Wei Ying ❤ Girl OC

1.1K 36 10
                                    

Kérésre:Angel_of_Darkness82

Wei Ying pov.
Jiang Chenggel lementünk a vásárba és egész nap kint lófráltunk a bódék között.
- Ne rohanj már ennyire! A végén még belerohansz valamibe! - hord le már megint Jiang Cheng.
- Ne szapulj már annyit! Amúgy is... Áú! - hirtelen neki csapodtam valakinek és hallottam, hogy a fejünk egymásnak koccanva koppan, majd mind a ketten földre esünk.
- Áu! Üldöz valaki vagy hova rohansz ennyire? - kérdezte valaki felháborodva. Ez egy nő hangja volt. Ha egy lány akkor könnyű dolgom lesz.
- Elnézést, de tudja nap sütött a szemembe.
- Borus az ég.
- De maga még mindig úgy ragyog, mint a nap. - nyitottam mi a szemem, de a vigyor ott helyben leolvadt az arcomról es egy ámuló pofává változott. A lány csodaszép volt. Kék kultivátor ruhát viselt és a hosszú fekete haját egy cseresznyevirágos szallaggal fogta össze. A hajából egy zöld hajtű kandikált ki. A szemei azonban barnán csillogtak, mint a fa kérge. A hátán pedig egy hangszertok ékeskedett, az oldalán pedig egy kard.

- Ez melyik lánynak szokott bejönni? - kérdezte semlegesen

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

- Ez melyik lánynak szokott bejönni? - kérdezte semlegesen.
- Álltalában bejön. - vakartam meg kínosan a tarkómat. Felsegítettem a földről.
- Wei Wuxian vagyok, a Yunmeng Jiang klánból.
- A nevem Lung Hua. Sharen vagyok. - hajolt meg. Ahogy meghallottam, hogy sharen felkaptam a fejem.
- Az én édesanyám is sharen volt.
- Óh, hogy hívták? Talán ismertem!
- Changse sharen. - mondtam mire elkerekedett a szeme.
- Te a kultivátor néném fia vagy? Az én apám is Baoshen sharen tanítványa volt. A neve Lung Dao volt.
- Volt?
- Már meghalt! A kultivátor nagybátyáim Xiao Xicheng és Song Lan neveltek fel, de már a magam útjat járom. - mesélte. Hihetetlen. Engem apám régi barátja fogadott be, letelepedtem és még nem is vagyok igazi kultivátor.
- Wei Wuxian! Egy örökkévalósag mire megkerülsz! - jelent meg Jiang Cheng. Ahogy észrevette az előttem alló szép hölgyet meghajolt.
- Üdv, kisasszony! Jiang Wanyin vagyok. A Jiang klánvezető fia. Önben kit tisztelhetünk?
- Lung Hua vagyok, sharen kultivátor, Lung Dao lánya. Azért vagyok itt mert a közeli hegyekben zombikat észleltek ezért jöttem ide. A városba azért jöttem mert elfogyott az élemem. - mondta, mint valami gépezet.
- Nos, épp ebédelni készültünk. Velünk tart? - kérdezte Jiang Cheng.
Így történt, hogy Lung kisasszony velünk jött a Jiang házba. Megkínáltuk ebéddel és marasztaltuk éjszakára. Este velem sétált kint a mólón.
- Szóval, Wei Wuxian, ismered Baoshen sharent?
- Nem, de sokat hallottam róla. Ön talán ismeri?
- Xiao bácsikámnak hála kisgyerek koromban sokat látogattuk. Szegény bácsikám, már majdnem fél éve nem láttam, sem őt sem Song bácsikámat. Olyanok nekem, mint két apa.
- Önt a világ két, egyik legnagyobb kultivátora nevelte fel. Feltételezem ez csak jó hatással volt önre.
- Túl kedves, Wei Wuxian.
- Szerintem tegeződjünk. - nevettem el magam.
- A - Xian! - hallottam egy hangot mögülünk. Jiang bácsikám volt az.
- Ki a vendegünk, A - Xian?
- Jiang bácsikám, ő itt Lung Hua kisasszony. Sharen kultivátor és Jiang Chenggel meghívtuk, hogy itt maradjon éjszakára. - magyaráztam. Mosolyogva bólintott egyet és elköszönve tovább ment.
- Kedves ember.
- Az! - mondtam és tovább mentem, de ekkor utánam kapott és elkapta a kezem. Fülig vörösödtem. Ez a lány annyira szép és annyira menő. Kicsit talán az anyámra emlékeztet. Átkaroltam a derekát és megálltunk és néztük a csillagokat. Annyira meghitt volt a pillanat és annyira jó volt, hogy nem bírtam tovább és megcsókoltam őt. Nem lökött el és nem próbált ellenkezni, tehát nyert ügyem volt.

Mo dao zu shi: OnshootOnde histórias criam vida. Descubra agora