marras-tammi blondi

2 0 0
                                    

Katselen kävelyäsi hymy poskillani pilkistäen. Rakkaani, sinä olet niin kaunis, niin kovin kaunis. Kurtistat kulmiasi hämmentyneenä tuijotukselleni, silmäsi suristyvät kun pohdit miksi niin hellittämättömästi sinua katselen. Puristan kättäsi hieman lujempaa jotta tiedät minun rakastavan sinua.

Sinussa kaikki on hyvää ja kaunista, sinussa minä voin olla hetken turvassa. Sinun tuoksusi saa pelkoni hetkeksi tyyntymään, sinun äänesi antaa myrskylleni luvan silmänräpäykseksi tyyntyä. Sinä, kalleimpani, teet olemassaolollasi kaikesta minulle niin kovin paljon parempaa. Tahtoisin niin kovin ikuisesti pitää sinut vierelläni, sormesi sormieni lomassa. Nahkatakkisi sisällä niin mielelläni kietoisin käteni ympärillesi ja painaisin pääni rintaasi vasten.

Kaadat kahviisi kauramaitoa ja minä naurahdan sinulle. Et pidä kauramaidosta muttet silti suostu kahviasi mustanakaan juomaan. Tällaiset pienet piirteet sinussa pehmentävät sinua kauniisti, tuovat esiin sen mitä itsestäsi koetat nahkatakin ja niittivyön taa piilottaa. Olet tietämättäsi suloisin kaikista, syötävän söpö, niin kovin viaton ja samalla kaikesta kontrollissa.

Hiuksesi valuvat sormieni välistä takaisin paikalleen ennen kuin otan ne uudelleen kiinni. Sinun vierelläsi minun on hyvä. Siinä, kiinni toisissamme minä olen onnellinen. Kun voin kuulla hengityksesi ja tuntea sydämenlyöntisi, silloin minä olen onnellinen. Makaamme yön läpi sängyssäni, ja pää rinnallesi painettuna kysyn uusia typeriä kysymyksiäni edellisten perään. Aina uudelleen sinä vastaat ja minä kuuntelen haltioituneena ikuisen kaunista ääntäsi. Sinun äänesi on täydellisintä mitä lyhyen elämäni aikana olen saanut kuulla, siihen tahtoisin aina nukahtaa.
 
Kuulet johtuvasi odottamaan kunnes täytän 18 jotta voit olla kanssani ja sinä suostut siihen. Et sinä siitä pidä mutta kerrot odottavasi. Et hylkää minua niin kuin pelkäsin, sanot rakastavasi minua ja kerrot odottavasi.

Suudellessamme puret huultani saaden minut värähtämään. Tiedät minun rakastavan sitä, etkä sinä koskaan jätä välistä mahdollisuutta kiusata minua. Vedät minua tiukemmin itseesi ja minä painaudun lähemmäs. Kosketuksesi ajaa minut hulluksi, mutta tiedän sinun reagoivan samoin. Niin lähellä olen sinua ja silti niin kaukana. Olet kiinni minussa ja silti kaipaan sinua. 

Kahvilassa tilaan Americanon ja sinä piparkakkulaten. Jälleen muistan miksi rakastan sinua. Suudellessamme toteat huuleni liian kuiviksi joten laitat niihin huulirasvaasi. Hymyilen salaa sinulle. Alan selittämään sisäelimistämme jotakin mielestäni melko normaalia ja sinä käsket minun olla hiljaa sillä sinua ällöttämään. Olet niin kovin erilainen ja minä rakastan sitä sinussa. Katsellessani sinua olisi helppo kuvitella kohtaavansa aivan erilaisen miehenalun, mutta kaikki sinussa on täydellistä ja sitä minä kovin rakastan. Kaikki se yleisesti feminiinisenä pidetty joka sinussa ilmenee tekee sinusta mihekkäämmään kyin yksikään niistä pojista jotka eivät suostu itkemään.

Sitä minä sinussa rakastan. Kaikkea mitä sinä olet ikinä ollut, ja mitä ikinä tulet olemaan, kaikkea sitäkin minä sinussa rakastan.

muistioWhere stories live. Discover now