ep.7

6.9K 521 14
                                    

Zawgyi

ဒယ္ဒီ ရ့ဲအခ်စ္ေတာ္ေလး
(အပိုင္း.၇)

ေ႐ွာင္က်န္႔ ရိေပၚ မႏိုးခင္ မနက္ေစာေစာ မီးဖိုခန္းထဲ ဝင္လာခ့ဲတယ္...ေကာင္ေလးအတြက္ တခုခုလုပ္ေပးခ်င္တာမို႔ ႀကီးႀကီး ကို ခနဖယ္ခိုင္းၿပီး စိတ္ႀကိဳက္ဝင္ခ်က္လိုက္
တယ္။ ႀကီးႀကီးက ေတာ့ အထူးအဆန္းသဖြယ္ အ့ံျသေနေလရ႕ဲ..

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

ရိေပၚ ႏိုးလာေတာ့ ကိုကိုက ထမင္းစားပြဲ
မွာထိုင္ေနၿပီ...ဒီေန႔ေစာေစာႏိုးေနပါ့လား...ဘာမွမေျပာပဲ ကိုကို႔ေ႐ွ႕ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္မွာ ဝင္ထိုင္လိုက္ၿပီး ႀကီးႀကီးကိုပဲ ေမးလိုက္တယ္...

"ႀကီးႀကီး မနက္စာတြက္ဘာရိွလဲ ဘာစားရမွာလဲ''

"ေကာ္ဖီန႔ဲ ေကာ္ျပန္႔လုပ္ထားတယ္ ဒါကေတာ့ ဒီေန႔မွရတ့ဲ ဖက္ထုပ္ခ်ဥ္စပ္ ရိေပၚေလး စားၾကညိ့''

ရိေပၚ န့ဲ ႀကီးႀကီး ေျပာေနတာကို ေ႐ွာင္က်န္႔ အသံတိတ္ေလး နားေထာင္ေနတယ္....
သူလုပ္ထားတ့ဲ ဖက္ထုပ္ေလး ရိေပၚက သူ႔ေ႐ွ႕ဆြဲၿပီး စားေနတာကို တိတ္တဆိတ္ေလး ခိုးၾကည့္ေနလိုက္တယ္။ ဖက္ထုပ္ေလး စားၿပီးေျပာလာမယ့္ အခ်ိန္ကို စာေမးပြဲ result ေစာင့္ရသလို ရင္တထိတ္ထိတ္န႔ဲ ေစာငိ့ေနမိတယ္...

"ႀကီးႀကီး ဖက္ထုပ္က စပ္တယ္''
(ဒယ္ဒီကို ေဝ့ရင္း ဝင္ပူးသြားလို႔ပါ )

ရိေပၚစကားၾကားေတာ့ ေ႐ွာင္က်န္႔ ေက်ာက မတ္ကနဲ...ေခြၽးေတြေတာင္ ျပန္လာသလိုပဲ...

"စပ္ေတာ့ စပ္တယ္ ဒါေပမယ့္ အရမ္းစားေကာင္းတာပဲ ေနာက္ေန႔ေတြ
ေရာ ရႏိုင္မလား''

ႀကီးႀကီးက. ေ႐ွာင္က်န္႔ မ်က္ႏွာကို မရဲတရဲၾကည့္လို႔....

"ေန႔တိုင္းစားဖို႔က အဲဒါက... ႀကီးႀကီးခ်က္တာ မဟုတ္...''

"ႀကီးႀကီး ဘာေတြေျပာေနတာလဲ စားခ်င္တယ္ဆို ခ်က္ေပးလိုက္ေပါ့''

ႀကီးႀကီး စကားမဆံုးေသး ေ႐ွာင္က်န္႔က
ျဖတ္ေျပာလိုက္ေတာ့ ႀကီးႀကီးလည္း ဟုတ္ကဲ့ ဆိုၿပီး အခန္းထဲက ထြက္သြားတယ္...(ငါေလး...ၾကားမညပ္ခ်င္ဘူးတ့ဲ)

ႀကီးႀကီးထြက္သြားေတာ့ အခန္းထဲက ေလထုက ပူေႏြးလာသလို ။တစ္ေယာက္န႔ဲ တစ္ေယာက္ ေမာ့မၾကည့္ျဖစ္ၾက ။ ရိေပၚ ကဖက္ထုပ္ပုဂံကို ေခါင္းငံု႔ေမႊေနတယ္..
ေ႐ွာင္က်န္႔က ေကာ္ဖီပုဂံကို ေမႊေနရင္း ေ႐ွ႕ကမုန္႔ေတြကို  တခါမွမျမင္ဖူးသလို
အသဲအမဲစိုက္ဲၾကည့္ေနတယ္...
ေနာက္ေတာ့မွ စကားကို တၿပိဳင္ထဲ ေျပာလိုက္ၾကတယ္။

ဒယ္ဒီရ႕ဲ အခ်စ္ေတာ္ေလး (Complete)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