¤ (¯´☆✭.¸)¤ — ¤ (¯´☆✭.¸)¤ella's pov
aku menangis teresak esak di sebelah makam lelaki penting dalam hidup aku. siapa sangka ? begitu mudah dia tinggalkan aku.
sampai hati.
aku langsung tak sempat nak bersua muka dengan dia. bergurau macam biasa dengan dia lagi. siapa sangka ? dia pergi meninggalkan aku begitu sahaja dari dunia.
bahu aku ditepuk oleh seseorang.
" aku tak sempat nak buat apa apa. dia dah pergi dulu. siapa sangka dia boleh jadi mangsa ?" lelaki itu memeluk aku dari belakang.
aku masih lagi tak dapat terima. salah seorang lelaki yang aku sayang, sudah meninggalkan aku pergi.
" sayang, terima kenyataan. aku masih lagi ada untuk kau. nasib baik, nyawa aku masih panjang "
ya, jungkook.
jungkook cuba menenangkan aku. syukur, dia sempat diselamatkan. racun yang diletakkan di dalam pizza itu tidak sempat merebak ke seluruh badan.
tapi hoseok,
dia dah pergi meninggalkan kami akibat kes langgar lari.
" saya tak boleh terima. hoseok, hiks " teresak esak aku menangis di dada jungkook. kepalaku digosok dan dicium olehnya.
cuba untuk tenangkan aku.
" tu baru hoseok. cuba kalau aku—"
" apa ? awak nak tinggalkan saya ? kenapa korang semua tergamak nak sakitkan hati saya. nak seksa saya"
aku menumbuk dada jungkook. apalah sangat setakat tumbukan aku ni. jungkook mana tahu sakit.
" tidak, sayang. aww stop it. sakit kau tahu ?" tangan aku ditahan dari terus menumbuk. aku memalingkan wajah dari melihat jungkook.
" kita balik, jom"
¤ (¯´☆✭.¸)¤ — ¤ (¯´☆✭.¸)¤
" bodoh, liat sangat nak mati ! tak faham aku asal kau kuat sangat. padahal, racun yang aku tambah dalam pizza tu dh banyak"
" lepas tu dengan menyamar jadi tukang hantar lagi— hish"
taehyung berdecit kecil. hatinya tidak berasa puas sebaik sahaja mata dia masih lagi dijamu dengan jeon jungkook.
yang masih lagi kacak dan sihat seperti biasa. mana taehyung tak mengamuk ? susah payah dilakukan semuanya. tanpa pertolongan sape sape.
" tapi, jung hoseok selamat masuk kubur ! HAHAHAHA. sabotaj sikit je kereta dia, boom ! mampus" tawa lelaki itu meletus kuat. rambutnya diraup kebelakang.
" haih, pusing pusing sikit dah terbabas masuk dalam gaung—cantek" taehyung tersenyum bahagia. kini gambar jungkook yang terbelah dua ditenung lama.
" kau"
jari telunjuknya ditekan pada wajah jungkook. senyuman senget disertakan.
YOU ARE READING
[√] Baby Maker | 16+ | 정국
Hayran Kurgu❛ Yes, I'm a professional baby maker. Tapi aku pun ada hati dan perasaan.❜ - Jeon Jungkook Wanita itu memasang niat yang satu. Memiliki harta ayah kandungnya. Tapi satu syarat diletakkan, harta itu hanya akan menjadi miliknya jika dia mempunyai anak...