Episode-5[Zawgyi]

13 1 0
                                    

တီ....(အခန္းတံခါးဖြင္႔သံ...)​

တံခါးဖြင္႔လုိက္တာနဲ႔​ တံခါးနားမွာ​ မီးလင္းလာသည္... ဧည္႔ခန္းဆီကုိ​ ေရာက္သြားတာနဲ႔​ ထုိမီးက​ အလုိအေလ်ာက္​ ပိတ္သြားေလသည္...

ဧည္႔ခန္းက​ မီးကုိ​ ဖြင္႔ျပီးတာနဲ႔​ ေျခလွမ္းေတြ​ ဦးတည္မိတာက​ ထမင္းစားခန္းဆီ... ထမင္းစားခန္းမီးကုိ​ မဖြင္႔ဘဲ ဧည္႔ခန္းက​ လွမ္းျမင္ရတဲ႔​ မီးေရာင္ကုိ​ အားျပဳျပီး​ ဝုိင္ပုလင္း​ ထားရာေနရာကေန​ ဝုိင္တစ္ပုလင္း​ နဲ႔ ဝုိင္ခြက္ကုိ ယူလာျပီး​ ဝရန္တာ​ ရွိရာဆီကုိ​ ထြက္လာခဲ႔ေလသည္.... စားပြဲေရာ​ ခုံေရာ​ ရွိေနတာေျကာင္႔​ ခုံမွာထုိင္ကာ ဝုိင္ေသာက္ရင္း​ ဒီေန႔ေတြ႔ခဲ႔တဲ႔​ မ်က္ႏွာနုနုေလးကုိ​ ျပန္ျမင္ေယာင္မိေလသည္...

ေအာင္ျမင္ေက်ာ္ျကားတဲ႔​ သရုပ္ေဆာင္​ မင္းသမီး​ သူမရဲ႕​ မ်က္ႏွာေလး​ ေျပာင္းလဲသြားပုံေလးေတြ​ကုိ​ ျမင္ေတြ႔ခြင္႔​ ရေနေပမယ္႔ အျပင္မွာ​ ျပန္ေတြ႔ရတာေတာ႔​ ဒီေန႔ပထမဆုံးပင္... မ်က္လုံးဝုိင္းေလးေတြနဲ႔​ လူကုိ​ စူးစူးစမ္းစမ္းျကည္႔သည္... တစ္ခုခုကုိ​ ေမးခ်င္ေနတဲ႔​ သူ႔အျကည္႔ေလးေတြ... ကုိယ္႔မ်က္နွာ​ အရိပ္အကဲကုိ​ လုိက္ျကည္႔ေနတတ္တဲ႔​ သူမ...

တကယ္ဆုိ​ သူမေလးဟာ​ ဘာမွ​ ေသခ်ာမသိဘဲ​ နာက်င္ခဲ႔ရသူ​ မဟုတ္ပါလား... ကုိယ္႔ကေတာ႔​ နာက်င္စရာ​ အေျကာင္းျပခ်က္​ ရွိေနေပမယ္႔​ သူအတြက္ကေတာ႔​ ဘာအေျကာင္းျပခ်က္​ ျကီးျကီးမားမားမွ​ မရွိခဲ႔တာ...

****

Flashback

အထက္တန္း​ ျပီးသြားတဲ႔​ ေက်ာင္းသူေက်ာင္းသားမ်ား​ ဓာတ္ပုံေတြရုိက္ျက​ သူငယ္ခ်င္းေတြ​ စကားဝုိင္းဖြဲ႔​ ေျပာေနျကျခင္းျဖင္႔​ ေက်ာင္းျကီးမွာ​ အနည္းငယ္​ ရႈပ္ယွက္ခက္ေနသည္...

သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔​ ဓာတ္ပုံရုိက္ရင္း​ စကားေျပာေနေသာ​ Chaeyeon ကုိ​ Sakura က
ေျပာစရာ​ ရွိသည္ဆုိျပီး​ ေက်ာင္းရဲ႕​ လူရွင္းေသာ​ ေနရာေလးကုိ​ ဆြဲေခၚလာေလသည္...

"Chaeyeon... ငါတုိ႔​ အထက္တန္း ျပီးတဲ႔​ အထိမ္းအမွတ္နဲ႔​ ခရီးသြားျကမလား... ငါတုိ႔​ ႏွစ္ေယာက္တည္းေလ...."​

Only OneTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang