<25>

73 11 48
                                    

"How namja tu boleh ada kat sini yerin?" Bisik Sowon pada Yerin.

Yerin berkerut dahi memandang Sowon disebelah.

"Namja? Nugu?" Soal Yerin semula

HA BAGOS SOALAN DIBALAS SOALAN--

"Si Kim Seokjin tu lah" balas Sowon sambil memuncung sedikit menunjuk ke arah pintu bilik meeting disebelah.

Yerin menepuk dahinya sambil tertawa kecil.

"Ahh, Jin oppa? Dia nak kena sign contract dekat sini" balas Yerin dengan sisa tawa.

Sowon berkerut dahi.

"Sign contract? Untuk apa?" Soal Sowon sambil memeluk tubuh.

"Jin oppa dapat tawaran jadi model dekat company ni minggu lepas" balas Yerin

Membuntang mata Sowon dibuatnya.

"Mwo? Jjinja? Uuuu yerin~ Kau tipu aku kan? Kau gurau je kan? Hoho tahu dah!" Sowon menepuk lengan yerin berkali-kali dengan senyuman mengusik.

Yerin membuat 'face palm'

Rasa cam nak potong ngn gergaji je kaki si sowon ni--

"Kau pahal? Betul lah apa aku cakap. Jin oppa sign contract untuk jadi model kat sini" Kata Yerin mendatar.

Senyuman sowon terus pudar

Krik krik krik krik

"AKU NAK RESIGN AKU NAK RESIGN" Sowon terus berjalan menuju ke pejabat Ceo

Tetapi dihalang Yerin.

"Eh kau dah kenapa ni?" Soal Yerin sambil menahan Sowon agar tidak masuk ke dalam pejabat ceo itu.

Sowon bercekak pinggang

"A.K.U  T.A.K  N.A.K  T.E.N.G.O.K  M.U.K.A  D.I.E" balas Sowon dengan jelas sebelum menolak yerin ketepi.

Membuntang mata yerin apabila tubuhnya ditolak semudah abc sahaja--

"Yah! Hajima!" Halang Yerin sedikit lantang.

Sowon merengus

"Please laaa aku tak sanggup weyy aku tak sanggup nak tengok muka mamat kerek tu lagi--

"Habistu kau nak omma kau betul2 suruh kau bayar duit rumah sewa sendiri ke? Kau mampu?" Soal Yerin dengan wajah serius.

Terdiam sowon seketika

"Eh haah kan. Aku lupa janji aku dengan omma haritu" Sowon memegang kepalanya dengan kedua-dua belah tangan.

Yerin menggeleng-gelengkan kepalanya.

"Relax okay? Dia tak sekerek yang kau sangka" Pujuk Yerin sambil memeluk bahu Sowon.

"Huh! Nae nae~ die memang tak kerek. Tapi bile ngan kau je. Bila dengan aku, kerek dia tu fuhh smooth sia aku mencarut macam2 ayat keluar" Balas Sowon dengan senyuman nipis.

Yerin tergelak kecil

"YERIN!"

"KAMCHAGIYA!" Yerin memegang dadanya dengan mata membulat.

"Mana? Mana Jin Hyung?" Soal Taehyung dengan nafas tercungap-cungap sebaik sahaja sampai dihadapan Yerin dan Sowon itu.

Sowon mengeluh kecil melihat Taehyung yang sudah nampak serabut itu.

Beg ditangan dihulurkan pada yerin.

"Thank you" kata Yerin dengan mendatar.

"Ini ke Taehyung Yerin? Heol, daebak! Tidak kusangka" Soal Sowon pada Yerin dengan mata fokus memandang Taehyung yang sedang mencari seseorang itu.

[OG] Secret Love •TAERIN•Where stories live. Discover now