<22>

72 12 36
                                    

2017

"AAAAAA TAEHYUNG OPPA!"

"TAEHYUNG-AH!"

"AAAAAAAAA HANDSOME BABUN!"

"SIEL HANDSOME WEY TAEHYUNG!"

"AAAAAAAAAAAA"

Taehyung menutup mukanya dengan buku yang dipegang sambil berjalan melepasi peminat2 yang tak ubah seperti histeria--

Blazernya yang ditarik-tarik oleh peminat2 itu cuba ditepis.

"Aih payah betul lah jadi pemes ni. Tapi masalahnya aku sendiri pun tak tahu apa punca aku pemes ni. Haih dunia dah akhir zaman--"

"OPPAAAAAAAAA!"

"Ah, m-mian please jangan sentuh saya. Gomawo!" Taehyung cuba lari daripada kawasan yang sesak itu.

Malang sekali, peminat2 itu sempat menarik lengan Taehyung hingga membuatkan Taehyung hampir jatuh kebelakang.

Bukk

"Ah!" Taehyung menoleh memandang lelaki yang sempat menyambut tubuhnya yang hampir terjatuh kebelakang itu.

"Uish! Kau okay tak ni?" Soal lelaki itu dengan riak wajah terkejut.

Taehyung melihat name tag lelaki itu.

'Kim Seokjin'

"E-eo? Eoh" balas Taehyung buntu.

Seokjin terus menarik Taehyung keluar daripada kawasan yang 'sesak' dengan peminat2 itu.

"Sorry ye! Tolong tepi sikit! Kitorang nak lalu" laung Seokjin seraya memeluk bahu Taehyung dan menolak sedikit peminat2 yang cuba menyentuh mereka berdua.

"AAAAAAAAA TAE OPPA!"

"WOAH! WOAH! ADA SEOKJIN OPPA JUGAK WEY! SERANG WEY!"

"AAAAAAAAAAAAAAAAA"

Taehyung mengemam bibirnya

Ya tuhan.. ini manusia atau zombie sih-

"OPPAAA SARANGHAAAEEE!"

"OPPAAAAAAA"

"AAAAAAAAA NOTICE MEH!"

Seokjin yang turut ditarik oleh peminat2 disitu terus menepisnya.

"YE YE AKU KAT SINI JE HA TAK PAYAH LA TARIK WOI!" Laung Seokjin seraya melepaskan tangan2 yang sedang menyentuh lengan dan bahunya itu.

Taehyung yang sudah mula rimas dengan situasi disitu terus menarik lengan Seokjin untuk lari ke tingkat bawah.

"OPPA NAK PEGI MANAAA?"

Dan akhirnya mereka berdua selamat turun ke tingkat bawah.

Tu baru nak turun ke tingkat bawah dah kena tahan hampir satu jam sebab fans tu je. Kalau sekelas acane nak lepas keluar tu?--

"Fuhh nasib kau tarik aku sekali tadi. Kalau tak aku dah kena makan dengan diorang tu ha" kata Seokjin dengan nafas tercungap-cungap.

Taehyung tersenyum senget sebelum terduduk dilantai.

"Thanks sunbaenim! Dah selamatkan saya" kata Taehyung dengan riang.

Seokjin berdecit.

"Aku takde niat pun nak selamatkan kau tadi. Ha dah tu alang2 aku kena tarik dengan diorang skali tadi aku pun tolong lah kau keluar dari sarang lebah tu-- eh kuang ajo pulak mulut ni"

[OG] Secret Love •TAERIN•Where stories live. Discover now