27

7.5K 395 94
                                    

Büyük gösterişli restorana gelmişlerdi kendilerine ayrılan masaya oturup siparişleri bekliyordu iki genç adam.

Ortada güzel süslenmiş bir masada oturup sohbet ediyorlardı. Restoran çok kalabalık değildi hatta hiç kalabalık değildi. Yoongi ve jimin'in oturduğu masanın hemen yanında büyük bir ayna ve etrafında ise boş masalar vardı. Jimin Yoongi'nin söyleyeceklerini merak ve heyecanla bekliyordu.

Böyle romantik bir restoranda konuşmaları jimin'i meraklandırmıştı ama hoşuna gitmiyor değildi.

Jimin ortamdaki sessizliği bozmak adına lafa girdi.

" Yoongi bana söylemek istediğin önemli şey ne?"

Yoongi ona gülümseyip söze girdi.

" Jimin, çok uzun süredir birinden hoşlanıyorum. Çok güzel, tatlı, minyon, şirin birinden hoşlanıyorum."

Jimin'in gülümsemesi bu laf üzerine son bulmuştu. Yüzü düşmüştü kalbi kırılmıştı adeta.

" Düşündüm de en yakınım olarak bu haberi ilk sana vermek istedim. Buraya seni sevdiğim kişiyle tanıştırmak için çağırdım."

Jimin'in asık olan suratı yerini hüzne bırakmıştı.

" Ya, öyle mi? Kim bu şanslı çocuk?" Titreyen sesi onu ele veriyordu. Yoongi bu duruma sırıtırken jimin hâlâ üzgündü.

Yoongi jimin'e biraz daha yaklaştı ve fısıltıyla konuştu.

" Hemen sağ tarafta, gizlice bak belki utanabilir."

Jimin kafasını yavaşça sağa çevirdi fakat kimseyi göremedi. Bakışlarını tekrar Yoongi'ye çevirdi.

" Orada kimse yok Yoongi."

Yoongi sırıtmaya devam ediyordu.

" İyi bak çok tatlı biri var orada."

Jimin tekrar kafasını çevirdi yine kimse yoktu sadece bir ayna vardı ve kendinden başka kimseyi göremiyordu. Jimin olayları algılamaya çalışırken gözleri aniden açıldı ve bakışlarını Yoongi'ye çevirdi.

" Yoksa..."

Jimin şaşkınlığını hâlâ üzerinde atamamışken Yoongi'nin İnce parmakları jimin'in zarif elleriyle buluşmuştu yüzünde beliren gülümseme her şeyi anlatıyordu adeta.

Jimin az önceki ruh haline karşılık büyük bir sevinç içindeydi.

" Kokusunda huzur bulduğum tek insansın jimin. Seni seviyorum."

Jimin'in gözleri dolmuştu az önce olanlardan dolayı üzülmüştü ama şimdiyse bu tek kelimeyle duygulandırmıştı.

" Bende seni seviyorum Yoongi hemde her şeyden çok..."

Jimin'in elini tutup ayağa kaldıran Yoongi de hızla ayağa kalktı ve jimin'i kendine çekti küçük bedenine kollarını sardı ellerini beline dolayıp kafasını omzuna yerleştirdi jimin karşılık vermişti.

Boynuna doladığı elleri asla bırakmayacakmışcasına sahipleniciydi.

Yoongi yüzünü jimin'in yüzüne yaklaştırdı ve dudaklarına doğru ağır ağır ilerledi. Jimin gözünü çoktan kapatmıştı.

Vanilya kokan dudaklarına nazikçe baskı uyguladı. Restoranda bir kaç kişinin alkış sesleri ortamı mükemmel kılıyordu ne kadar jimin'i utandırsa da bu anı çok beklemişti.

Evveeet çiftimiz birleşti. İki bölüm atıyorum.

TASMA 'taekook'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin