1

36.4K 1K 1K
                                    

Jungkook karşısında duran iki katlı büyük eve bakıyordu ormanın içinde evin olması onu şaşırtmıştı. Bakışlarını elindeki telefonu cebine koyan ve buraya doğru gelen Taehyung'a çevirdi sosyal medyadan tacizleri yetmiyormuş gibi şimdi ise onu kaçırmıştı jungkook hem sinirliydi hemde ürkek karşısında sapık acımasız bir katil vardı ondan korkuyordu ama belli etmek istemiyordu.

Taehyung adımlarını sonlandırmıştı ve jungkook'a bakıyordu.

" Ne duruyorsun gir içeri." Söylediği laf üzerine jungkook tepki vermemişti onun dediklerini yapmayacaktı burada zorla tutulmak istemiyordu.

" Hayır girmeyeceğim. Beni burada tutamazsın Taehyung!"

Jungkook'un aniden ciddileşmesi Taehyung'u şaşırtsa da pek umursamamıştı rahat davranıyordu, kim bilir yüzlerce insanı öldürmüştü ama bu hiç umrunda değildi hapse girmekten korkmuyordu haklıydı belki de çünkü her seferinde oradan kaçmayı başarıyordu. Yine başarmıştı, yine şehrin bütün polisleri onun peşindeydi, kırmızı listede adı vardı ama bu onun umrunda bile değildi bu onun için bir döngü haline gelmişti hapse girip kaçmak, tekrar girip tekrar kaçmak...

Taehyung parmağının tersini burnuna sürttü, çok asil duruyordu boynunda duran zincir kolyeleri, parmağındaki demir yüzükler, köprücük kemiğinden boynuna kadar uzanan ağaç köklerine benzeyen dövmeleri. Bu yapısı onda bir katilden çok "Ben bir kötü çocuğum" havası veriyordu karşısında duran tavşan dişli çocuğa biraz yaklaşıp konuşmaya başladı.

" Kural bir Taehyung lafının ikiletilmesinden nefret eder!" Bu söylerken jungkook'un kolunu kavramıştı bile onun konuşmasına izin vermeden çekiştirerek merdivenlerden çıktı kapıyı açan hizmetçi ikisine bir bakış atıp içeri aldı jungkook kolunu Taehyung'dan kurtarmaya çalışıyordu fakat Taehyung'a gücü yetmiyordu. Bir kaç saniyenin ardından Taehyung jungkook'un kolunu bırakmıştı.

Taehyung bakışlarını hizmetçi kadına çevirdi.

" Onu odasına götürün, ikinci bir emre kadar odasından çıkmayacak." Sözlerinde asla rica yoktu her zaman emir cümleleri kurardı. Kısa ama etkileyici cümleler.

Jungkook olanlara hâlâ anlam veremezken Taehyung çoktan koridoru terk etmişti. Kadın jungkook'a gülümsedi ve odasına doğru yürüdü jungkook diretmedi bir müddet söylenenleri yapacaktı ama en kısa sürede buradan defolup gidecekti.

Kadın kapıyı açtığında jungkook odaya girdi büyük bir odaydı kırmızı,siyah ve beyaz  renklerinin hâkim olduğu bir odaydı jungkook'un en sevdiği renklerdi bunlar büyük tek kişilik bir yatak vardı hemen yanında çekmece ve onunda yanında küçük tatlı bir koltuk. Duvarda bir sürü tablo vardı değişik tablolardı iki erkek resmi vardı hemde hepsinde! Bu jungkook'u nedense çok şaşırmıştı hepsinde iki erkeğin olması dikkatini çekmişti ama fazla umursamadı ve yatağa oturdu bir kapı daha vardı banyo olduğunu düşündü omuz silkti.

Yatakta oturmayı sonlandırıp uzandı bacaklarını kendine çekti elini kafasının altına koydu ve tavana baktı ne yapacağını bilmiyordu. Anne babası onu çok merak etmiştir diye düşündü. En nefret ettiği şeydi bir insana zorla bir şeyler yaptırmak onun haklarını umursamamak, bencil davranıp karşındakini düşünmemek bu yüzden avukat olmuştu zaten, şiddet gören insanlara destek olmak için, hakkı yenilen insanların haklarına sahip çıkmak için.

Jungkook bir homofobikti ama saygılı bir homofobikti eşcinsellerden hoşlanmazdı saçma bulurdu ama herkese karşı da saygılı davranırdı herkes düşüncelerinde özgürdü bir avukata yakışan örnek bir davranışdı da belki.

Uzun zamandır Taehyung onu sosyal medyadan taciz ediyordu igrneç iğrenç söylemlerde bulunuyordu, tehditler ediyordu yeri gelince kötü fotoğraflar atıyordu, ne kadar engellemeye çalışsa da bir şekilde onu buluyordu, savcılığa dilekçe bile vermişti ama hiçbir şekilde ona ulaşamamışlardı jungkook o zamanlar Taehyung'un bir katil olduğunu öğrenmişti ve içindeki ürperti yerini büyük bir korkuya bırakmıştı.

Tek ümidi buradan bir an önce kurtulup evine dönmekti, bir katilin yanında güvende değildi ne yapacağı belli olmayan dengesiz bir katil.

|Jungkook: 21 yaşında|
|Taehyung: 24 yaşında|

İlk bölüm hayırlı olsun bu kitabı yazmak için sabırsızlanıyorum yeni bölümü ne zaman atarım bilmiyorum ama yarın atmaya çalışacağım.

TASMA 'taekook'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin