Çalan kapıyla bakışlarını oraya çeviren jungkook "gir" komutunu vermişti içeri beyaz kıyafetli bir kadın girdi hizmetçi olduğu aşikârdı jungkook kadının diyeceklerini bekliyordu.
" Efendim Taehyung Bey sizi odasına çağırıyor." Kadının söylediği laf üzerine jungkook yüzünü ekşitmekle yetindi.
" Gelmeyeceğim." Umursamaz bir tavırla yatağa uzandı fakat kadın inatçıydı.
" Efendim lütfen itiraz etmeyin, Taehyung Bey size de bana da iyi şeyler yapmaz." Kadının söyledikleri jungkook'un sinirini bozuyordu ama belli etmemeye çalışıyordu.
Uzandığı yataktan yavaşça kalkıp kadına doğru yürüdü.
" Peki, geliyorum ama sırf siz azar işitmeyin diye yoksa o sapığın yanına asla gitmem!" Kadın ona teşekkür etmek istercesine eğildi.
" Teşekürler." Odaya doğru yürürken tedirgindi jungkook, Taehyung ne diye onu çağırmıştı ki?
" Burası efendim." Kadının işaret ettiği kapıya baktı jungkook açmakla açmamak arasında kalmıştı hizmetçi ise kısa sürede gözden kaybolmuştu.
Yavaşça kapının kulpunu aşağı indirdi ve kapıyı açtı. Sırtı dönük yatağı toparlayan Taehyung'u görünce konuşmak yerine bir müddet onu izledi.
Taehyung kafasını çevirip jungkook'a kısa bir bakış attı jungkook'un bakışları Taehyung'un gözlerindeydi.
" Yanıma gelsene." Taehyung'un söylediği laf üzerine jungkook omuz silkti ve ağır adımlarla ona doğru yürüdü.
" Kapıyı kapat önce." Jungkook'u durduran cümleler önce şaşkınlığa sonra da anlam veremediği bir gerginliğe sürüklemişti.
" N-neden?" Taehyung gülümseyerek cevap vermişti bu söylediğine.
" Kapatırsan öğrenirsin, hadi acele et." Jungkook onun söylediklerinden hiçbir şey anlamıyordu ama dediklerini de yapıyordu onu sinir etmek istemiyordu fakat her dediğini de yapacak değildi.
Jungkook kapattığı kapıya kısa bir bakış atıp tekrar ağır adımlarla Taehyung'a doğru yürüdü.
Aralarında ki mesafe çok yakın olmadan jungkook durmuştu, Taehyung ise ona bakıp gülüyordu.
" Ne söyleyeceksin?" Taehyung yatağına oturdu, saçlarını karıştırıp tekrar jungkook'a baktı ve konuşmaya başladı.
" Benimle aynı odada kalmana karar verdim."
Jungkook şaşırmıştı aynı zamanda sinirlenmişti sapıktı işte tek kelimeyle sapık.
" Seninle aynı odada kalmayacağım bundan emin ol." Jungkook kendinden emin bir şekilde konuşuyordu fakat Taehyung ona sırıtıyordu jungkook Taehyung'u hafife almıştı belliki.
" Bu bir rica değildi güzelim, bugünden itibaren burada benimle kalacaksın." Bu sefer kendinden emin olan Taehyung'du ve sinirleri artan ise jungkook'tu.
" Bende sana seninle kalmayacağım dedim. Bana güzelim falan da deme!" Jungkook sıktığı yumruğunu serbest bırakıp arkasını döndü ve bir adım attı bu odadan çıkmak istiyordu çünkü Taehyung her şeyi yapabilirdi.
Taehyung jungkook'un kolunu hızla kavradı onun burada kalmasını istiyordu ve istediğini alacaktı. Jungkook Taehyung'un tuttuğu kolunu çekiştiriyordu fakat pek de başarılı sayılmazdı Taehyung ondan kat be kat güçlüydü yaşı da büyüktü zaten, jungkook'un kasları vardı ve belki gücü de ama şuan karşısında Taehyung olduğu müddetçe o kasları hiçbir işe yaramayacaktı.
