20

9.1K 461 124
                                    

Hastaneye vardıklarında koşar adımlarla oğlunu arayan Bayan Jeon'u sakinleştirmeye çalışıyordu Bay Jeon fakat anneydi o sakin olmaması gayet normaldi.

Girişte görevli bir hemşireden jungkook'un kaldığı odayı öğrenmek için yanına gelmişlerdi.

Hemşire bilgisayardan bakıp Bayan Jeon'a cevap verdi.

" Ameliyattan yeni çıkmış 123. oda." Bayan jeon eğilerek teşekkür etmişti ve yine aynı hızla 123. odaya koşmuştu Bay Jeon ona yetişemiyordu.

Bayan jeon kısa sürede 123. odayı bulmuştu kapıya doğru ürkek ve heyecanla yürüdü çok endişeliydi oğlunu tekrar kaybetmek istemiyordu.

Tıklattığı kapı aniden açılınca geriye doğru adım attı uzun boylu, kırmızı saçlı, gamzeli bir doktordu kapıyı açan. Elinde duran boş serumu kapının yanındaki atık kutusuna attı ve kendisine bakan kadın ve adama döndü.

" Buyurun siz kimsiniz?" Gülümseyerek sorduğu bu soruya Bayan Jeon buruk sesiyle cevap verdi.

" Jungkook'un annesi ve babası, oğlum iyi mi doktor?"

Doktor odanın kapısını kapatıp çifte biraz daha yaklaştı.

Doktor düşünceliydi aynı zamanda ciddi bir ifadeye sahipti.

" Bayan, oğlunuz şuan iyi fakat kötü bir kaza geçirdi." Kadının sulu olan gözleri yine dolmuştu yüreği dayanamıyordu.

Doktor sakin olmak adına karşıda duran koltukları işaret etti Bay Jeon karısını koltuğa oturtup yanına oturdu doktor da kısa sürede yanlarına oturunca yarım kalan konuşmasına devam etti.

" Ters şeritten gelen bir kamyon Jeon jungkook'un arabasına hızla çarpmış. Çarpmanın etkisiyle araba paramparça olmuş fakat oğlunuz kıl payıyla kurtulmuş kamyonun çarptığı yer sürücü koltuğunu teğet geçmiş bunun için tanrıya şükretmelisiniz. Fakat bir şey daha var." Bay Jeon hemen araya girdi.

" Oğlum hafızasını kaybetmiş dediler bu doğru mu?"

Doktor gözlerini kapatıp kafasıyla onayladı tekrar gözlerini açtığında Bay ve Bayan Jeon daha da kötü görünüyordu.

" Maalesef ki doğru, kazada jungkook kafasını sert bir şekilde direksiyona çarmış ve hafızasını yitirmiş."

Bay Jeon Bayan Jeon'a nazaran daha dayanıklıydı üzgündü fakat ağlamıyordu ama oğluydu elbette içi parçalanıyordu.

" Üzülmeyin Bayan oğlunuz iyileşecek, geçirdiği hafıza kaybı geçici bir hafıza kaybı. Şimdilik hiç kimseyi ve hiçbir şeyi hatırlamıyor sizi bile hatırlayacaktır, fakat zamanı geldiğinde anıları yavaş yavaş gözünün önüne gelecektir."

Bayan jeon gözyaşlarını elinin tersiyle silip ciddi bir pozisyon aldı.

" Oğlumu görebilir miyim? Lütfen."

Doktor onu kafasıyla onayladı kadın hızla ayağa kalktı Bay Jeon da hemen peşindeydi.

Doktor arkalarından normal çıkan sesiyle bağırdı.

" Hastayı çok yormayın ve zorlamayın." Jeon ailesi odaya çoktan girmişlerdi doktoru belki de duymamışlardı. Doktor omuz silkip ayağa kalktı ve koridorda kısa sürede gözden kayboldu.

                                     * * *

Yaşlı kadının avucundaki beyaz elleri dudaklarına götürüp defalarca kez öpüyordu. Beyaz tenindeki morluklar ve yara izleri mükemmel tenini mahvetmişti adeta. Patlayan dudağına ve kaşına yapıştırılmış yara bandı yanağında ki çizikler tek kelimeyle berbattı. Kapalı olan gözlerini aralayan jungkook'un bu hamlesi annesini paniklemişti ve bir o kadar da sevindirmişti.

Çektiği acı ağzından kesik kesik çıkan inlemelerden anlaşılıyordu. Gözlerini kısa sürede açmıştı jungkook karşısında duran iki yaşlı çifte şaşkın gözlerle bakıyordu.

Kadın avucundaki eli tekrar öpmüştü bu duruma jungkook şaşırmıştı fakat bir şey demiyordu çünkü hiçbir şey hatırlamıyordu.

" Oğlum, sonunda uyandın birtanem."

Jungkook'a sevgi sözcükleri söyleyen annesi onun gözünde yabancı bir kadından ibaretti. Kurumuş dudakları arasından firar eden cümle hem annesini hemde babasını derinden üzmüştü.

" Siz k-kimsiniz?" Bay Jeon oturduğu koltuktan kalkıp Bayan Jeon'un yanına gitti.

" Annenle baban, oğlum bizi hatırlamıyor musun?"  Bay Jeon'un söylediği bu cümleyi Bayan Jeon başıyla onaylarken jungkook kafasını olumsuz anlamda sallamıştı.

" Hayır, hatırlamıyorum hiçbir şey hatırlamıyorum. Neden buradayım? Ne oldu bana?"

Art arda sorulan sorulara karşılık Bay Jeon sessizdi. Bayan jeon lafa girdi.

" Kendini yorma oğlum, dinlen daha sonra her şeyi anlatacağız."

Jungkook onu kafasıyla onaylamıştı. Başka ne yapabilirdi zaten.

Sizce Tae bu fırsatı kullanır mı? 😏
İki bölüm atıyorum 👉👈💃

TASMA 'taekook'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin