10

12.7K 558 60
                                    

Gece 2'ye geliyordu Yoongi hâlâ bilgisayardan araştırma yapıyordu jimin ise mutfakta bir şeyler hazırlıyordu Yoongi sabah erkenden kalkıp araştırma yapmıştı doğru düzgün yemek bile yememişti.

Duyduğu ayak sesleriyle bakışlarını elinde tepsiyle buraya gelen jimin'e çevirdi. Yavaş adımlarla buraya gelen jimin elindeki tepsiyi bilgisayarın yanına indirdi ve Yoongi'nin yanına oturdu.

" Sabahtan beri bilgisayardasın Yoongi gözlerine yazık, hem hiçbir şey yemedin biraz ara ver."

Yoongi bilgisayarı kapattı ve ellerini havaya kaldırıp esnedi doğru söylüyordu jimin uzun süredir içindeydi ve yorulmuştu.

" Haklısın ama buna değdi." Önündeki tepsiyi eline aldı. jimin ellerini saçına götürdü ve olacakları düşündü nasıl yakalayacaklardı Taehyung'u, onlar sadece iki kişilerdi ama Taehyung'un bir sürü adamı vardı, yerini buldular diyelim iki kişi nasıl onları yakalayacaklardı jungkook'u nasıl kurtaracaklardı. Ya hata yaparlarsa her şeyi berbat ederlerse?

Jimin'i düşüncelerinden sıyıran gözünün önünde sallanan eldi.

" Sana söylüyorum jimin."

Jimin şaşkınlıkla bakışlarını Yoongi'ye çevirdi.

" Ha, ne?"

Yoongi ağzındaki lokmayı yutunca konuşmaya başladı.

" Yarın için hazır mısın diyorum?"

Jimin onun bu söylediğine karşılık başını salladı.

" Evet ama korkmuyor değilim. Biz onunla nasıl baş edeceğiz ki o bizden güçlü, ayrıca biz sadece iki kişiyiz Taehyung'un yüzlerce adamı vardır Yoongi."

Jimin'in endişeleri bir türlü geçmek bilmiyordu.

" Jimin gizlice gireceğiz eve ve önceliğimiz jungkook olacak. Onu kurtarmamız daha önemli Taehyung'u yakalamak için karakoldan destek isteriz önce jungkook'u güvenli bir şekilde oradan çıkarmamız gerekiyor."

Yoongi konuşmasını bitirince tepsideki suyu alıp içti.

" Tamam nasıl gireceğiz eve?" Yoongi içtiği suyu bitirip bardağı tekrar tepsiye koydu.

" Evin elektrik hattına gireceğiz ve elektrikleri keseceğiz daha sonra görevli kılığında eve gireceğiz ben elektrikle uğraşıyormuş gibi yaparken sende gizlice jungkook'a ulaşacaksın ve onu evden çıkaracaksın. Bende evden bir şekilde çıkarım zaten." Jimin bu söylediklerini hayretle dinliyordu şaşkınlıktan gözleri açılmıştı.

" B-bu çok tehlikeli ama." Yoongi ayağa kalkınca jimin'de ayağa kalktı.

" Eğer hata yapmazsak bunu başarabiliriz jimin. Ve şimdi gidip uykumuzu alalım çünkü erkenden işe koyulacağız."

Jimin onu başıyla onayladı ve masadaki tepsiyi alıp mutfağa doğru yürüdü. Yoongi bilgisayarını alıp odasına çıktı. Yarın büyük gündü tehlikeli ve zor bir gündü.

Çok uzun yazamadım evde olmadığım için cep interneti kullanıyorum ve internet çok az kusura bakmayın ama heyecanlı bölüm geliyor hazır olun.

TASMA 'taekook'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin