Det var en hel vanlig dag. Den var helt lik gårsdagen, eller kanskje nesten da. Jeg hadde blitt så dr*it lei av at alle latet som om jeg ikke var til stedet, når jeg egentlig var stjernen av showet. Altså hadde de egentlig bare orket å bli kjent med meg, hadde de visst hvor kul jeg egentlig var.
Men back on track, jeg må jo nesten fortelle om jeg selv, ettersom dere ikke vet hvem jeg er. Jeg heter Madeleine, ja jeg vet det er unikt. Akkurat sånn som mamma hadde lyst...jeg er dri*t unik, ettersom jeg til og med ikke blir lagt merke til en gang. Ja, okå, men uansett...jeg er ikke så høy, er så vidt jeg rekker til skapet hvor det står glass, må nesten stå på tå. Hvis dere absolutt må vite i cm er jeg 150. OG NEI, jeg er IKKE kortvokst, selv om det beregnes som det. Jeg er fullt voksent menneske, snart 18 - eller om 2 år da..men jeg vil se for meg at jeg er det snart. Så jeg kan stikke ut av denne toxic byn. Hater byen jeg bor i...jeg føler jeg faller av hele tiden..hmmm hvor er det tankene mine går til?! Er det tanken på han suuuuper kjekke, nye gutten som startet rett før sommerferien..hmmmm..ja...Blacke er super fin, med det fine mørke håret sitt, som bare legger seg så sinnssykt fint. Lurer på om det er naturlig eller om han har brukt tonn av voks for å holde det på plass, akkurat sånn som Alex. H*ater, han...jeg VET at det er ett sterkt ord. Men altså jeg kan ikkeno for at den gutten går meg på hjernen. Jeg har egentlig så sinnssykt lyst til å ta hus nøkkelen og skrape opp den stygge mopeden hans. Han fortjener det, helt ærlig. Han er en bully. Tror ikke han har ett annet liv enn å drive å plage små innocent jenter. OG jeg er kun én av de, han har vell flere å drive å plage. ÆSJ, nei, gidder ikke å tenke på ham. Jeg blir bare i dårlig humør. Er ikke vits å bruke min dyrebaree energi på en ekkel kækse som ham.
Men Blacke kan jeg godt tenke på. Solbrun kropp..det fine gliset, muskler på de rette plassene. Skjønner dere, han jobber mye i farens garasje. Han er hobby mekaniker kan man si det sånn..eller iallfall fra det jeg har hørt når jentene gossiper i gangene. Ja, jeg er ikke den eneste som har en crush på han...uheldigvis for meg er det flere kandidater på denne skolen til å bli hans fremtidige dame. Ja, jeg vil ikke akkurat anse meg som super stygg, men ikke som super fin heller. Jeg ligger midt på treet. Men uansett fra meg, til Blacke, jeg har hørt at han kommer fra Spania eller Mexico..jeg er litt usikker, men han er iallfall latino. Så kjekt, noe annet enn kjedelige Norske kækser, de ser jo ikke noe annet enn sin egen pe*kk. De tror de er sentrum av verden. Får sånn ekkel avsmak av å bare nevne det. I byen jeg bor er det baare sånne gutter, eller iallfall på plassen jeg bor. HELDIGVIS, har Blacke kommet og reddet mine poor øyne, som må se de bleke nordmennene som ikke har usmakelige antrekk og personligheter.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uventet sving
RomantizmLysene fra taket ble slått uventet på. Alle sto og glante, noen så nærmest forskrekket ut. De hadde ikke forventet det. De tenkte ikke at det var jeg som skulle stå der, i en gul kort kjole, med fjær og små pynt på. Jeg som sto der med selvbruning...