Annesini karşına almış, heyecanla çarpan kalbini sakinleştirmeye çalışıyordu ilk defa bu konuda ona soru soracaktı biraz çekiniyordu ama öğrenmesi gerekiyordu.
Derince bir nefes aldı ve annesinin meraklı bakışlarına karşılık konuşmaya başladı jungkook.
" Anne sana sormak istediğim şey, önemli ve ben bunu bilmek istiyorum."
Annesi onu onayladığında devam etmesi gerektiğini anladı ve öyle yaptı.
" Ben gay miyim?" Jungkook'un ağzından firar eden bu soruya karşılık şaşkınlıkla gözlerini açan annesi böyle bir şey beklemiyordu.
" Nasıl yani?"
Utanmıştı jungkook zoraki konuşuyordu annesiyle böyle bir konuyu konuşmak istemsizce utandırıyordu.
" Hafızamı kaybetmeden önce yönelimim neydi?"
Annesi sakin bir ifade takınarak konuşuyordu.
" Sen bir homofobiktin jungkook eşcinse karşı olan ilgiden iğrenen biriydin saygı duyardın ama nefret ederdin. Neden böyle bir şey sordun?"
Annesi şüphelenmiş gibiydi ama jungkook ona daha fazla bir şey söylemek istemiyordu.
" O zaman ben nasıl Ta... Of şey peki anne teşekür ederim."
Bayan jeon bir şey anlamamış gibiydi. Fazla üstelemedi.
Jungkook ayağa kalktı ve adımlarını odasına doğru attı.
* * *
Yemek arası için verilen mesainin bitemesine daha uzun süre vardı karşılıklı yemek yiyen Yoongi ve jimin sohbet ediyorlardı. Fakat Yoongi konuyu değiştirmişti.
" Taehyung'ı bulmamız imkansız bir hâle geldi."
Jimin dolu olan ağzını açmadan kafasıyla onayladı onu. Yuttuğu lokmayı sindirmek adına masadaki bardağı alıp suyu yudumladı ve Yoongi'ye çevirdi bakışlarını.
" Haklısınız. Ne zorluklarla yakalamıştık onu fakat her şey bir çırpıda mahvoldu."
Yoongi tabağını bitirmişti sandalyede dikleşti ellerini saçına doladı ve bıkkınlıkla kaşıdı.
" Neyse bu tatsız sohbeti keselim. Seninle konuşmam gereken şeyler var jimin."
Jimin kafasını yemekten kaldırıp tekrar Yoongi'ye döndü.
" Neymiş?"
Kısık olan gözlerini daha da kısarak konuşmaya başladı takındığı bu tavır onu çok çekici yapıyordu.
" Ayak üstü konuşulacak bir şey değil."
Jimin ağzında olan spagettiyi hızlıca çekti ve kaşlarını kaldırarak konuştu.
" Bu kadar önemli olan şey ne merak ettim açıkçası."
Yoongi onu başıyla onayladı ve sandalyeden hızla kalktı.
" Yarın akşam 20.00'de hazır ol seni almaya geleceğim."
Jimin'in bir şey demesini beklemeden tabağını alıp hızla uzaklaştı jimin'in ağzı şaşkınlıktan açık kalmıştı ama bir şey demedi. Yarını bekleyecekti bitirdiği yemeği alıp kirli tabakların olduğu yere bıraktı ve kısa sürede yemekhaneden çıktı.
Düzyazı bölümler de texting bölümlerde olacak. Kitabın final bölümüne yaklaşıyoruzzz 😬
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TASMA 'taekook'
Fiksi PenggemarAnayasa madde 26 1. fıkra: Herkes, düşünce ve kanaatlerini söz, yazı, resim veya başka yollarla tek başına veya toplu olarak açıklama ve yayma hakkına sahiptir. ×Bir kişi için binlerce insanı öldürebilen ve bunu aşk sanan acımasız bir katil.× ^ Ola...