" Kural biri artık öğrendiğini sanıyordum güzelim, Taehyung lafının ikiletilmesinden nefret ederdi hatırladın mı?"
Taehyung'un bu davranışı jungkook'u ondan daha da soğutuyordu ve sinirini yerle bir ediyordu.
" Kolumu bırak Taehyung! Ve senin söylediklerini yapmak zorunda değilim!" Jungkook'un sesi gereğinden fazla, yüksek çıkmıştı Taehyung'u sinir eden şey jungkook'un bu keçi inadıydı.
Taehyung bıkmışça bir tavırla jungkook'u iki eliyle kavradı ve hemen yanında duran koca yatağa yatırdı. Taehyung'un bu ani hareketi jungkook'u şaşırtmıştı.
İki elini yatağa, jungkook'un başının yanına koymuştu ve yavaş yavaş yüzünü ona yaklaştırıyordu jungkook boşta kalan eliyle Taehyung'u ittirdi fakat bu çok zayıf bir denemeydi çünkü Taehyung hiç istifini bozmamıştı.
" Kalk üstümden!" Taehyung onu pek de umursamıyordu sadece onun mükemmel ötesi yüzüne bakıyordu ve gözleri sürekli pembenin en güzel tonu olan dudaklarına kayıyordu.
" Mükemmel olduğunun farkında mısın?" Taehyung'un nefesi jungkook'un boynuna deyiyordu çok tahriş ediciydi, jungkook onun niyetini anlamıştı ve midesi bulanmıştı bir homofobik olarak bu durum son derece berbattı.
" Taehyung çekil lütfen." Sesi boğuk ve sessizce çıkmıştı Taehyung'un gözlerine bakamıyordu nedenini bilmiyordu ama bakmaya cesaret bile edemiyordu burnuna ve alnına bakabiliyordu ve bu yaşadığı his onu geriyordu.
Taehyung dudağını yaladığında jungkook'un bakışları bu sefer dudaklarına kaymıştı.
Aralarındaki küçücük mesafeyi kapatan ıslak dudaklar jungkook'un dudaklarına değmişti bile kalbi olduğundan hızlı ve dengesiz atıyordu bunun sebebi Taehyung'un onu zor durumda bırakmasıydı.
Taehyung ıslak olan dudaklarının arasına jungkook'un üst dudaklarını aldı ve emmeye başladı niyeti aşikârdı çünkü gittikçe sertleşiyordu ağzında olan dudaklar ona karşılık vermiyordu ve bu onun sinirini bozmuştu aniden ısırması jungkook'u sertçe inletmişti fakat iniltisi Taehyung'un ağzına kaçmıştı adeta yutmuştu o iniltiyi.
Jungkook elleriyle engel olmaya çalışıyordu fakat bunun bir işe yaramadığını anlayınca pes etmişti. Kollarını salmıştı Taehyung fazlasını istiyordu bu öpüşme onu azdırmıştı ve durmayacak kadar kudurmuştu.
Yatakta duran sağ elini jungkook'un kıyafetinden içeri geçirmişti bu hareket jungkook'u titretmişti saldığı eliyle kıyafetinin içinde gezinen ele engel olmaya çalıştı ama Taehyung durmuyordu fazlasını, daha fazlasını istiyordu...
Diğer bölümde smut mu var ne 🤭😁😅
Yarın gelecektir merak etmeyin Aşklar ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TASMA 'taekook'
FanfictionAnayasa madde 26 1. fıkra: Herkes, düşünce ve kanaatlerini söz, yazı, resim veya başka yollarla tek başına veya toplu olarak açıklama ve yayma hakkına sahiptir. ×Bir kişi için binlerce insanı öldürebilen ve bunu aşk sanan acımasız bir katil.× ^ Ola...