1 hafta olmuştu jungkook hastaneden taburcu olacaktı son hazırlıklarını yapıyordu. Bay ve Bayan Jeon doktorun odasında önemli bir konu hakkında konuşuyorlardı. Jeon ailesi pür dikkat doktoru dinliyordu.
" Oğlunuzun geçirdiği geçici hafıza kaybı ne zamana kadar geçer hiçbir bilgim yok bunu zaman gösterecek fakat bu durumda sizin yapmanız gereken bir çok şey var." Jeon ailesi doktoru kafasıyla onaylamıştı Bay Jeon hemen lafa girdi.
" Onun için her şeyi yaparız."
Doktor bu dediğini onaylarcasına kafasını salladı ve tekrar konuşmaya başladı.
" Öğrendiğimiz bilgilere göre, Jeon Jungkook şu meşhur katil Kim Taehyung tarafından kaçırılıp çeşitli kötülüklere maruz kalmış, cinsel istismara uğramış ve daha bir çok şey."
Doktor bunları söylerken Bay ve Bayan Jeon hem sinirli hemde üzgündü oğluna bunları yapan o katilden nefret ediyorlardı.
" Ona geçmişinde yaşadığı bu kötü durumu asla anlatmayın, yaşadıkları çok travmatik olaylar bunu öğrenmesi onun açısından çok kötü olacaktır. Bu yüzden sizden şiddetle rica ediyorum bunu ona asla söylemeyin."
İkisi doktoru onaylamıştı. Ve dinlemeye devam ettiler.
" Hayatına temiz bir sayfa açmasına yardımcı olun belki de bu hafıza kaybı ona yaşadığı bütün kötülükleri unutturup önünde güzel günlerin olduğu bir hayatı sunacaktır. Bu konuda en büyük destekçisi siz olacaksınız. Fakat hafızası mutlaka bir gün yerine gelecektir ve yaşadığı travmatik olayları hatırlayacaktır bu hem onun açısından hemde sizin açınızdan kötü olacaktır. Olası bir durumda yaşadıklarını hatırlayıp krizlere girebilir. Bu durum mutlaka bir gün gerçekleşecektir ve buna karşılık siz sakin ve anlayışlı davranmalısınız. Size güveniyorum Bay ve Bayan Jeon."
Doktorun uzun uzun anlattıklarını dinleyip defalarca kez onayladılar doktor haklıydı. Jungkook'a bu durumda en çok onlar sahip çıkacaktır.
Bayan jeon konuşmaya başladı.
" Siz merak etmeyin oğlumuza en iyi şekilde bakacağız. Ona geçmişi hakkındaki kötü gerçekleri anlatmayacağız bundan şüpheniz olmasın."
Doktor teşekür edercesine kafasını sallayınca Jeon ailesi ayağa kalktı artık eve döneceklerdi. Oğulları yavaş yavaş toparlanmıştı.
" İyi günler." Deyip hızla dışarı çıktı çift.
* * *
Yatağa yavaşça uzanan jungkook'un incinmemesi adına dikkatli davranıyordu Bayan Jeon.
Hâlâ yaraları vardı jungkook'un iyileşene kadar elinden geldiğince yardımcı olacaklardı.
Jungkook hiçbir şey hatırlamasa da bu duruma alışmıştı. Anne babası dışında hiç kimseye güvenmiyordu. Hayata sıfırdan başlamıştı, insanları yeniden tanıyacaktı, sevecekti...
" Kendini yorma oğlum bir ihtiyacın olursa bana seslen." Annesinin bu şefkati jungkook'u çok mutlu ediyordu. Gitmeden önce yanağına kondurduğu minik öpücüğe karşılık gülümsemişti ve onu başıyla onaylamıştı. Annesi kısa sürede odayı terk etmişti. Kendini bebek gibi hissediyordu çok fazla ilgi ve hayata yeni doğmuş bir bebek gibi sıfırdan başlamak. Keyfi yerindeydi mutluydu mutluluğu bozulsun istemiyordu. İstemezdi de zaten...
