İki gün önce olanlar jungkook'u derinden etkilemişti, gözünün önünde ölen kadın aklından çıkmıyordu her geçen gün kendine olan kızgınlığı ve Taehyung'a olan nefreti artıyordu. Belki her şey Taehyung'un suçuydu ama kendisini de suçluyordu buraya gelmeseydi bunların hiçbiri olamayacaktı belki de. Hoş, isteyerek de gelmemişti ya Taehyung kaçırmıştı.
Taehyung ile aynı yatakta uyumak onu sinir ediyordu bir homofobiğin düştüğü hâle bak. Ama elinden hiçbir şey gelmiyordu Taehyung her istediğini alabilecek güçteydi, ona ne gücü ne de aklı yetiyordu.
Yüzünü yıkayıp banyodan çıkan jungkook aşağı indi, Taehyung çoktan aşağı inmişti anlaşılan.
Mutfağa doğru adımlarken etrafta kimseyi görmemişti.
Bardağa suyu doldurup içti içeri dönmek için kafasını çevirdiğinde Taehyung dibinde duruyordu, ne ara gelmişti ve nasıl bu kadar sessizdi onu anlamak imkansızdı.
Jungkook ona yüz vermiyordu o cani bir katildi acımasız iğrenç biriydi.
Yanından geçmek için bir adım attığında Taehyung önünü kesti. Tekrar geçmek için bir adım daha attı ve yine Taehyung önüne geçti. inatçıydı hemde çok yine ne istiyordu.
" Ne var? Ne istiyorsun?" Jungkook onunla inatlaşmayı bıraktı.
Taehyung jungkook'un somurtan yüzüne rağmen neşeliydi ve gülümsüyordu.
" Güzel yemek yaptığını biliyorum." Jungkook bu dediğine karşılık şaşkınlıkla kaşlarını kaldırmıştı. O nereden biliyordu gerçekten?
" Ne o şaşırdın mı?" Jungkook cevap vermek yerine sessiz kalmayı tercih ediyordu.
" Seni senden iyi tanıyorum güzelim." Jungkook omuz silkti bakışlarını Taehyung'dan çekip mutfakta gezdirdi.
" Ve bu yüzden aşçıyı kovdum." Yine şaşırtmıştı jungkook'u. Ne diye aşçıyı kovmuştu ki.
Jungkook bakışlarını tekrar Taehyung'a çevirdi ve merak ettiklerini sordu.
" Neden kovdun?"
Taehyung tezgahın üzerinde duran mutfak önlüğünü eline aldı ve tekrar jungkook'un yanına geldi.
" Bundan sonra senin elinden yemek yiyeceğim." Dedi ve elindeki önlüğü jungkook'a verdi.
Jungkook önce elinde duran önlüğe sonra da Taehyung'a baktı ve alayla güldü.
" Sana yemek yapacağımı mı sanıyorsun?" Bu küçümserce konuşma Taehyung'un sinirini bozmuştu jungkook'un kalbini kırmak istemiyordu ama o fazlasıyla zorluyordu.
" Sanmıyorum çünkü yapacaksın, hemen!"
Taehyung'un yüzündeki gülümseme solmuştu hemde çok kısa bir sürede ve sorumlusu jungkook'tu.
" Yapmıyorum!" Dedi elindeki önlüğü yere fırlatırken.
Taehyung kasılmıştı onun sürekli kendisiyle inatlaşması sinirini bozuyordu.
Bir kaç adım attı jungkook'un üstüne doğru bu hareketi jungkook'u germişti ama istifini bozmadı.
" Bana yemek yapmayı mı tercih edersin yoksa altımda inlemeyi mi?" Bu sözler jungkook'u kızdırmıştı yüzü solmuştu neden sürekli tehdit ediyordu? Güzellikle bir şey yapmaz mı? Her şeyi zorla ve tehditle yaptırıyordu.
Jungkook ümitsizce ofladı ve yere attığı önlüğü aldı.
Taehyung'un asık olan yüzüne bir gülümseme geldi ve jungkook'u kafasıyla onayladı.
" Aferin güzelim, şimdi akşama güzel yemekler yap ve sevgilini mutlu et."
Jungkook yüzünü ekşitmekle yetindi.
Taehyung arkasını dönüp uzaklaşırken son bir şey söyledi.
" Dolapta her şey var." Dedi ve arkasına bakmadan uzaklaştı.
Jungkook oflayarak işe koyuldu.
Acaba Yoongi ile jimin ne yapıyor 😪
Jungkook Taehyung'u nasıl sevecek diyenler vardır mutlaka. Belki de sevmez 🙄 neyse bakalım neler olacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TASMA 'taekook'
FanfictionAnayasa madde 26 1. fıkra: Herkes, düşünce ve kanaatlerini söz, yazı, resim veya başka yollarla tek başına veya toplu olarak açıklama ve yayma hakkına sahiptir. ×Bir kişi için binlerce insanı öldürebilen ve bunu aşk sanan acımasız bir katil.× ^ Ola...