Episode-3[Unicode]

23 2 0
                                    

စနေနေ့တစ်ရက်ရဲ့ နေ့လည်ခင်းအချိန်တစ်ခုတွင် Yena တစ်ယောက် Sakura ရဲ့ ဆီကိုရောက်လာလေသည်...

Game ဆော့နေသော Sakura ရဲ့ဘေးမှာ ဝင်ထိုင်ပြီး

"ညနေကျရင် Dance training သွားရမှာနော်..."

Game ဆော့နေရင်း Sakura တစ်ယောက် Yena ကို ရှုံ့မဲ့ကြည့်လိုက်ရင်း....

"ဟာ... ဘာလို့လဲ.. ဒီနေ့တစ်နေ့လုံး Game ဆော့မလို့ကို... မသွားချင်ဘူး..."

"မသွားလို့မရဘူး... အချိန်ကသိပ်ရတာ မဟုတ်ဘူး.... မြန်မြန်သင်မှဖြစ်မှာ... "

"Yena... ဒီနေ့ မသွားချင်ဘူးလို့ ပြောပြီးပြီနော်..."

Game အဆော့မပျက်ပဲ လှမ်းပြောနေတဲ့Sakura ကိုကြည့်ပြီး Yena စိတ်အိုက်သွားလေသည်...

ဘဲနူတ်သီးမှာ စတင်စူလာတော့သည်... ဒါပေမယ့် ပြီးအောင်မစူရသေးခင်မှာပဲ

"ငါ့ကို Game နိုင်အောင်ဆော့... အဲ့ဒါဆို သွားမယ်"

ဒါမနိုင်မှန်းသိလို့ တမင်ညစ်တာ... စပ်ဖြဲဖြဲပြောနေသော Sakura ကိုကြည့်ပြီး Yenaခေါင်းကိုသာ ပြေးထုချင်မိသည်.... ဘဲနူတ်သီးမှာလည်း ပြီးအောင် စူပြီးသွားပြီဖြစ်သည်...

"မဆော့လည်း နေပေါ့..."

"Ya.. Ya.. ဆော့မယ်... ဆော့ရင် ပြီးတာပဲ မဟုတ်လား..."

ကြိုးစားပမ်းစား ဆော့ရှာသော်လည်း Yena တစ်ယောက် Sakura ကို ဘယ်လိုမှ မနိုင်ပါ...

"ကဲ... မနိုင်ပေမယ့်လည်း ကြိုးစားမှုကို အသိအမှတ်ပြုတဲ့ အနေနဲ့ သွားလိုက်ပါမယ်..."

အောင်နိုင်သူအပြုံးနဲ့ ပြုံးဖြီးဖြီး ပြောနေပုံက အမြင်ကတ်စရာပါ... Sakura ဆိုတာ Yena ကို အဲ့လို မခံချင်အောင် စလိုက်ရမှ စားဝင်အိပ်ပျော်သူ...

***

Sakura သင်တန်းကို ရောက်လာပြီ ဆိုတာနဲ့Fan တချို့က သင်တန်းရှေ့မှာ အစုအစုနှင့် ဖြစ်နေသည်.... Sakura Fanတွေကို လက်ပြနူတ်ဆက်ပြီး သင်တန်းထဲကို ဝင်လာခဲ့လေသည်...

အထဲရောက်တော့ Dance Trainer Eunbi ကစောင့်နေပြီဖြစ်သည်...

"Miyawaki Sakura ပါ... Unnie.. Ah..Unnieလို့ပဲ ခေါ်လိုက်မယ်နော်..."

Only OneOnde histórias criam vida. Descubra agora