<Eleven>

63 12 50
                                    

"Wey Tae" Taehyung menoleh memandang Joshua disebelah.

"Ape?" Taehyung berkerut dahi.

"Saem Oh tak datang harini. Awalla on game" kata Joshua dengan senyuman menjengkelkan.

Taehyung tersenyum sinis.

"Wokay!" Taehyung terus tutup buku latihannya dan terus on phone.

"Boeekk ah!" Joshua terus on phone dan tekan aplikasi Game yang mahu dimain.

10 minit kemudian

"PERGHHHH! Ni dah masuk 5 kali kita menang ni Tae! Hehehe" Joshua tersengih.

"Tengok la team sape bro!" Taehyung penuh bangga menepuk dadanya.

"WAHAI AHLI2 KUBUR! BUAT APA TU?" Soal Seungwoo yang baru habis buat homework.

"SENYAP LA KO" Kata joshua dan Taehyung serentak.

Seungwoo mencebik.

"Main game tak ajak! Majuk ah!" Seungwoo terus duduk ditempat lain.

"Okay!" Laung Joshua sambil mata fokus pada phone.

"Hahaha sian Ong. Nanti kite bagi die main game candy crush yee~" sindir Taehyung sambil jari-jemari ligat menekan skrin phone.

Joshua tergelak besar.

Kriinngg

"REHAT DAH DATANG REHAT DAH DATANG" Maka murid2 dalam kelas itu pun keluar dari kelas seperti zombie kelaparan--

"Weyy shua! Menu harini gamjatang!" Laung Seungwoo dari luar kelas.

"PERGHHH JOM GI KANTIN!" Joshua terus off phone dan berlari keluar daripada kelas.

Taehyung buat face palm.

"Selamba dia je keluar dari game macam tu je" Taehyung terus bangun daripada kerusinya dan terus berjalan keluar daripada kelas.

🌹___ֆɛƈʀɛȶ ʟօʋɛ___🌹
{Eleven}


"Yerin unnie! Sini!" Laung sinb dari jauh.

Yerin yang baru sampai di kantin itu terus berjalan menuju ke arah 2 orang gadis itu.

"Korang dah lama keluar ke?" Soal Yerin sambil tersenyum nipis.

"Takde la. Baru je sampai" balas Umji seraya itu mengelap sedikit meja itu.

"Mana yang lain?" Soal Yerin.

"Diorang belikan makanan sekejap--

"ANYEONG YERIN UNNIE~" Potong Eunha yang baru sampai dengan kotak susu ditangan.

"Anyeong Eunha~" Yerin mengelap air susu yang comot ditepi bibir eunha.

"Hehe gumawo unnie~" Eunha terus duduk disebelah Eunha.

Yerin hanya membalas dengan senyuman.

"Aku nak pergi beli makanan sekejap" kata yerin sebelum bangun daripada kerusi.

"Eh yerin unnie!" Panggil Sinb.

"Ye?" Yerin menoleh.

"Tak payah beli. Sowon dengan yuju unnie pegi belikan makanan" kata Sinb.

"Eh tapi aku tak bagi duit lagi--

[OG] Secret Love •TAERIN•Where stories live. Discover now