* * *
Yaşlı adam elindeki gazateyi indirip haber kanallarını geziyordu. Ekranda gördüğü adam onu durdurmaya yetmişti. Bu Kim Taehyung'tı.
" Azılı bir suçlu olan ve ülke gündemine damga vuran seri katil Kim Taehyung hapisten kaçtı! Şehirdeki bütün polisler peşine düşmüş fakat hiçbir şekilde bir ize rastlamamışlar şehir ve aynı zamanda ülke için büyük tehdit içeren bu azılı suçlunun rahat durmayacağı söyleniyor bu sebeple kimsenin dışarı çıkmamaası isteniyor. Can güvenliğiniz için evinizde kalın! "
Yaşlı adam bu duyduklarıyla bir şok geçirmişti nasıl olurda hapisten kaçardı bu resmen büyük bir tehdit. Oğullarının güveni söz konusuydu o katil rahat durmayacaktı.
Bu haber Bay Jeon'un paniklemesine sebep olmuştu hızla ayağa kalktı. Salona doğru gülümseyerek gelen Bayan Jeon hızla ayağa kalkan kocasına şaşkınca bakıyordu.
" Neyin var hayatım?"
Bay Jeon televizyonu göstermekle yetinmişti. Haberin alt yazısı okuyan kadın kısa sürede Bay Jeon kadar endişeliydi.
" N-ne yapacağız? Oğluma zarar vermesinden korkuyorum." Kadının üzgün çıkan bu sesi ne kadar endişeli olduğunun bariz kanıtıydı.
" Korkma hayatım ben burdayım oğlumuza bir zarar gelmeyecek kısa sürede yakalanır diye umuyorum." Kadın bu söylediğine inanmış gibi durmuyordu. Başını olumsuz anlamda salladı ve masada duran kumandayı alıp sesi yükseltti.
Kadın muhabir olay hakkında detaylar vermeye devam ediyordu.
" Kim Taehyung'un kısa süre içinde hapisten tekrar kaçması herkesi şaşırmıştı. Cezaevi müdürünün açıklamalarına göre bu imkansız bir durummuş böyle bir şeyin olacağı asla beklenilmiyormuş. Bu yüzden bu durumu içlerinden biri tarafından yapıldığı düşünülüyor yani Kim Taehyung'un hapisten kaçmasına yardım eden bir hain varmış. Cezaevindeki bütün kamera kayıtlarının silinmesi bu durumu destekleyen büyük bir kanıt. Lütfen evlerinizden çıkmayın!"
Jeon ailesinin tedirginliği kat be kat artarken yanlarına gelen jungkook'u fark etmemişlerdi bile.
" Anne, baba neler oluyor? Neden ayaklandınız?" Dikkatleri üstüne çeken jungkook'u gören anne babası telaşla kanalı değişti bu durum jungkook'u daha da şüphelendirirken Bay ve Bayan Jeon az önceki tedirgin ifadelerinin yerine sahte bir gülümse getirmişlerdi.
" H-hiç bir şey olduğu yok oğlum sen neden kalktın dinlenmen gerekiyor."
Jungkook şüpheli bir ifadeyle onları dinliyordu.
" Ben iyiyim anne asıl siz iyi görünmüyorsunuz?"
Jungkook'un bu dediğine karşılık ikiside derin bir sessizliğe büründü.
Taehyung rahat durmadı 😶
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TASMA 'taekook'
FanfictionAnayasa madde 26 1. fıkra: Herkes, düşünce ve kanaatlerini söz, yazı, resim veya başka yollarla tek başına veya toplu olarak açıklama ve yayma hakkına sahiptir. ×Bir kişi için binlerce insanı öldürebilen ve bunu aşk sanan acımasız bir katil.× ^ Ola...