Episode-6[Zawgyi]

15 1 0
                                    

အခ်ိန္က​ မနက္​ 8နာရီ... Chaeyeon တစ္ေယာက္​ ေခါင္းကုိ​ ဖိနွိပ္ရင္း အိပ္ယာမွ​ ထလာေလသည္... မေန႔က​ ဝုိင္အရွိန္ေျကာင္႔​ ေခါင္းက​ မူးေနတုန္း... မိမိမွာ​ ေသာက္ျပီးတာနဲ႕​ မူးသြားတတ္ျပီး​ မနက္နုိးလာတာနဲ႔​ ေခါင္းမူးတတ္တဲ႔​ အမ်ဳိး...

ေနလုိ႔မေကာင္းေပမယ္႔​ သင္တန္းေရာက္ရင္​ သက္သာသြားမည္​ အထင္နဲ႔ Chaeyeon သင္တန္းကုိ​ လာခဲ႔လုိက္ေလသည္... သင္တန္းကုိ​ ေရာက္တဲ႔အထိ​ ေခါင္းမူးတာ​ မသက္သာ... ေသခ်ာတယ္... မေန႔ညကေတာ္ေတာ္မ်ားသြားျပီ...

ေသြးပူေလ႔က်င္႔ခန္းေလးမ်ား​ လုပ္လုိက္ရင္​ ဘယ္လုိေနမလဲ​ ဆုိတဲ႔​ အေတြးနဲ႔​ Chaeyeon​ သင္တန္းေရာက္တာနဲ႔​ Practice​ room ကုိ​ လာခဲ႔လုိက္ေလသည္...

"Saem..."

အခန္းတံခါးဖြင္႔ဖြင္႔ခ်င္း​ ေတြ႔လုိက္တာ​ Minju...

"Awwn... Minju... ေစာလွခ်ည္လား..."​

Chaeyeon​ အံ႔ျသသြားဟန္နဲ႔​ ေျပာလုိက္သည္... သင္တန္းစဖုိ႔က​ တစ္နာရီေတာင္​ လုိေသးတာ...

"ျပန္ေလ႔က်င္႔ခ်င္လုိ႔​ ေစာေစာ လာခဲ႔တာ..."​

တစ္ခုခုကုိ​ လူမိသြားသည္႔ဟန္နဲ႔ Minju ေျပာလုိက္ေပမယ္႔​ Chaeyeon မွာ​ ေသခ်ာအာရုံမစုိက္အား... အကက်င္႔ဖုိ႔​ ျပင္ဆင္လုိက္ေပမယ္႔​ ေခါင္းမူးတာက​ မသက္သာတာေျကာင္႔​ တစ္ေနရာ​မွာ​ပဲ​ ထုိင္ေနလုိက္သည္...

"​Saem... မနက္စာ​ စားျပီးျပီလား..."​

"စားခ်င္စိတ္မရွိေသးလုိ႔​ ..."​

Chaeyeon​ ေခါင္းကုိက္ေနတဲ႔​ မ်က္ႏွာမွာ​ သိသာေနတာေျကာင္႔...

"Saem...ေနမေကာင္းဘူးလား..."

"Awwn.. ေခါင္းကုိက္ေနလုိ႔..."

"အဲ႔ဒါဆုိ..."

Minju​ ေျပာေနတုန္းမွာပဲ...

"Unnie... အမူးေျပေဆး​ ရျပီ..."

ရုတ္တရတ္ဝင္လာတဲ႔ Yuri ေျကာင္႔​ Minju မ်က္ႏွာမဲ႔သြားေလသည္... အမွတ္ဝင္ယူမလုိ႔ကုိ​ မယူလုိက္ရေတာ႔ဘူးေလ...

"Saem... ဘာမွ​ မစားရေသးဘူးဆုိ.... တစ္ခုခု​စားျပီးမွ​ ေသာက္လုိက္ပါလား..."

"ရတယ္... ဒီမွာ​ ေပါင္မုန္႔နဲ႔​ နုိ႔ပါတယ္... Unnie... စားျပီးေသာက္လုိက္..."

Only OneDove le storie prendono vita. Scoprilo ora