Rozdział 3

9.8K 168 8
                                    

Postanowiłyśmy, że pójdziemy do klubu gdzie pracuję. Szef był przyjacielem rodziny, dlatego zatrudnił mnie tam dwa lata temu, kiedy miałam 16 lat – w momencie, w którym cały świat mi się zawalił.

 Na papierku jest również moim opiekunem prawnym, jednak stwierdził, że jestem na tyle samodzielna i mądra, abym mogła zamieszkać sama. Oczywiście nie zostawił mnie na lodzie.

 Często wraz ze swoją prawdziwą rodziną zaprasza mnie na uroczystości, rodzinne kolacje, obiady itp. Robert płaci za moje mieszkanie, pieniądze z pracy i stypendia przeznaczam na jedzenie i własne potrzeby. 

Pod klub dotarłyśmy o 20.00.

Moja przyjaciółka wyglądała zjawiskowo. Miała na sobie czarny, koronkowy top, ciemne długie spodnie i vansy.

Ja natomiast miałam szary top z dekoltem, dobrałam do tego jeansy z dziurami i vansy.

Lubiłyśmy wyglądać seksownie, ale chciałyśmy czuć się w tym wygodnie. Rzadko chodziłyśmy w sukienkach lub spódniczkach. Makijaż też miałyśmy bardzo lekki, i tak zmiesza się razem z potem.


********

- To co laska, idziemy po coś mocniejszego. - powiedziała Katy, która była mega zadowolona z tego gdzie się teraz znajdujemy

- Katy tylko nie przesadź. Ja dziś odpuszczam, nie mam ochoty na upijanie się. Lepiej żeby któraś z nas była w pełni świadoma co się dzieje. - nie zdążyłam nawet dokończyć mówić, a dziewczyna była już przy barze

***********

Po trzech godzinach Katy była już nieco wstawiona, przez ten czas zdążyła również poznać jakiegoś chłopaka. 

Nie chciałam im przeszkadzać dlatego ruszyłam na parkiet. Dj puścił właśnie bardzo zmysłową piosenkę. Zaczęłam kręcić biodrami, nagle poczułam czyjeś ręce na moim ciele.

 Do nozdrza dotarł zapach intensywnych, ale cudownych męskich perfum, nie odtrąciłam go, wręcz przeciwnie zatraciłam się w tańcu. Nie wiedziałam tylko, że mężczyzna, z którym tańczę zmieni moje życie już na zawsze...







Kochani, kolejny rozdział za nami. Dajcie znać jak wrażenia. Następną część postaram się opublikować w niedzielę. Trzymajcie się! ❤


goldengirl


( 304 słowa) 

Only usOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz