Jin: Yoongi ve jimin yakalanmış amirim emriniz üzerine bir ekip göndereceğim.
Koca dudaklı yakışıklı adam amir'e durumu bildirirken sakindi ama amiri hiçte öyle gözükmüyordu.
Namjoon: O ekiple birlikte gideceğiz Jin biliyorum ki Taehyung kat be kat güçlü yakalamamız kolay olmayacak.
Jin amiri Namjoon'un dediklerini kafasıyla onayladı haklıydı.
Jin: Peki ne zaman harekete geçelim?
Namjoon oturduğu koltuktan kalkıp kapıya doğru seri adımlarla attı ve arkasında kalan koca dudaklı adama döndü.
Namjoon: Hemen şimdi.
İki aydır üzerinde çalıştıkları operasyonu bugün gerçekleştireceklerdi bu sefer umutlulardı en güvenilir adamlarlar birlikte gidip Taehyung'u yakalayacaklardı, yerini tespit etmeleri zor olmuştu ama bunu başarmışlardı.
* * *
Olanların ardından iki gün geçmişti jungkook Taehyung'la konuşmuyordu Taehyung'da çok üstüne gitmiyordu ama onunla konuşmak için yanına gitmişti.
Taehyung adımlarını duvara yaslanmış jungkook'a çevirdi onunla konuşacak önemli şeyleri vardı.
Aralarında iki karış mesafelik boşluk kalacak şekilde durmuştu. Jungkook somurtuyordu trip atıyordu anlaşılan.
Jungkook'un gözüne giren saçı dikkatini çekti, gözünün önünden çekmek için elini kaldırdığında jungkook kendini korumak adına yüzünü kapatmıştı bu hareket Taehyung'u önce şaşırtmıştı sonra üzülmesine sebep olmuştu.
Jungkook'un ellerini yüzünden çekip ona biraz daha yaklaştı.
" Benden bu kadar çok mu korkuyorsun?"
Söylediklerine karşılık gülmüştü jungkook ama bu gülümseme alaylıydı.
" Evet, sayende korkuyorum mutlu musun? Hoşuna gidiyor mu? Senden korkuyorum Kim Taehyung!"
Taehyung dolan gözlerini jungkook'un görmesini istemiyordu ve hızla ona sarıldı gözünden akan yaşa izin verdi kalbi acıyordu hemde çok. Jungkook'u çok seviyordu ona olan sevgisi davranışlarına hâkim olmasını engelliyordu kaybetmekten korkuyordu.
" Asıl ben korkuyorum jungkook, seni kaybetmekten, başkalarını sevmenden, benden nefret etmenden , senden vazgeçmekten korkuyorum."
Elinin tersiyle gözyaşını sildi jungkook'a karşı böyle gözükmek istemiyordu.
Jungkook bedenini saran kolları kendinden çekti.
" Korktuğun şeyler bir bir gerçekleşiyor Taehyung, senden nefret ediyorum ve beni kaybediyorsun, kaybettin..."
Taehyung başını salladı o haklıydı hemde çok.
" Jungkook affet beni. Lütfen." Affetmek o kadar kolay mıydı ki? Ve ne değişti de Taehyung pişman oldu?
" Artık çok geç Taehyung, senin bana yaptıkların affedilecek gibi değil, yüzlerce insanı katlettin acımadın! Ne değişti Taehyung, bu kadar pişman olacak kadar ne değişti?"
Ağlamaklı çıkan sesiyle konuşmaya başladı Taehyung.
" Ben, ben değiştim beni sen değiştirdin. Sana olan aşkım değiştirdi."
Jungkook derin bir nefes aldı hâlâ sinirliydi Taehyung'u affedemiyordu.
" Yaptıklarım için pişmanlık duyuyorum, özellikle sana yaptıklarım için lütfen beni affet." Jungkook'un ellerini avuçları arasına aldı Taehyung son kez af diledi.
Yaşanan onca şeyden sonra affetmek bu kadar basit miydi?
Ellerini yavaşça Taehyung'dan çekti kalbi hızlı çarpıyordu her zaman ki gibi ama bu sefer farklıydı.
" Keşke her şey bu kadar kolay olsaydı, keşke affetmek senin gözünde insan öldürmek kadar kolay ve basit olsaydı ama değil. Senin sevgine de zerre inancım yok."
Jungkook gitmek için bir adım attı fakat Taehyung onu durdurdu.
" Bırak!"
Çekiştirdiği kolunu Taehyung'dan kurtarmaya çalışıyordu fakat Taehyung'un bırakmaya niyeti yoktu.
" Neden inanmıyorsun? Seviyorum seni jungkook çok seviyorum."
Taehyung jungkook'u kendine yaklaştırdı ve cevap beklercesine baktı.
" Seven insan sevdiğine kıymaz." Taehyung kafasını salladı ve onu onayladı.
" Tamam haklısın, git." Dedi kolunu bırakırken.
Jungkook şaşırmıştı böyle bir şey beklemiyordu.
" Git dedim! Serbestsin."
Bir şey demiyordu jungkook sessizdi.
" Gerçekten mi?" Yüz ifadesi şaşkınlığın yerini sevince bırakmıştı. Taehyung buna ne kadar sinir de olsa belli etmemek adına sakin davranıyordu.
" Evet."
Jungkook'un aniden parlayan gözleri bu habere sevindiğinin kanıtıydı jungkook mutluydu peki ya Taehyung?
" Git bavulunu hazırla birazdan adamlarım seni evine bırakacak." Jungkook kafasıyla onayladı ve koşarak odasına çıktı. Fakat geride kalbi kırık bir adet Kim Taehyung bırakmıştı.
Tae kook'u saldı bakalım Tae yakalanacak mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TASMA 'taekook'
Fiksi PenggemarAnayasa madde 26 1. fıkra: Herkes, düşünce ve kanaatlerini söz, yazı, resim veya başka yollarla tek başına veya toplu olarak açıklama ve yayma hakkına sahiptir. ×Bir kişi için binlerce insanı öldürebilen ve bunu aşk sanan acımasız bir katil.× ^ Ola...