde final yapcam ama tabii ki de BAĞTI KARA kitabımın 2.si de olacak!
Heeneyse bölümü nasıl buldunuz?
Oy ve yorumlarınızı esirgemeyin.💕
Sizleri seviyorum♡
Kendinize iyi bakın♡
Öpüldünüzz♡
Görüşmek üzeree...♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bağtı Kara/texting
Short StoryEğlence amaçlı yazılmıştır! Yazım kurallarına falan pek dikkat etmedim, önceden söylim! Samimi, Neşeli, Hiç susmayan, Doymak bilmeyen, 1.55 boyunda, Minnak bir kız! Anası, cadaloz! Babası, pek umursamaz! Abisi, gıcık, öküz, ğıyar! Ama o haya...