•22•

312 23 32
                                    

bağtıkaraa: pişttt mall

meriççateş: ayıp oluyor ama haaaa

bağtıkaraa: ne yalan mıı??

meriççateş: değil.

bağtıkaraa: şdldkdşdldklrğsşs

meriççateş: ŞDKDKEŞLEPEOR

bağtıkaraa: ya bu ramdomu büyük harfle yazan insanlardan mefrett ediyorummm

bağtıkaraa: yani niye büyük harfle yazıyorsunuz kii??

bağtıkaraa: küçük harfler varken neden büyük harf?

bağtıkaraa: çok saçma

meriççateş: tamam lan tamam o büyük harfle randomu yazan elimi bilmem ne etsinler

bağtıkaraa: seni gidi hanımçıııı pdjdkdşdşdls

meriççateş: ben pubg oynicam bayss

\meriççateş çevrimdışı\

bağtıkaraa: pubg oynamayan bir sen kalmıştın zaten salak şeyss.

bağtıkaraa: ya üfff nereye gittin?

bağtıkaraa: allah belanı vermesin çocuk adam.

bağtıkaraa: geri gel yaaa

bağtıkaraa: inş bir kişi bile öldürmeden ölürsüünnn!!

bağtıkaraa: amin çok çok çok aminnn!!

Ofladım ve ayaklarımı yere süre süre lavaboya doğru ilerledim. O sırada da söyleniyordum. "Ya neden benim odamda ayrı bir banyo yok ki! Ben bu kadar yolu yürümek zorunda mıyımmmm!!" Sona doğru sesimi yükseltince popomo bir terlik yemiştim. Popomu ovalayarak banyoya girdim ve kapıyı sertçe kapattım. Oh olsundu!

"Kız kapıları yavaş kapat demiyor muyum ben sana!"

Annemin bağırışlarını umursamayıp lavabonun üzerindeki dolabı açtım ve maskemi çıkardım. Yüzüme maskeyi yaptıktan sonra banyodan çıktım ama çıkmaz olaydım. Ayaz beni görünce kocaman bir çığlık attı ben de ne olduğunu bilmememe  rağmen çığlık atınca annemde gelip bize eşlik etti.

Bağrışlarımıza son vermemiz kapı zilin çalmasıyla olmuştu. Hemen gidip kapıyı açıp gelen kişiye baktım. "Babaaa!" diye bağırıp boynuna atladım. Annemin beni geri çekmesiyle sarılışım yarıda bölünmüştü. Ayağımı yere vurup ofladım ve kollarımı göğsümün altında birleştirdim. Babam içeri girince abimde ona sarıldı.

Ah bu arada size babamdan hiç bahsetmemiştim. Hemen bahsedeyim. Babamın adı Deniz. 38 yaşında ama 25 yaşında gibi gösteriyor. Ee sonuçta benim babam. Herneyse konumuza geri dönelim. Edebiyat öğretmeni ve tayini yüzünden Ankara'da görev yapıyor. Aslında bizde bir süre babamla yaşamıştık ama Ankara hayatına pek uyum sağlayamadığımız için İzmir'e geri döndük.

"Kızım ne kapıda dikiliyorsun öyle! Gelsene içeriye," diyen babama döndüm. Sonra hemen kendime gelip kapıyı kapattım ve salona geçip babamın yanına sırnaştım. Babam beni kendine biraz daha yaklaştırınca, annemin 'kocamı rahat bırak' diye bağıran ışınlarına maruz kalmıştık. Ona dil çıkartıp babamın yanağına supsulu bir öpücük kondurup güldüm.

"Kaç günlüğüne geldin?" diye soran anneme kaşlarımı çattım. Bir insan kızından da kıskanır mı eşini yaaa!!

Babam gülümseyip bana baktı ve geri anneme döndü. "Tayinimi geri buraya aldırdım," deyince sevinç çığlıklarımı atmaya başladım. Annemde bana eşlik edip babamın boynuna atladı. Bu ne aşktır yarabbi!

*

Tabaklara sarma ve dolmaları koyduktan sonra masanın üzerine dizdim. Çatal ve kaşıkları da masaya dizdikten sonra boş bardaklara, benim bardağım hariç, ayran doldurdum. Ayran sevmediğim içinde kendi bardağıma kola doldurdum. Peçeteleri de koparıp masanın üzerine indirdim. Her şey hazır olunca canım ciğerim olan diğer aile üyelerini çağırdım. "Anneeeee! Babaaaa! Mal Ayazzz! Sofraya gelin!"

Tam sandalye çekmiş oturacakken, canım popom yine annemin terliğiyle buluşmuştu. "Abinle düzgün konuşmayı ne zaman öğreneceksin sen!" diye sitem edince kaşlarımı çattım. O sırada Ayaz'da mutfağa girince ona sinirle baktım. Göz kırpıp, "1.55 sandalyeye tırmanmak zor oluyorsa yardımcı olayam mı?" deyince yerde duran annemin bana fırlattığı terliği elime alıp ayaza fırlattım. "Sen kes sesini pis fasulye sırığı!"

----------------------------

Uzun bir aradan sonra yine sizlerleyimmm...

Eee yeni bölümü nasıl buldunuz?

Peki halen pubg oynamayanlar kaldıysa ellerinden öpicemm ldjdldkkdlsls

Oy ve yorumlarınızı esirgemeyin♡

Baysssss♡

Bağtı Kara/textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin