<24>

56 12 34
                                    

Yerin memeluk tubuhnya dengan mata membulat.

Ahyeahh kantoi--

"Err..yerin termasuk tandas ni--

Tanpa menunggu jawapan daripada yerin itu, Taehyung terus berjalan memasuki ke dalam tandas itu dan sarungkan blazer miliknya pada tubuh yerin.

"Ikut saya" Taehyung menarik lengan yerin keluar daripada tandas itu.

"Eh? Mana orang sebelah ni?" Soal lelaki yang baru keluar daripada tandas itu sambil menggaru-garu kepalanya.

"Ehh bro! Baju tu asal kotor sangat?" Soal Seokjin seraya mencapai tisu ditepinya lalu dihulurkan pada lelaki itu.

"Ohh tadi baru habis baiki printer rosak! Ink dia tumpah kat baju aku ni ha. Pastu time nak tukar baju tadi member aku dah keluar tandas dulu. Aku minta tisu kat tandas sebelah ni. Eh tiba2 hilang" jelas lelaki itu panjang lebar sambil menyambut tisu yang dihulur oleh Seokjin itu.

"Ohh la yeke? Aku minta maaf bagi pihak orang yang menghilang ni ye. Sebab dia salah masuk tandas" balas Seokjin sambil menepuk bahu lelaki itu.

Lelaki itu berkerut dahi.

"Lah kenapa boleh salah masuk tandas pulak?" Soal lelaki itu.

Seokjin tergelak besar.

"By the way kau ni handsome lah!"

"Ohh really? HAHAHA HAKIKAT!" Balas Seokjin sambil menepuk dada penuh bangga.

"Kau sesuai jadi pelakon ni. Takde audition mane2 ke?" Soal lelaki itu.

Seokjin menggelengkan kepalanya.

"Tak. Aku lagi minat jadi model" balas Seokjin dengan senyum senget.

"Fuhh model lah ni?" Membulat mata lelaki itu.

"Yes!"

"Wahh patut la handsome semacam!
Fuhh tinggi pun tinggi!" Lelaki itu menepuk bahu Seokjin dengan senyuman manis.

"Eh kau keje sini ke bro?" Soal Seokjin dengan kerutan di dahi.

"Eh tak la.. aku tolong baiki printer yang rosak kat tingkat 2 tadi" balas lelaki itu.

"Ohh keje kau baiki printer?" Seokjin menggaru-garu kepalanya yang tidak gatal.

"Eh tak la.. macam2 keje aku buat" balas lelaki itu lagi.

Seokjin tergelak kecil.

"Heol, daebak! Kau ni nampak menarik la! Nama kau apa?"

"Jung Hoseok" lelaki itu tersenyum manis.

☆✼★━━━━━━━━━━━━★✼☆。

·̩̩̥͙**•̩̩͙✩•̩̩͙*˚  Ş€ĆŘ€Ŧ ŁØV€  ˚*•̩̩͙✩•̩̩͙*˚*·̩̩̥͙  <24>

・‥…━━━━━━━☆☆━━━━━━━…‥・


"Asal kau bagi aku pakai blazer kau ni?" Soal yerin sambil menyentuh blazer yang berada dibelakang badannya.

"Baju sekolah awak basah" balas Taehyung sambil tunjuk ke arah baju sekolah putih yang dipakai Yerin itu.

Membuntang mata Yerin apabila dia terperasan baju putihnya basah dan nampak jarang.

"E-eoh, okay" kata Yerin perlahan sebelum menarik blazer milik Taehyung itu menutupi bajunya yang nampak jarang itu.

Taehyung tergelak kecil.

[OG] Secret Love •TAERIN•Where stories live. Discover now